lazy day with Mom

czwartek, 29 maja 2014


Ugh..wróciła do nas jesień. Mam nadzieję, że pogoda szybko się naprawi i że w weekend zaskoczy nas słońce! :)
Korzystając z wysokiej temperatury, która była jeszcze niedawno, pojechałyśmy z mamą na rowery. Dawno nie byłyśmy nigdzie same, we dwójkę, więc taki wypad naprawdę był nam potrzebny! Bardzo się cieszę, że tego dnia odstawiłam na bok wszystko inne i spędziłam z nią trochę czasu :)


Jak cudownie było znowu trochę poplotkować z mamą! Musicie wiedzieć, że to wieelka gaduła :D
Ale uwielbiam w niej to, że mogę jej o wszystkim powiedzieć, nie ukrywam żadnego problemu. Szczerze przyznam, że dziwię się, jak niektóre dziewczyny mówią, że wstydzą się porozmawiać o pewnych sprawach z mamą, czy iść z nią np. do ginekologa!
Przecież mamy chcą dla nas jak najlepiej, zawsze nam doradzą :)



Mając na uwadze fakt, że było bardzo gorąco, pojechałyśmy na szejki. Potem trochę pospacerowałyśmy, pouczyłam mamę robić zdjęcia, co jej się bardzo przyda. Tak więc wkrótce spodziewajcie się zdjęć jej autorstwa, haha. Później wróciłyśmy na rowery, którymi pojechałyśmy.. na zakupy, a jakże by inaczej! :D



Uwielbiam takie dni, kiedy tak naprawdę nic nie muszę robić i mogę w pełni spędzić czas z najbliższymi.
Teraz czas jednak wrócić do rzeczywistości i do..geografii :( życzcie mi powodzenia!
A Wy macie dobry kontakt z Waszą mamą? :)

3 komentarze:

  1. Ja mam dobry kontakt, ale chyba nie aż tak, jak ty. ;D + ładne zdjęcie fontann :)

    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam dobrego kontaktu z mamą, nasze charaktery strasznie się ścierają.
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka. Nominowałem Cię do LBA.
    Więcej na moim blogu.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia