Birkenstock | 18

poniedziałek, 28 lipca 2014


Obuwie Birkenstock narobiło dużo szumu tego lata. Klapki szturmem powróciły na rynek i podbiły serca blogerek oraz celebrytek. Równie dużo jednak, co fanów, jest ich wrogów- często słyszy się, że "w takich butach chodził mój dziadek", "co to za babcine buty". Przyznam szczerze, że to samo pomyślałam sobie, gdy je  po raz pierwszy zobaczyłam. Zachodziłam w głowę, jak komukolwiek mogą się podobać na tyle, żeby je założyć. Ale kobieta zmienną jest- powoli zaczynałam się do nich przekonywać, by potem z niechęcią przyznać, że jednak są bardzo ładne, minimalistyczne. Buty te są dostępne za całkiem pokaźną sumkę (200pl+), dlatego kilka sieciówek rozpoczęło produkcję swojej wersji tych kultowych klapek.
Właśnie byłam na etapie poszukiwania jakiś butów na lato, gdy zobaczyłam je w Primarku. Wybór był dość spory, dostępnych było kilka wersji i kolorów tych klapków. Cena mnie dodatkowo zachęciła do zakupu, dzięki czemu moja szafa powiększyła się o kolejną parę butów. Polecam je każdemu, bo są leciutkie i bardzo wygodne :)











Cudowna pogoda nadal się utrzymuje, dlatego koniecznie muszę zaopatrzyć się w jakieś szorty. Może jutro uda mi się wyskoczyć do galerii :)

T-shirt- Primark
klapki- Primark
legginsy- Cropp

A Wy co sądzicie o Birkenstock'ach? :)

11 komentarzy:

  1. Mnie te buty bardzo zniechęcają, ale nie powiem, że ich nigdy nie kupię, bo może kiedyś tak jak ty, podążę za modą i będę ich szczęśliwą posiadaczką. Może nawet pożyczę je kiedyś od dziadka ;)).

    -------------------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te buty nie przekonują, jednak u Ciebie fajnie się prezentują :)
    + Obserwuję :) Czekam na Cb!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie te buty średnio się podobają.

    buziaki:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanka takich butow lecz ta para nawet fajnie wyglada :D

    http://allaboutjoann.blogspot.com/

    Buziaki <3

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna prosta stylizacja. Klapki dramatyczne nie podobają mi się .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja,bardzo podoba mi się Twoja koszulka :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  7. prosto i ładnie :)

    http://doska-style.blogspot.com klikniesz w link w najnowszym poscie?♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny look a co do klapek to nie są za bardzo w moim stylu :)

    zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo lubię wszelkie klapki :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, ale te klapki zniszczyły całą stylizację. Do T-shirt'u i legginsów świetnie sprawdziłyby się zwykłe, białe tenisówki lub innego rodzaju trampki kontrastujące ze stonowaną, ciemną kolorystyką góry. No, ale cóż. Czasem moda wywiera na nas 'nacisk' sprawiając, że ponad wszystko pragniemy danej rzeczy, a ta niezwykle nam się podoba. Bywa... to są tak zwane sezonówki. Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia