DIY: Dungarees

poniedziałek, 30 czerwca 2014


Od najmłodszych lat uwielbiałam coś doklejać, przyklejać, tworzyć biżuterię czy lepić z modeliny. Jednak największą frajdę sprawiało mi przerabianie ubrań. Pamiętam, jak chodziłam do wielkiej szafy mamy w poszukiwaniu rzeczy, w których już nie chodzi. Jak tylko udawało mi się coś takiego znaleźć, od razu szłam po nożyczki, nitkę i igłę i dawałam upust swojej wyobraźni!
Do tej pory troszkę z dziecka we mnie pozostało i nadal lubię nadawać ciuchom drugie życie.
Wizja nadeszła do mojej głowy wraz z zobaczeniem dżinsowych ogrodniczek z River Island, które upolowałam za całą złotówkę. Mimo rozmiaru 34, były na mnie bardzo luźne, dlatego po raz kolejny zaprzyjaźniłam się ze wspomnianymi już wcześniej nożyczkami oraz igłą i nitką.




Jako że nadeszły letnie dni, postanowiłam nie zwężać nogawek, tylko po prostu je obciąć. Swoją drogą, krótkich spodenek potrzebuję na gwałt, bo te zeszłoroczne nagle jakoś zmalały! :D
Ogrodniczki czekały na mnie chyba od zimy, ale dzisiaj wreszcie postanowiłam się za nie "wziąć", bo pogoda nie zachęca do wychylania nosa z domu.






Pół godzinki i mam nowe ogrodniczki, które na pewno dobrze będą mi służyć. Uwielbiam je za wygodę, którą w lato cenię podwójnie :)

a Wy lubicie przerabiać ubrania? Piszcie w komentarzu, chętnie poczytam :)

30 komentarzy:

  1. Ślicznie zrobiłaś te ogrodniczki :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci się udało je wyłapać! Ja ostatnio cięłam kilka koszulek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałe! Zrób mi takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę świetnie. To chyba jedne z ładniejszych ogrodniczek jakie widziałam! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne ogrodniczki :)

    obserwacja za obsrwacje? :)

    http://biutiful-memories-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, !
    Nominowałam cię do LBA :)
    Więcej info na moim blogu!
    http://mytruefacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jej te ogrodniczki są świetne*.* ja nie przerabiam ubrań, zdarzyło mi się raz czy dwa:)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótsze ogrodniczki lepsze <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają ogrodniczki po przerobieniu :)
    Ja kilka razy przerabiałam ubrania ale to już dawno temu ;d
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ogrodniczki! Może też kiedyś uda mi się takie zrobić ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ogrodniczki ♥
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? To moja pierwsza współpraca za wszystko się odwdzieczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam przerabiać stare ubrania :)

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo, ale zazdroszczę ci tych ogrodniczek ;3
    Osobiście lubię przerabiać rzeczy, ale czasami je psuje ;|

    -----------------------------------------------
    + obserwuję ;3
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie piszesz , ciekawie i mądrze ;) ! Mam nadzieję, że odwiedzisz naszego bloga, może obserwacja za obserwację ? ;)
    http://lifestyleblog-dominika-and-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie przerobiłaś te ogrodniczki :)
    Świetny post

    Zapraszam do mnie:
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW, śliczne te ogrodniczki, ja bym tak nie umiała przerobić :O
    http://wobiektywiepoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie przerobione ogrodniczki ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny outfit. Wróciłam do pisania bloga po rocznej przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo lepiej z tymi krótkimi nogawkami ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie mieć taką pasję. Ja i igła? Myślę, że to mogłoby się skończyć licznymi dziurami w opuszkach! :(
    Twoje spodenki są bardzo ładne. Ogrodniczki to typ, który bardzo mi się podoba dlatego muszę czegoś poszukać.
    Dziękujemy za ten miły komentarz na naszym blogu.
    Pozdrawiam, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną przyjemnością dołączamy do twoich obserwatorów!

      Usuń
  21. ja uwielbiam, ucinanie rękawów bluzek, szarpanie szortów to rzeczy które robię z wielką przyjemnością :D

    http://it-is-okk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz w tych ogrodniczkach, chętnie bym sobie takie kupiła ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale śliczna jesteś ♥♥♥
    uwielbiam przerabiac moje ubrania :) robie to bez przerwy i własnie pracuje nad podobnymi ogrodniczkami ;-}
    Obserwujemy?Daj znac u mnie ;pp

    ladyfashion-mchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia