Let's go to the beach

niedziela, 20 lipca 2014


Coraz bardziej zaskakuje mnie angielska pogoda, która wbrew pozorom tego lata wcale nie jest w kratkę! W ciągu dnia termometry osiągają wysoką wartość, ale dzięki lekkiemu wiatrowi, nie jest przesadnie gorąco. Noce za to obfitują w deszcze, a nawet burze (!), dzięki czemu roślinność zażywa nie tylko dużo słońca, ale jest też naturalnie nawadniana. I sekret pięknej, soczystozielonej trawy rozwiązany :)
Korzystając z ciepłej soboty, wybraliśmy się na wycieczkę do uroczego, turystycznego miasteczka położonego centralnie nad morzem.


Do szczęścia nie potrzeba mi wiele- wystarczy trochę piasku i wody. Nie wyobrażacie sobie mojej radości, gdy zobaczyłam te wszystkie stragany, turystów no i piękny, nadmorski krajobraz.
Niestety, tym razem pogoda się popsuła.. Ale nie ma tego złego, pod zadaszeniem też można się bawić! Miasto obfitowało w kasyna, maszyny do gry i automaty, w których można było wygrać słodkie drobiazgi dla najbliższych.






Atrakcji było sporo, ale niestety był odpływ i morze schowało się gdzieś daleko.


Pierwsze zakupy już za mną, więc jutro idę na zdjęcia. Mam nadzieję, że choć kilka będzie nadawać się do wstawienia tutaj (fotografem będzie moja Mama).
Jak Wam mijają wakacje? Za szybko, czy już trochę się dłużą?

6 komentarzy:

  1. Mi wakacje mijają idealnie, nie za szybko, a i wcale się nie dłużą, każdy dzień staram się wykorzystać na maksa :)
    Super fotki porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki. :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa przygód w Anglii!
    Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) jak fajnie tam spędzasz czas : )

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę takiego pobytu *.*
    świetne zdjęcia <33
    za szybko mijają! ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanowczo za szybko.
    fajne zdjęcia ;))
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia