Q&A Life in the UK- filmik?

czwartek, 24 lipca 2014

Cześć, co u Was słychać? Ja przed chwilą wróciłam z supermarketu, w którym pod koniec dnia zawsze są ogromne przeceny. Można kupić pączki po ok. 5gr, bagietkę za 45gr, czy sałatkę za 50gr!
Ostatnio zaczęłam ćwiczyć i stawiam na zdrowe jedzenie. Bardzo zainspirowały mnie fit blogi i zdjęcia dziewczyn z idealną figurą. Po powrocie do Polski chcę zapisać się na siłownie.
Dopóki tutaj jednak jestem, nasunął mi się pewien pomysł. Z racji tego, że mieszkałam dwa lata w Wielkiej Brytanii, oswoiłam się z ich kulturą, zwiedziłam sporo miejsc i zaprzyjaźniłam z wieloma Brytyjczykami, pomyślałam, że mogę Wam o tym trochę opowiedzieć. Wiem, że wiele Polaków jest ciekawych, jak żyje się za granicą.
Jeżeli interesuje Was cokolwiek o życiu w UK, zadawajcie pytania w komentarzach, ewentualnie na asku-> link po prawej stronie.
Jeżeli zobaczę, że Was to ciekawi i zbiorę kilka fajnych pytań, chętnie podzielę się swoją wiedzą na filmiku.
Będzie to moja pierwsza przygoda z kręceniem i montowaniem, dlatego może coś nie wyjść. Od razu uprzedzam, żeby potem nie było zażaleń, czy oskarżeń :)
Podsumowując, jeżeli filmik nie wypali, na pewno odpowiem na pytania w poście. Zastanówcie się, czy byście chcieli coś takiego i dajcie mi znać! A ja tymczasem zajadam się pyszną i zdrową kolacyjką. Spokojnej nocy!



8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z takim filmikiem, ja może w sierpniu pojadę do Anglii i mam pytanko: Jakie sklepy najbardziej polecasz, poza Primarkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze ciekawiło mnie czy to prawda że ludzie w anglii są bardziej życzliwi, mili, tolerancyjni :) mogłabyś wyrazić swoje zdanie na ten temat ?;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) W Polsce nie wyobrażam sobie czegokolwiek za 5 gr no ale cóż :) Świetnie piszesz i trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pytań ale filmik to dobry pomysł :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniała kolacyjka! Sama bym z chęcią taką zjadła :D
    Chętnie obejrzę filmik, a to moje pytanie: Czy ciężko jest się porozumieć z ludźmi tam w ich języku? Jak długo zajęło Ci nauczenie się go i władanie nim bez problemów? :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pyszna kolacja!
    obserwuję ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kalafior i brokuły :)
    Życzę wytrwałości w ćwiczeniach :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia