introduction

sobota, 26 kwietnia 2014


Jestem niewyobrażalnie szczęśliwa, że w końcu wracam do prowadzenia bloga. Przez czas mojej nieobecności bardzo tęskniłam za pisaniem do Was, jednak potrzebowałam tego czasu na nabranie dystansu, przemyślenie paru spraw i przygotowanie się do egzaminów.
Na szczęście już po nich! Osobiście uważam, że tego typu sprawdzanie wiedzy gimnazjalistów jest bezsensu, niepotrzebne stresowanie uczniów. Trzeba jednak przyznać, że minęły w miarę szybko, teraz jestem już lekka i bezstresowo patrzę w przyszłość. Na asku dostaję dużo pytań, na tego jak mi one poszły. Część humanistyczna nie była trudna, trochę obawiałam się historii, jednak byłam z niej dobrze przygotowana, więc liczę na dosyć wysoki wynik! Dużo gorzej poszło mi z przyrodą, byłam co najmniej zaskoczona poziomem pytań, bo zupełnie odbiegały od tych z testów próbnych. Matematykę rozwiązałam bez większych problemów, a oba angielskie poszły mi jak z płatka! :)


Co do samej oragnizacji bloga, postaram się regularnie tutaj pisać. Mam teraz więcej czasu, bo odeszło mi dużo obowiązków związanych ze szkołą. Robi się też cieplej (w końcu wiosna!), więc planuję sporo wypadów na zdjęcia. Jeeeeeeeeeej, mam tyle zapału i entuzjazmu! :)



Także Wy, jeśli macie jakieś pomysły, jak chcecie, żebym wypowiedziała się na jakiś temat, to zapraszam na mojego aska (link do niego macie w pasku bocznym).
Założyłam też Vinted, gdzie będę wstawiać rzeczy, które mam na sprzedaż, więc również zapraszam!



Szara bluza- Bershka/Barcelona / Jeansy- Cropp / Buty- Nike Air Max / Czarna bluza- Reserved / Okulary- Tutti

Do napisania! 

+ Szczególne podziękowania dla Natalii Szkopiak za mnóstwo motywacji :*

25 komentarzy:

  1. Cześć, jestem Twoim fanem i chciałbym Cię poznać :* może dzisiaj o 18? :P odezwij się!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, że egzaminy minęły szybko i nie było tak źle :) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i dużo zapału przede wszystkim.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.drianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że wszystko zdasz śpiewająco! masz śliczne włoski !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia. Jesteś naprawdę śliczna. :) Trzymam kciuki, aby wynik był jak najlepszy.
    Buziaki xx

    Zapraszam do mnie na pierwszy post po przerwie w blogowaniu!
    http://angieee-blog.blogspot.com/2014/04/czesc-moi-kochani-wrociam-po-dosc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanaaa! Powodzonka dalej :* /Nat.Sz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie egzaminy czekają za rok, ale już czuję ten nacisk ze strony nauczycieli i stres ;/

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, super buty :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie się ubrałaś :)))
    super brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjecia piękne :)

    obserwuje

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieliście łatwe testy co do biologii i chemii bo sprawdzałam tak samo polski i historię z wosem :D
    W tamtym roku były trudniejsze xD
    I śliczna stylizacja , super , że wracasz do pasji czyli blogowania , które uwielbiasz :)

    http://lovett-lov.blogspot.com/ ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do nowej notki u mnie ♥
    Mam miłą nadzieję , że zostawisz po sobie ślad u mnie w postaci obserwacji bądź zwykłego komentarza ♥
    ( oczywiście nie zmuszam c: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że wróciłaś!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ty jesteś śliczna <3 +obserwuje i zapraszam do mnie http://malinoweciernie.blogspot.com Blog modowy,mam nadzieje,że ruszymy pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia