What's on my Phone?

piątek, 18 lipca 2014


Od pół roku mam to wątpliwe szczęście posiadania Xperii SP. Ostatnio na asku dostałam sporo pytań na temat aplikacji, które są zainstalowane na moim telefonie. Postanowiłam więc w końcu je jakoś ogarnąć, poukładać, a niepotrzebne pousuwać. Dzisiaj po południu się za to zabrałam, pełna sił i energii, a dodatkowo zaopatrzona w kolejną dawkę witaminy D, dzięki pięknie świecącemu słoneczku! :3



Przyznaję się bez bicia, że jestem osobą uzależnioną od telefonu. Co chwila zerkam na ekran, żeby sprawdzić, czy nie przyszła mi żadna wiadomość, albo powiadomienie. Dlatego też posiadam sporo aplikacji, dzięki którym bez problemu mogę komunikować się ze znajomymi. Poza tym, robię mnóstwo zdjęć, chociażby na bloga, więc potrzebuję również programów do ich obróbki.

Menu podzieliłam na pięć części:  pierwsza z nich to programy i aplikacje, które są dla mnie podstawowe, czyli np. budzik, kalendarz, walkman czy Endomondo. Ta ostatnie to appka dla osób aktywnych. Włączamy ją kiedy tylko zdecydujemy się podnieść pupkę z kanapy i zacząć coś robić. Jest bardzo wygodna, oblicza pokonane kilometry, czy spalone kalorie.


Druga zawiera programy, które pozwalają mi kontrolować telefon: ustawienia, pomoc techniczna itp. W trzeciej znajdziemy appki typowo rozrywkowe, chociaż mam tylko jedną grę- 2048.
Duże znaczenie ma dla mnie trzecia strona- to część poświęcona zdjęciom i ich obróce. Do edycji używam głównie Pixlr Express i BeFunky. Dzisiaj zainstalowałam też VSCOcam, ale nie miałam jeszcze okazji sprawdzić tej appki.



Ikonki zmieniłam dzięki programowi Icon Changer, który jest darmowy. Bardzo go polecam, bo wybór jest ogromny i to praktycznie dla każdej appki.


Ostatnią stronę poświęciłam na aplikacje, które pozwalają mi utrzymywać stały kontakt z przyjaciółmi.
Moją ukochaną apką jest snapchat, który wielkimi krokami wdziera się również na "polskie" smartfony. Pamiętam, że gdy zakładałam swoje konto, miałam trzech znajomych, teraz ta liczba wzrosła już ponad dziesięciokrotnie!


Dzięki snap'owi mogę być na bieżąco z tym, co robią moi znajomi, gdzie się znajdują, jak się czują.. :)
Jeżeli macie konta, możecie mnie zapraszać- nataliasiejka.

Jutro chyba wezmę aparat na miasto, więc porobię sporo zdjęć. Myślałam też o tym, żeby zrobić filmik Q&A o życiu w Anglii. Co Wy na to? Coś więcej napiszę w następnym poście.

Polecacie jakieś fajne appki na telefon?


10 komentarzy:

  1. Co raz więcej osób uzależnionych... Jejku ja też ciągle muszę coś sprawdzać i w ogóle... Dokąd zmierza ten świat!
    I zgadzam się endomondo jest świetne! Buziaki, Karolina

    http://www.thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w zasadzie jestem uzależniona głównie od snap'a!

      Usuń
  2. Mam praktycznie takie same aplikacje na telefonie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy pomysł na post :) zapraszam http://tyska-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny tag!

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Anglia to świetne miejsce :) Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie i zostawisz komentarz :
    Mogłabyś przy okazji kliknąć u mnie w baner SheInside?

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dużo podobnych aplikacji :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać kiedy będę miała telefon, gdzie będę mogła zainstalować tak dużo aplikacji :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia