Nails

czwartek, 10 lipca 2014

Dłonie są naszą wizytówką, dlatego powinniśmy starać się je utrzymać w dobrej kondycji. Należy zadbać o to, by zawsze były czyste i odpowiednio skrócone. Szczególną wagę do dłoni przykładają kobiety, a dobry manicure jest znakiem rozpoznawczym każdej zadbanej dziewczyny.
Na prośbę jednej z moich Czytelniczek z aska, postanowiłam napisać post o tym, jak ja dbam o paznokcie.
Swoją drogą- swoje sugestie, czy pomysły na następne wpisy możecie kierować na aska właśnie, link znajdziecie po lewej stronie.


Ogólnie rzecz biorąc, nigdy nie obgryzałam paznokci, a to chyba jeden z najgorszych nawyków. Zawsze kombinowałam z ich kształtem, raz mniej, raz bardziej udanie, no ale w końcu przyszło mi się pogodzić z moją dość długą płytką! Skracam ją zazwyczaj obcinarkami, lub po prostu nożyczkami do paznokci, a krawędzie wygładzam pilniczkiem.
Ze skórkami prawie nic nie robię, rzadko je wycinam, gdyż nie są u mnie widoczne.
Z takich typowo "technicznych" spraw, to by było na tyle :)


Przed każdym kolejnym malowaniem, obowiązkowo przejeżdżam płytkę wacikiem nasączonym zmywaczem, żeby ją odtłuścić. W moim gimnazjum teoretycznie był zakaz malowania paznokci, więc sprawę miałam nieco uproszczoną. W połowie drugiej klasy jednak wkroczyłam w etap buntu (:D) i z zakazów niewiele sobie robiłam.
Na szczęście w liceum podobno jest już dużo więcej swobody!


Ostatnio postanowiłam zrobić porządek z moimi lakierami. Ponad połowę wyrzuciłam, ale dzięki temu jest miejsce na nowe. W wakacje co chwila zmieniam kolor paznokci, lubię bawić się barwami :) No i w końcu jest na to odpowiednio dużo czasu!



Na płytkę moich paznokci duży wpływ mają też wszelakie kremy do rąk, które obsesyjnie stosuję.


na koniec, chciałabym Wam się pochwalić, jakie piękne mam siostry! :)



Buziaki! :)


22 komentarze:

  1. Z paznokciami u mnie to raczej krucha sprawa, obciąć - pomalować. Tyle... fajnie jakbyś dodała jakieś szczegóły, albo kroki w jaki sposób uzyskać dany kształt, czym robić aby też ich nie poszarpać, bo akurat z tym mam problem. Do kosmetyczki mi raczej daleko, staram się unikać płacenia i wolałabym to zrobić sama. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę świetne paznokcie ;)
    Ja kiedyś obgryzałam, głównie przez stres, ale na szczęście ten nawyk minął.
    -----------------------------------------
    http://truefriendsjw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No u mnie tak samo,w gimnazjum wielki zakaz malowania paznokci jak i również makijażu.Ale w 3 gim już nam odpuścili i to malowanie im nie przeszkadzało.Teraz liceum,więc już chyba nie będzie problemu :P
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje paznokcie nie są tak ładne jak twoje. Płytka ma dziwny kształt i pomalowane wyglądają po prostu śmiesznie. :(
    W te wakacje postanowiłam stosować więcej odżywek żeby chociaż trochę je wydłużyć. Super ten lakier różowy! :)
    Buziaki, Karolina

    http://www.thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;) nie wiedziałam, że przed malowanie powinno się wziąć paznokcie zmywaczem :)

    https://www.facebook.com/pages/Monikas-passions/566904993420562

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery z serii summer extreme nails mnie urzekły ;) mam te same kolory + niebieski i fioletowy :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory są urocze, ale sam lakier- niestety dosyć nietrwały

      Usuń
  7. masz śliczne pazurki ^^
    ja o moje paznokcie wogóle nie dbam, chociaż powinnam xdd
    świetny blog ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szkole również jest zakaz malowania paznokci, więc używam wtedy tylko bezbarwnego lakieru. Na szczęście we wakacje mogę pobawić się kolorami ^^ Masz śliczne paznokcie ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lakierów! *o*
    Masz śliczne paznokcie!:)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile lakierow i jakie sliczne! *-*
    sliczna masz paznokcie. Ciekawa notka i swietne zdjecia ;*.

    obserwujemy? Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne paznokcie! Ja kocham swoje malować, ale mam takie dziwne wrażenie, że nawet jeszcze 3 h po pomalowaniu są one niewyschnięte, co strasznie irytuje. Dlatego rzadko je maluję :)

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym codziennie malować paznokcie i robić wzorki, niestety mam dość słabe i przez intensywne malowane stają się łamliwe. Potem muszę używać odżywek przez dość długi czas, żeby wróciły do siebie.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie paznokcie *-* !
    http://claudia-on-the-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny lakier i fajny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo dbam o paznokcie. Strasznie zazdroszczę Twoich, ja mam je takie malutkie, co strasznie mnie wnerwia... :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz dużo lakierów, ja też ostatnio dbam o paznokcie :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dbam o paznokcie i zapuszczam :) + obs i licze na uczciwy rewanż :) http://olu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz racje, ręce to nasza wizytówka.Imponująca kolekcja lakierów!
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia