A little present

wtorek, 13 maja 2014

Hejka! Jak wam mija tydzień? Mi standardowo- oby do piątku! :D
Wczoraj druga grupa wyjechała na wymianę w ramach projektu Comenius. Tym razem celem podróży była Turcja :) Korzystając z okazji, że na miejscu będzie również Marina postanowiliśmy z Orzechem dać jej mały prezent z okazji urodzin, które obchodziła jakiś czas temu. Mimo, że od naszego spotkania minęło dobrych pare miesięcy, z ulgą przyznaję, że nadal mamy kontakt! Bardzo się cieszę, bo wiadomo że takie międzynarodowe znajomości jest utrzymać dużo trudniej.
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić tym, co jej podarowaliśmy. Zdecydowałam się na kosmetyki i biżuterię, czyli to co dziewczyny lubią najbardziej! Pomyślałam, że dużo lepszym pomysłem jest kupienie czegoś, co będzie mogła codziennie używać niż jakiejś pamiątki, którą postawi w kącie i o niej zapomni! :)



Postanowiłam, że napiszę również list! To już dosyć zapomniana forma komunikacji, a szkoda bo w erze smsów i mejli super jest dostać coś "do rąk", w tradycyjnej formie ;)


 Masełko do ust przepięknie pachnie wiśnią! Osobiście bardzo lubię świeczki zapachowe. Każdemu wnętrzu dodają swoistego klimatu i ciepła, aż chce się przebywać w tym pomieszczeniu :) Razem z Basią wybrałyśmy te o zapachu żurawiny, są rewelacyjne.


 Kosmetyki do pielęgnacji ciała są wyprodukowane przez polskie firmy, więc myślę, że trudniej je dostać w Katalonii. Taka "pamiątka" z naszego kraju cudownie pachnie i świetnie odżywia skórę :)




Kolczyki bardzo podobają mi się ze względu na swoją subtelność. Będą znakomicie pasować do mojej słodkiej Hiszpanki :)


 Całość prezentowała się tak:


Co myślicie o prezencie? Chciałybyście dostać taką paczkę? :)

18 komentarzy:

  1. Przecudowny. Z pewnością musiał on was troszkę kosztować. Myślę jednak, ze raz na kilka miesięcy dac jakiś wielki prezent komuś jest lepiej, niż 3 razy zjeść pizzę hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent na pewno się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj sama chcialabym dostac taki prezent!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeej, to bardzo miłe :) Zazdroszczę, haha ;D
    Obserwuję :)
    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prezent :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? Odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent . Będzie bardzo zadowolona


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny zbieg okoliczności, właśnie dzisiaj zakończyła się u nas w szkole pierwsza wymiana comenius, również poznałam gości z Turcji. Było świetnie! Teraz czekam na mój wyjazd :)

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://ourstylizations.blogspot.com

    Super blog i prezent :*

    Zapraszamy u nas rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najprawdę piękne zdjęcia. Będę tu zaglądać częściej. Jak zaobserwujesz to na 100 % się odwdzięcze :)

    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent na pewno się spodobał :) Ładne zdjęcia.
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny prezent !
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne prezenty! Tak, takie kosmetyki i rzeczy są o wiele fajniejsze niż pamiątki, które się postawi i o nich zapomni :) Sama bym coś takiego chciała haha <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny prezent :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz albo zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tym prezentem :) U mnie wczoraj wyjechały osoby z wymiany (Turcja i Włochy). My jedziemy do nich w październiku i maju za rok :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty :) Zazdroszczę solenizantce :D
    Pozdrawiam :*

    ~~~~
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -A to mój blog,jeżeli masz chwilkę,wpadnij a jeżeli Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny prezent, z pewnością chciałabym taki dostać. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia