Boyfriend Tag!

niedziela, 25 maja 2014


Cześć! Jak Wam minął weekend? Mi cudownie :)
W sobotę postanowiliśmy wykorzystać piękną pogodę i wybraliśmy się z Kubą na zdjęcia! Fotografowała nas Julia Bakalarska klik z pomocą Marceliny Olak :D
Z racji tego, że mam zdjęcia, zdecydowałam się wreszcie napisać boyfriend tag. Obiecywałam to już dosyć dawno, a wiem, że na to czekaliście.
Let's go!


1.  Myślisz, że to miłość do końca życia?
Dosyć poważne pytanie jak na piętnastolatkę! 
Kuba daje mi totalną swobodę bycia sobą, przy nim nie muszę nikogo udawać, nic udowadniać. Mogę się wygłupiać, robić głupie miny, zachowywać jak pięcioletnie rozpuszczone dziecko, a mam tę cudowną pewność, że On i tak mnie będzie kochał. Nigdy nie czułam się przy nikim tak bezpiecznie, beztrosko i radośnie! Podsumowując, Kuba jest człowiekiem, z którym chciałabym przeżywać wszystko, zwiedzać świat, uczyć się nowych rzeczy, po prostu być. Zestarzeć się. Zrobię wszystko, żeby nasza miłość się nigdy nie skończyła.

2. Gdzie i jak się poznaliście?
Chodzimy do tej samej szkoły, więc mojego chłopaka poznałam właśnie tam. On kojarzył mnie już wcześniej, jeszcze za czasów naszej-klasy.

3. Ile już jesteście razem?
Oficjalnie jesteśmy ze sobą od 14 lutego, czyli ponad trzy miesiące.
Jednak my czujemy się, jakbyśmy się znali całe życie!





4. Opisz, jak spytał, czy zostaniesz jego dziewczyną, w jakich okolicznościach.
W tym wieku chłopak już raczej nie zadaje dziewczynie pytania "hej, podobasz mi się, chcesz ze mną chodzić?" :D 
Po naszym pierwszym pocałunku, Kuba spytał się co dalej z nami. Ja wtedy nie byłam jeszcze pewna swoich uczuć, powiedziałam, że nie jestem gotowa rozpoczynać nic nowego. Mimo to, Kuba nadal się starał, był przy mnie, gdy Go potrzebowałam, nie zrezygnował ze mnie. Kilka dni przed walentynkami uświadomiłam sobie, że chcę z Nim być, a 14 lutego zdecydowałam się mu to powiedzieć. Oboje byliśmy przeszczęśliwi!

5. Czy Wasi rodzice wiedzą o Waszym związku?
Tak. Moi rodzice bardzo lubią Kubę, mama go wręcz uwielbia!
Kuby rodzice również o nas wiedzą :) Jego Mama jest przesympatyczna, Taty jeszcze niestety nie miałam okazji bliżej poznać.

6. Twój brat lubi Kubę?
Dominik choruje na syndrom starszego brata :D Nie przepadał za żadnym z moich poprzednich "bliższych kolegów", był dla nich niemiły. Myślę, że po prostu był trochę zazdrosny o swoją młodszą siostrzyczkę!
Kuba jest pierwszym chłopakiem, którego Dominik naprawdę lubi. Bardzo się z tego cieszę! :)




7. Co najczęściej robicie, jak się spotykacie?
Wszystko, dosłownie! U nas nie ma ani jednej rzeczy, której byśmy się przed sobą wstydzili, serio!
Jemy, rozmawiamy, bijemy się, całujemy, wyzywamy, przytulamy, śpimy, chodzimy na spacery, jeździmy skuterem, śmiejeeeemy się, opowiadamy sobie nieśmieszne żarty, tańczymy, uczymy..mogłabym tak wymieniać całą dobę! :)

8. Czy któryś z nauczycieli powiedział  kiedyś coś Tobie albo Kubie o Waszym związku?
Tak, bardzo często zdarzają się sytuacje, że któryś z nauczycieli coś o tym wspomni. Nigdy nie jest to jednak złośliwe, bardziej żartobliwe! Myślę, że to dlatego, że ani ja ani Kub nie mamy problemów z dogadywaniem się z nauczycielami, chyba nas lubią :)




9. Jest ktoś w szkole, kto dziwnie reaguje, gdy się np. przytulacie?
Raczej nie, chociaż kiedyś pani od religii przeszkadzało to, że się przytulaliśmy. Poza tym, moja mama była ostatnio na zebraniu i wychowawca mojego brata, który również uczy w mojej szkole, też coś o tym wspomniał. Ale tak jak już pisałam, bardziej żartobliwie, a nie złośliwie :)

10. Jak siedzicie razem i jesteście głodni to raczej coś zamawiacie, idziecie gdzieś coś zjeść czy sami robicie? :)
To zależy. Jak nie chce nam się wychodzić na miasto, to idziemy do mnie i moja mama nam coś ugotuje albo ja coś próbuję przygotować. Jednak kucharka jest ze mnie raczej kiepska (na razie!), dużo bardziej lubię piec :)




11. Okazujecie sobie uczucia w szkole?
Ciągle jesteśmy na tym etapie, że nie umiemy wytrzymać bez siebie sekundy. W szkole każdą przerwę spędzamy razem, ale nie zachowujemy się wyzywająco. Tzn. trzymamy się za ręce, przytulamy ale raczej nic więcej. W końcu szkoła to szkoła :)

12. Jak często się spotykacie?
Widujemy się ze sobą codziennie. Rano Kuba po mnie przychodzi, po szkole odprowadza :D
Weekendy też spędzamy razem, ale pamiętamy, że mamy przyjaciół. Dajemy sobie wolność co do spotkań z innymi osobami, ufamy sobie bezgranicznie.

13. Jak wyglądała Wasza pierwsza randka?
To nie była nasza pierwsza randka, ale szczególnie w pamięci utkwiła mi nasza miesięcznica. Kuba miał mieć trening, dopiero po nim mieliśmy się spotkać. Wyszłam więc z Olą. Potem, gdy przechodziłyśmy obok Krakowskiej, Ola powiedziała, że musi wejść na chwilę do Art Palazzo. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy w środku tej przepięknej kawiarni, siedział mój chłopak z różami i moimi ulubionymi czekoladkami. Specjalnie dla nas zarezerwował stolik na ten wieczór! Potem poszliśmy do kina. Cudowny dzień :)



14. O co najczęściej się kłócicie?
Praktycznie się nie kłócimy! Tylko czasem, żeby trochę się "wyżyć" haha. Ale zaraz szybciutko się godzimy, bo nie możemy bez siebie wytrzymać!

15. Kto rządzi w Waszym związku?
Chciałabym powiedzieć, że ja ale to Kuba często wybiera, gdzie pójdziemy czy co będziemy robić. Zawsze jednak rozmawiamy, gdy coś nam nie pasuje, osiągamy kompromis.


To tyle z pytań! Mam nadzieję, że tag Wam się spodobał :)
Chcę jeszcze tylko dodać, że dzięki Kubie jestem naprawdę szczęśliwa, codziennie wstaję rano z uśmiechem, bo wiem że mam po co żyć! Każdej dziewczynie życzę tak cudownego, romantycznego, przystojnego i kochanego chłopaka, jakiego mam ja. Jak już znajdziecie swoje Szczęście, to nie puście go przez jakieś kłótnie czy nieporozumienia. Miłość to przepiękne uczucie, które uskrzydla, nawet gdy wszystko inne wokół się sypie.


Buziaki, kochani!

19 komentarzy:

  1. Jak ładnie razem wyglądacie <3
    Obserwuję, mogłabyś wpaść i poklikać w linki pod ubraniami i baner?
    to dla nas ogromna szansa i nie chcemy jej zmarnować!
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i super para ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia !!!!
    Gdzie jest ten most ? Bo chyba nie w ŁWC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie mnie powaliło, z resztą wszystkie są piękne! Masz świetnego fotografa haha:)

    Czy mogłabyś kliknąć w link Sheinside u mnie w poście? Byłabym bardzo wdzięczna. Z góry serdecznie dziękuję.
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/flowers.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowanie razem wyglądacie. Od dawna nie widziałam tak dobrych zdjęć na blogu. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag i super zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , szczęścia i wytrwałości (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie razem wyglądacie <3
    Mam nadzieję że zostaniecie razem na zawsze! Obserwuję i liczę na to samo.

    http://saramajorczykofficial.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że twoi rodzice go lubią hhahaha :)
    Jakie piękne zdjęcia, nie umiem wybrać najlepszego, świetnie że jesteście razem, oby tak zostało jak najdłużej ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag i cudne zdjęcia. *-*
    Fajne posty i ciekawy blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij ... i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great photos :) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjecia:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z was słodka para! ♥
    Najbardziej podobają mnie się te zdjęcia, gdzie gracie w koszykówkę ♥

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak słodko <3
    Zaobserwujesz? Może wkońcu się uśmiechnę....
    Odwdzięczę się jakoś <3
    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauroczyliście mnie totalnie!
    Pierwszy post, jaki przeczytałam…
    Sama się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia