Baking! :)

czwartek, 1 maja 2014


W końcu majówka! Mimo że pogoda do wymarzonej nie należy, to absolutnie się nie nudzę. Ostatnio razem z Basią piekłyśmy tort na zamówienie. Basia jest mistrzynią w tej kategorii! Trochę nam się z tym zeszło, bo aż 6 godzin, ale śmiechu było przy tym co nie miara :) A ja nabrałam motywacji i chęci do polepszenia moich umiejętności w kuchni, które dotychczas ograniczały się do usmażenia jajecznicy lub zrobienia sobie tostów.
W przerwach między przygotowywaniem ciasta, udało mi się zrobić kilka zdjęć. Także brat Baśki, gdy zobaczył aparat, od razu zaczął fotografować. Wróżę mu świetlaną przyszłość, bo ma chłopak talent :D!




Podczas robienia masy cukrowej miałyśmy obie niezły ubaw! Uwielbiam się tak "babrać", przypominają mi się wtedy beztroskie chwile dzieciństwa i zabawy z przyjaciółmi w piaskownicy :)

 W międzyczasie oczywiście trzeba skosztować trochę biszkoptu i nabrać sił do dalszej pracy :D







Po upieczeniu biszkoptu i zrobieniu masy przyszedł czas na najbardziej pracochłonną część- a mianowicie, dekorowanie! Sprawia to bardzo dużo frajdy i radości, ale wymaga sporej precyzji oraz dokładności. Po 6 godzinach, nasz tort prezentował się tak:


Mam nadzieję, że solenizantowi ciasto się podobało! Jak już wspominałam, Basia jest urodzona do pieczenia i wychodzi jej to świetnie. PS można składać u niej zamówienia na torty, polecam bo są przepyszne! :)

Zainspirowana tą całą zabawą w kuchni, postanowiłam samodzielnie coś stworzyć :)





Muszę przyznać, że wcześniej w ogóle nie interesowałam się ani gotowaniem ani pieczeniem i to ciasto było pierwszym, które wykonałam w 100% sama! :)
Myślę, że teraz będę dużo częściej to robić, tym bardziej że mam sporo wolnego czasu.
A Wy jak spędzacie majówkę?

6 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie ;)
    Ja jakoś nie mam drygu do gotowania, także zazdroszczę. Wszystkie ciasta przypalam albo wychodzą mi zakalce ;)

    Ja na majówkę jadę gardzić łącznością telefoniczną i pić wodę z kałuży - jednym słowem rekonstrukcja! ;)

    Powodzenia w pieczeniu i gotowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu, jakie smakowitości!
    ale bym zjadła! ;)

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe! Jeszcze lepiej wygląda :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. o mniam ! swietny jest :)
    _______________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia