The end of..

czwartek, 26 czerwca 2014

Wczoraj spotkaliśmy się na ognisku, które było już ostatnim spotkaniem samorządu w takim składzie. Jutro jest zakończenie roku i oficjalne rozpoczęcie wakacji. Kompletnie tego nie czuję! Mój mózg nie zdążył jeszcze przetrawić myśli, że to koniec mojej trzyletniej przygody w gimnazjum.
Obiecałam sobie, że nie będę zbyt sentymentalnie do tego podchodzić. Owszem, coś się kończy, ale tak musi być, by coś innego mogło się zacząć. Zamiast być smutnym, że to już minęło, jestem szczęśliwa, że tak pięknie przeżyłam czasy gimnazjum!






Akurat tak fajnie się złożyło, że większość bliskich mi osób było mocno związanych ze szkolnym życiem społecznościowym. Dzięki temu praktycznie zawsze mogliśmy być razem i wszystko wspólnie przeżywać. Wyjazdy do domu dziecka, na konfrontacje teatralne, czy do Hiszpanii  zacieśniły nasze i tak bardzo silne już relacje. Na wczorajszym ognisku nie zabrakło ogromnej dawki śmiechu, jak zawsze z resztą w takim towarzystwie :)





26 czerwca! Chyba czas na podsumowanie wspólnej, trzyletniej wędrówki. Co się zmieniło w moim życiu w ciągu tych trzech lat?

+ dojrzałam, wyrobiłam sobie poglądy na wiele tematów i nauczyłam się głośno wypowiadać swoje zdanie
+ wzięłam udział w niesamowitych przedstawieniach i projektach
+ nauczyłam się dostrzegać  piękno w codziennych rzeczach i uwrażliwiłam się na potrzeby innych (zasługa wyjazdów do domów dziecka)
+ zyskałam ogromną pewność i wiarę w siebie, bez której pewnie nie byłoby tego bloga, bo za bardzo bałabym się krytyki i hejtów ( dzięki Pani Pedagog, która zawsze mnie wspierała)
+ poznałam cudownych, najlepszych ludzi, którzy nauczyli mnie kochać, przepraszać, wybaczać
+ spędziłam najpiękniejsze chwile w życiu (np. bal, tańczenie w deszczu na Dziatwie, podróż do Hiszpanii)





Bardzo cieszę się, że wybrałam właśnie to gimnazjum. W żadnych innym nie miałabym możliwości takiego rozwoju, no i pewnie by mnie tutaj nie było :)
Trochę szkoda, że ta wspólna wędrówka dobiegła końca, ale jestem gotowa na przeżycie czegoś nowego, poznanie innych osób..No i oczywiście na niezapomniane wakacje! Zrobię wszystko, żeby były one jeszcze lepsze od poprzednich :)

A Wy jak będziecie wspominać swoją szkołę? A może rozłąka dopiero przed Wami?

5 komentarzy:

  1. Jejku, zazdroszczę, że kończysz gimnazjum. Mnie czeka to za rok, testy, rozstanie z klasą.. strasznie się tego obawawiam. W dodatku z niektórymi znam się od przedszkola a z resztą od pierwszej klasy podstawówki. Więc trudno będzie ale cieszę się, że ty podchodzisz do tego pozytywnie. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty są coraz lepsze :)) z miłą chęcią znów tu wpadnę

    Zerknij do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia,ja wczoraj miałam zakończenie,3 gim czas pożegnań,no nie powiem,że było łatwo :(
    ♥♥♥♥♥♥Mój blog-click ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia