my everyday make up routine

sobota, 3 maja 2014

Hejka! Jak Wam mija majóweczka? :) Mam nadzieję, że mimo pogody spędzacie ją ciekawiej niż na kanapie przed tv!
Ostatnio na asku dostałam prośbę o zrobienie postu na temat moich kosmetyków i makijażu. Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie jest on jakiś wyszukany, bo osobiście wolę naturalność niż tonę tapety. Dlatego też mój codzienny makijaż jest bardzo prosty.
Let's go!


Do twarzy nie stosuję żadnych toników czy specjalnych kremów. Jestem całkiem zadowolona z typu mojej cery, bo nie jest ani sucha ani tłusta. Czasem późną jesienią lub zimą jest jednak trochę przesuszona ze względu na duże ilości wiatru itp., więc wtedy stosuję najzwyklejszy krem Nivea.

Cera

Nienawidzę ciężkich podkładów, które tworzą wrażenie maski, dlatego od początku mojego malowania się towarzyszy mi lekki krem BB firmy Garnier. Lubię go za to, że nie tylko delikatnie wyrównuje koloryt, ale także nawilża i odżywia skórę. Czasem zdarza mi się też użyć bronzera. Są to jakieś najzwyklejsze kuleczki z lokalnej drogerii.

Oczy

Oczy są częścią twarzy, którą lubię malować najbardziej. Często eksperymentuję z kredkami, cieniami itp., chociaż na codzień używam tylko tuszu oraz kredki do brwi. Kosmetyki zazwyczaj kupuje moja mama, która nie cierpi sklejonych rzęs, więc tusz musi być starannie dobrany. Ten, którego ja używam jest z firmy MaxFactor, niestety zmazał się napis, więc nie wiem jaki dokładnie to model. Kredka jest z Avonu, używam jej głównie do malowania brwi (kolor brązowy). Uwielbiam mieć je podkreślone, dlatego zawsze je maluję. Czasem używam też białej kredki z firmy Manhattan. Ostatnio zauroczyłam się sztucznymi rzęsami! Już się nie mogę doczekać jakiejś okazji, by je założyć :)

Usta

Ust praktycznie nie maluję, czasem stosuję tylko lipsmacker'y lub pomadkę do ust z serii Nivea Classic. Na większe wyjścia maluję wargi błyszczykami lub czerwoną szminką.


Równie ważną rzeczą co makijaż, jest jego dokładne usunięcie. Mimo zmęczenia po całym dniu, make up powinien być zmyty, bo najzwyczajniej wysusza skórę i powoduje zmarszczki. Szczerze mówiąc, ja rzadko używam płynów do demakijażu, bo pod koniec dnia mojego make up'u już po prostu nie ma :)

without make up

Krok po kroku

 1. Nałożenie kremu BB.


 2. Wypełnienie brwi kredką i wytuszowanie rzęs.
3. Ewentualne nałożenie błyszczyka.

Efekt finałowy

Jak sami widzicie, mój makijaż jest bardzo podstawowy. Uważam, że naturalne dziewczyny są dużo piękniejsze od sztucznych, wytapetowanych lasek, które często nic sobą nie reprezentują! Poza tym, najpiekniejszą ozdobą twarzy jest uśmiech, więc do dzieła dziewczyny! Uśmiechamy się :-)
A jakie jest Wasze zdanie na temat ilości makijażu?


18 komentarzy:

  1. prawdziwa ślicznotka, zgodzę się z tobą im mniej tapety tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne oczka *-* w ogóle śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Zaczytałam się ;)
    Zapraszam także na mojego bloga. Może akurat Ci się spodoba. Może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tym co napisałaś-im mniej makijażu tym lepiej! :)
    śliczne zdjęcia!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny i przydatny post :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje nie ma co za dużo na siebie nakładać, makijaż powinien podkreślać naszą urodę, a nie ją tworzyć :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) mi niestety krem bb nie pomaga :(( nakładałaś juz kiedys sztuczne rzęsy?

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz i tak tylko do "przymiarki" w domu :)

      Usuń
  8. Super post . Ślicznie wyglądasz :)

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatny makijaż ;p ładnie :>
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny makijaz najladniej wyglada
    Ja np maluje tylko rzesy
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam taki delikatny
    Obserwuję, liczę na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie napisany post - dobra tematyka ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ladny delikatny makijaz :)
    Bardzo lubie BB kremy z Garniera ale tylko ten dla tlustej cery :) ma swietne krycie i sie nie blyszczy jak inne kremy BB :)
    Pozdrawiam :*
    http://lovelifemakeuphealth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia