Black thoughts

poniedziałek, 28 kwietnia 2014


Z utęsknieniem czekaliśmy na wiosnę, lekkie powiewy wiatru i blask słońca, a gdy w końcu ona nadchodzi to...nie mamy energii i najchętniej nie wstawalibyśmy z łóżka! Wielu z nas przechodzi tak zwane przesilenie wiosenne, które nie pozwala nam w pełni cieszyć się początkiem tej pięknej pory roku.
W tym okresie jesteśmy wyjątkowo podatni na dobijające się do naszej głowy czarne myśli. Skąd właściwie się one biorą? Po części zależą od nas, a po części od genetyki. Ugh, ta nieszczęsna genetyka!
W mediach jest pełno osób, którym, mimo trudnej sytuacji czy nieszczęśliwego wypadku, uśmiech nie schodzi z twarzy. Osobiście znam jednak kilku moich równieśników, którzy we wszystkim widzą tylko tę negatywną stronę, uważają, że nic im się nie uda, że życie jest beznadziejne!


Nie lubię się otaczać takimi ludźmi, bo wysysają moją pozytywną energię! Są non stop niezadowoleni, zrzędzący, z wiecznie skrzywioną miną. Myślę, że każdy z nas ma taką właśnie opinię na temat totalnych pesymistów, dlatego nie pozwólmy, by czarne myśli zakotwiczyły się w naszych głowach!

Wiadomo, że wszyscy mamy jakiś słaby punkt, jakąś myśl, która od razu psuje nam humor. Ważne jest jednak, żeby nie rozdrapywać ran, nie grzebać w przeszłości.
Najlepszym sposobem, antidotum na pesymizm jest aktywność fizyczna, znalezienie pasji czy pomaganie innym!
Ja właśnie wróciłam z biegania i uwierzcie mi, czuję się o niebo lepiej :)! Wysiłek zawsze mi pomaga, gdy czuję że mój humor gwałtownie spada.

Cieszmy się życiem, mamy je tylko jedno! I nie dajmy się pesymizmowi :)

A Wy jakie macie sposoby na walkę ze smutkiem? Piszcie w komentarzach :)!

PS Dziękuje Wam kochani za ponad 1000 wyświetleń! To dla mnie baaardzo dużo, zważając na to, że to dopiero drugi post. Jest mi naprawdę milutko :*

17 komentarzy:

  1. ja cały czas mam jakieś wahania nastroju, boli mnie głowa itp. wolę przebywać sama, bo jak jestem w towarzystwie kogoś, to zawszę się zdenerwuję. jak już mam dobry humor, dobrze się czuję to zawsze coś to zepsuje...

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gdy jestem smutna to wolę przebywac sama, posłuchac muzyki ;)

    Również obserwuję :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często mam jakieś wahania nastroju tez i wgl. ;/ Fajny blog co powiesz na obs.obs?
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudowne włosy! :)

    obserwuję i zapraszam do mnie ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ! :)
    http://allleexx-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ja zdecydowanie przechodzę to przesilenie wiosenne xd Ja zazwyczaj jak jest mi smutki wypisuję to wszystko na kartce później ją dre i wyrzucam.. robie tak by pozbyć się, wyzalić swoje problemy lub po prostu słucham muzyki! ;) Jaka pięknotka ♥
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry sposób! :)
      dziękuję :3

      Usuń
  7. Ja miałam to na początku wiosny, ale teraz czerpię z niej dużo radości i czuję, że żyję! ;>
    Śliczne fotki ;]

    zapraszam, jeśli ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja równiez nie lubię ludzi, którzy dużo narzekają, to automatycznie mnie dołuje. a najgorsze jest to, że narzekają bezpodstawnie. ja na smutek mam kilka sposobów, przede wszystkim powtarzam sobie, że moglo być gorzej i że ludzie maja gorsze problemy i aż wstyd przejmować się takimi głupotami jak ja (bo nie oszukujmy się- w moim przypadku zazwyczaj są to głupoty mniejsze lub wieksze).
    super post ;-)
    obserwujemy? ja już :*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy ja jestem smutna staram się zająć czymś innym, by o tym zapomnieć. Np. oglądam serial albo film.

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wtedy rysuje albo oglądam mój ulubiony serial ;)
    obserwuję :*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też ludzi ,którzy ciągle narzekają staram się omijać szerokim łukiem.. promieniują złą energią jak dla mnie.

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gdy jestem smutna to najczęściej słucham muzyki
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sie staram omijać takich ludzi

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis. Staram się unikać takich ludzi, którzy tylko by narzekali na cały świat.
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog. Chętnie go się czyta.
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia