Hello England!

środa, 16 lipca 2014

Piszę do Was ze skąpanego w słońcu południowego wybrzeża Anglii. Czas do wylotu upłynął mi bardzo szybko i obawiam się, że w takim samym tempie minie całe lato. Na razie jednak rozkoszuję się pysznym brytyjskim jedzonkiem i owiewającą mnie lekką bryzą. Lot minął całkiem przyjemnie, pewnie dlatego, że trzy czwarte podróży spałam, bo zawaliłam poprzednią noc. Z lotniska droga do domu zajęła nam około dwóch godzin, ale to nie było jechanie po dziurach, jak w Polsce- autostrada zachwycała gładką powierzchnią i otaczającą ją, wszechobecną zielenią.
Po drodze skręciliśmy do Morrisons, gdzie zaopatrzyliśmy się w rzeczy na obiad. Polska pozostaje sto lat za Zachodem także w kwestii jedzenia- w Anglii produktów jest o wiele więcej.
Jutro od samego rana zamierzam "obadać" okolicę i pochodzić po sklepach. Chcę też poszukać jakiś ładnych miejsc do robienia zdjęć. Jestem pewna, że będzie ich dużo, bo miasteczko jest nadzwyczaj urocze!
Zaraz zabieram się za ćwiczenia, potem szybka, relaksująca kąpiel i do spanka.
Zapowiadają się cudowne wakacje!


pierwsze selfie/ wyjazd z lotniska/ autostrada/
bilet parkingowy/ obiadek/ piwo z sokiem/
nowy domek/ kolacja dla rodziców/ healthy

15 komentarzy:

  1. hej, bardzo i ciekawie fajnie piszesz! aż się miło czyta. mam nadzieję, że wakacje Ci się udadzą i będziesz zadowolona z pobytu w Anglii. :) w jakiej miejscowości jesteś? ja niedługo lecę do Londynu, też mam nadzieję na dużą ilość zdjęć :D fajne zdjątka, nowy domek wygląda uroczo :) będę zaglądać!
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miłego dzisiejszego 'obadywania' okolicy, powodzenia! I ogółem udanego wyjazdu :) Bardzo podoba mi się Twój blog, jeśli tylko mogę dać małą radę - zrób tak, by tło nagłówka było białe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich wakacji. Fajnie spróbować czegoś nowego, zaznać nowej kultury i zobaczyć nowe miejsca.
    Szkoda,że nie mam żadnej rodziny w Anglii bo kraj naprawdę mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina i Sandra

    http://www.thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu,i miłego wypoczynku :>
    little-luu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Udanych wakacji życzę ;*
    Zapraszam do mnie: neveeerstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wakacji *.* miłego pobytu :)
    + obserwuję
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego pobytu w Anglii, tam jest naprawdę cudownie :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę takiego wyjazdu, życze miłego pobtyyu + śliczne zdjęcia zaobserwowałam i licze na rewanż :) http://tyska-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, zazdroszczę takiej wspaniałej wycieczki :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłych wakacji życzę :) Obserwujemy ? Odp u mnie :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super mix zdjęć, zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że serca z parówek się spodobały, omom! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia