Pola Lednickie, czyli Spotkanie Młodych 2014

niedziela, 8 czerwca 2014

"Wypłyń na głębię. Pokonaj słabość i zniechęcenie, odkryj głębię własnego ducha, wnikaj w głębię świata. Przyjmij Słowo Chrustusa, zaufaj Mu i podejmij swą życiową misję. Ludzie młodego wieku potrzebują Twojego świadectwa, nie lękaj się. Jest przy Tobie Chrystus." - Jan Paweł II


Od dawna zerkałam na kalendarz, z niecierpliwością oczekując siódmego czerwca. Obecność na Lednicy była moim marzeniem, które w tym roku udało mi się spełnić.
Było to najlepsze przeżycie w moim życiu. Poważnie, widok kilkudziesięciu tysięcy młodych serc, które z taką energią i radością oddają cześć Bogu, napawa ogromnym szczęściem i dumą, że mogę być częścią tej Wspólnoty.
Nie myślcie sobie, że jestem jakoś szczególnie religijna. Nic z tych rzeczy. Szczerze mówiąc moja wiara ostatnio podupadła i przeżywała sporawy kryzys. Na Polach ponownie odnalazłam odpowiedź na to, dlaczego tak naprawdę jestem wierząca, bo na Lednicy jest mnóstwo radości i niezliczone pokłady miłości nie tylko do Boga, ale również do bliźniego.




W tym roku było już osiemnaste spotkanie. Nic dziwnego, że Lednica rozwija się tak prężnie i cieszy coraz większą popularnością. Symbolami spotkania były dowody osobiste, które świadczą o dojrzałości chrześcijańskiej oraz pierścienie z napisem "w Tobie mam upodobanie". Dostaliśmy także banknoty o wartości 2000 talentów, które symbolizują wdzięczność Rodzicom za życie, wiarę i wychowanie. Uważam, że to piękny gest, bo to właśnie dzięki nim jesteśmy dziś takimi luźmi.





To, co bardzo mi się podobało, to otwartość ludzi. Mnóstwo osób miało kartoniki z napisem "Free hugs",  taki hug jednoczył i dawał wiele radości. Poza tym nikt nie patrzył na nikogo wilkiem, wszyscy się uśmiechali i zagadywali na luzie. Jaki piękny byłby świat, gdyby wszędzie każdy tak się zachowywał! :)








Oczywiście nie zabrakło też niespodzianek! W trakcie Spotkania, odbył się skok na spadochronie. Pułkownik Krzysztof Szopiński wyskoczył z wysokości 1500 metrów, aby przekazać Nam Biblię prosto z nieba! :) Była także osiemnastka na niebie, ukształtowana dymem z samolotu! :)




Nie obyło się także bez pięknych procesji i występów tanecznych. "Tańcem chwalmy Boga" :)!



Bardzo zaskoczyła mnie ogromna ilość kapłanów. Było ich tysiące, naprawdę! Niecodzienny widok :)



Lednica daje energię i siłę do zmierzania się z problemami. Umacnia wiarę, pokazuje, że chrześcijaństwo wcale nie musi być nudne. Jest poczuciem zjednoczenia się z rówieśnikami i symbolem miłości. Nie da się opisać, jaka atmosfera panuje na Polach, to po prostu trzeba przeżyć. Dlatego z już ogrooomną niecierpliwością i utęsknieniem będę oczekiwać Spotkania w następnym roku :)






Wiem, że długi post ale mam nadzieję, że choć część z Was dobrnęła do końca :)

12 komentarzy:

  1. Ja byłam rok temu pierwszy raz na Lednicy,wczoraj niestety nie pojechałam,bo u nas nikt nie organizował wyjazdu,Bardzo żałowałam ,ale oglądałam na żywo w Tv ,ale obiecałam sobie,że za rok na pewno pojadę i już nie zmarnuje takiej okazji,bo tam naprawdę jest cudownie.http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio pięknie to wszystko ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)
    Ja miałam okazję, niestety nie pojechałam.Może za rok ;d
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)))
    OBS=OBS?

    Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :)
    juliandjuliet.blogspot.com

    jeżeli nie to przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały post ;) Ja byłam na czuwaniu, ale to nie to samo :) To musiało być o wiele lepsze przeżycie! :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tam musiało być super ! :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezapomniane przeżycie ;) super fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezapomniane przeżycie ;) Świetne zdj ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia