3096

środa, 20 sierpnia 2014


Uprowadzenie jest częstym motywem filmów, jednak wiele z nich to tylko amatorskie produkcje. Zrażona słabością oglądanych przeze mnie dramatów, przez długi czas odkładałam je na bok na rzecz mało ambitnych filmów w stylu tandetnych komedii romantycznych. Pewnie dalej zadowalałabym się jakże nieprzewidywalnym pocałunkiem głównych bohaterów w końcówce filmu, gdyby nie moja koleżanka, która namówiła mnie na obejrzenie historii pewnej uprowadzonej dziewczyny. Muszę  przyznać, że dawno dramat nie wywarł na mnie tak ogromnego wrażenia. Film jest mocny, bez owijania w bawełnę pokazuje realia życia pod jednych dachem z psychopatą. Mowa tu o adaptacji autentycznych przeżyć Nataschy Kampush zoobrazowanych w dziele Sherrego Hormanna pt. "3096 dni".


Polecam ten film każdemu, bardzo chwyta za serca. Oglądając niektóre sceny, aż trudno uwierzyć, że to wszystko wydarzyło się naprawdę. Zadziwiające, ile krzywd może ścierpieć dziecko, będące narzędziem w ręku brutalnego, psychopatycznego mężczyzny. Jeszcze bardziej zadziwiający jest jednak fakt, że mimo tylu cierpień, Natascha nadal potrafi uśmiechać się do swojego prześladowcy.
Czy istnieje granica odwagi i wewnętrznej siły? Odpowiedź na pewno znajdziecie w trakcie oglądania filmu!

Oglądaliście "3096 dni"? A może polecacie jakieś inne dramaty? Piszcie, chętnie obejrzę! :)

21 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie oglądałam, ale z pewnością obejrzę.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za dramatami.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do obejrzenia ;) Ja ostatnio oglądałam "Ósmoklasiści nie płaczą" też bardzo chwyta za serce.Szczególnie pod koniec filmu.

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :) ogl. sobie Niemożliwe, albo Życie.po.życiu
    Obserwuję i komentuję, liczę na rewanż :)
    http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam jeszcze nigdy, w sumie nie lubię dramatów... ale obejrzę...
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądałam. Ładny blog.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię dramatów, bo nie lubię płakać, a ja bardzo łatwo się wzruszam ;)
    Raczej wolę komedie i filmy przygodowe :D
    truefriendsjw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, film wydaje się być na prawdę ciekawy! Jeszcze go nie oglądałam, ale w wolnej chwili za pewno to zrobię ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie poszukuję dobrych i polecanych dramatów! Na pewno ten film obejrzę :3

    ---------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam tego filmu ale obejrzę. A ogólnie nie przepadam za komediami romantycznymi, wolę bardziej science-fiction. Ale do horrorów mi daleko. Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli już wiem co dziś oglądnę =D Dzięki.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też lubię oglądać dramaty, ale te o ''lżejszej'' fabule :)

    Bardzo proszę o wsparcie w postaci klikania w linki w ostatniej notce. odwdzięczę się komentarzem lub klikaniem :) jeśli poklikałaś napisz w komentarzu na blogu, ale proszę o uczciwość, bo wszystko można sprawdzić ;)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/08/my-choice-is-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna notka. ;*
    Jeszcze nie ogladalam. :))

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. potrzebowałam na wieczór czegoś do oglądnięcia a tu proszę wchodzę na twojego bloga i od razu wiem jak spędzę wieczór ;* dzięki ;*
    Zapraszam.Obserwuję i Pozdrawiam ;*

    http://olczblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy tego nie oglądałam, nawet nie słyszałam o tym ;))
    ale chętnie się skuszę :p

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie filmy z chęcią obejrzę jak będę miała chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ogladalam tego filmu, ale sadzac po Twoim opisie musi byc ciekawy :) Z checia go obejrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ogl mało oglądam filmy.
    Po twoim opisie wnioskuję, że jest bardzo ciekawy, ale ja jednak wolę go nie oglądać, ponieważ jak sama nazwa wskazuje jest to dramat i jakoś dramatycznie się skończy a ja znając życie potem to będę przez następne 2 mies. przeżywać, jak gdyby wydarzyłoby się to w moim życiu :)

    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. brzmi świetnie i przerażająco. najgorszy w takich filmach jest właśnie napis "oparte na faktach"...
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam ten film, szczerze mówiąc, zaszokował mnie.
    z dramatów mogę ci polecić dziewczynę z sąsiedztwa (są dwa filmy pod tym tytułem, jeden to chyba komedia, drugi to dramat), trust o znajomości internetowej, requiem for a dream, życie adeli - w sumie nie pamietam czy byl to dramat, ale dobry film, historia caroline white, pamiętnik, now is good, bez mojej zgody, bracia, ósmoklasiści nie płaczą, melissa p, american beauty, speak, dear john, chłopiec w pasiastej piżamie...
    dużo tego mogłabym ci polecić, lubię oglądać dramaty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam ale kiedyś na pewno oglądnę zapraszam do mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia