Back to school!- Haul zakupowy

czwartek, 28 sierpnia 2014


Jak część z Was wie, od września idę do nowej szkoły. Z jednej strony już nie mogę się doczekać, bardzo chciałabym  poznać moją klasę! Z drugiej jednak, powrót do wstawania wczesnym rankiem i siedzenie w szkole po kilka godzin dziennie wcale mi się nie uśmiecha. Chociaż mam nadzieję, że w  liceum czas będzie upływał mi równie cudownie, co w gimnazjum! Nie przedłużając, zapraszam Was do obejrzenia moich szkolnych zakupów :)


Prawdę mówiąc, wybór idealnego piórnika był dla mnie nie lada wyzwaniem. Długo go szukałam w przeróżnych sklepach, niestety na próżno. Aż do czasu, gdy wybierając zeszyty w Kauflandzie, mój wzrok przypadkowo spoczął na półce z piórnikami. Moje oko od razu przykuła przeurocza miętowa saszetka z motywem kwiatów. Jest przesłodka, w dodatku w środku wykończona jest materiałem o bardzo dziewczęcym wzorze :)


Tak naprawdę do szkoły nie noszę wiele przyborów, jednak mam kilka, które muszę mieć przy sobie. Jest to oczywiście ołówek (automatyczny, z Tesco) i długopis zapożyczony od mojej sąsiadeczki z ławki. Zawsze też staram się nosić linijkę/ekierkę oraz coś kolorowego do podkreślania tematów. Jako maniaczka wielobarwnych zeszytów, pamiętam również o zakreślaczach, które ułatwiają mi naukę o 100 procent!



Uwielbiam kupować zeszyty! Ich wybór jest przeogromny, często można znaleźć takie z naprawdę cudowną okładką. W tym roku wybierałam tylko te w miękkiej okładce, żeby nie dokładać moim plecom dodatkowego ciężaru :)

  Zeszyty tematyczne wybrałam do historii, fizyki oraz geografii. Kupiłam je w Kauflandzie za 66 groszy!


  Wszyscy bardzo chwalą jakość zeszytów z Oxfordu. Tym razem i ja postanowiłam je wypróbować :) Na pewno przeznaczę je do języków, ponieważ uwielbiam się ich uczyć i dużo będę pisać na lekcji.

 Te zeszyty zauroczyły mnie nadrukiem na okładce! Są dostępne w Pepco za niecałe dwa złote, naprawdę polecam, mają świetny wybór!

Pierwszy z tych zeszytów jest podzielony kolorami. Ma format B5 i dla mnie jest idealny! Więcej o nim napiszę w poście o organizacji czasu, bo już mam pomysł, jak dobrze go wykorzystać. 
Miętowy zeszyt jest moim jedynym z twardą okładką i w sumie jeszcze nie wiem, co będę w nim zapisywać. Bardzo spodobał mi się jednak jego wygląd, więc bez zastanawiania go wzięłam :)

W szkole często robione są niezapowiedziane kartkówki, które zazwyczaj piszemy na własnych kartkach. Przez to, moje 60-kartkowe zeszyty traciły swoją objętość o połowę! Dlatego przed wyrzuceniem starych notatników, wyrwałam niezapisane strony. Teraz będę je nosić przy sobie, a dzięki powyższej "teczce" będą zawsze w nienagannym stanie! :)



Moje zakupy nie byłyby pełne, gdybym nie kupiła butów. Muszę się przyznać, że jestem ogromną butoholiczką! Uważam się za osobą dosyć oszczędną, jeżeli chodzi o inne kwestie, ale na buty mogłabym wydać cały majątek :D Na ten rok szkolny postawiłam na roshe runy, które zachwycają nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim wygodą! Chodząc w nich, czuję się, jakbym stępała po mięciutkich chmurkach, naprawdę. Zaopatrzyłam się również w białe slip-ony, które chodziły za mną od dłuższego czasu. Nie  chciałam jednak zamawiać przez internet kolejnych butów. Z pomocą przyszła mi Ola, która powiedziała, gdzie mogę je dostać na miejscu.

Obiecałam sobie także, że zacznę się zdrowo odżywiać. Szczerze mówiąc, miałam już po dziurki w nosie kanapek, które tak naprawdę nie dawały mi zbyt dużo energii. Wyciągnęłam więc z kuchennej szafki pojemnik na drugie śniadanie, trochę przerobiłam i będę w nim zamieszczać różne smakołyki, jak na przykład świeże sałatki. Odkleiłam starą naklejkę i trochę pobawiłam się w wycinanie i klejenie. Poniżej efekty!



W całym tym chaosie zapomniałam o najważniejszej rzeczy- mianowicie o plecaku! Pokażę Wam go w następnym poście, bo teraz już jest zbyt słabe światło, żeby robić zdjęcia :)

Podobają Wam się moje szkolne zakupy? Macie już wszystko do szkoły? :)

28 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś zeszyty z oxfordu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z pudełkiem :) Nie martw się nie ty jedyna masz słabość do butów i super zeszyt i piórnika, aż zaczęłam zazdrościć.http://zyciebyola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym pudełkiem :D Ładne wygląda :D Ja też już prawie mam wszystko do szkoły :D Buty z nike są bardzo ładne :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny piórnik ! Zakochałam się w nim :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś roshe run// zeszyt w nierównej okładce ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *miętowej

      Usuń
    2. roshe na sportowebuty.pl, zeszyt w Biedronce :) pozdrawiam

      Usuń
  6. gdzie zakupiłaś tą świetną teczkę na kartki do kartkówek? jest świetna! dobrze przygotowałaś się do startu w liceum!
    Pozdrawiam, dziewczyna z maturalnej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teczkę kupiłam w papierniczym w moim mieście :) dziękuję i ślę buziaki!

      Usuń
  7. Ja również obowiązkowo kupiłam kolorowe zakreślacze ;3 Świetne zeszyty!
    Uroczy jest ten piórnik ♥ Buty także są piękne!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w nowej szkole! :D
    piękne zeszyty <3
    robisz śliczne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkolne zakupy to wielka frajda :).

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ten piórnik jest śliczny!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe przybory, zeszyty i... WSZYSTKO. :)
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam pytanko gdzie kupiłas ten zeszyt B5 ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo jest i koło zeszyt z biedronki ;)
    Ja dzisiaj kupowałam ;p

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również długo szukałam tego piórnika, jednak nie znalazłam i już straciłam nadzieje :)
    Obserwuję xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super piórnik ;)
    klikajcie u mnie ;)
    to bardzo ważne, obiecuję że się odwdzięczę :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nadal nie mam praktycznie nic do szkoły ;//

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudowny |piórnik|! Zakochałam się w nim ♥.Gdybym mogła, to może też bym sobie taki kupiła, ale już niestety mam zakupiony inny szary z białymi kropkami.Uważam, że jest dość ładny, ale twój zdecydowanie ładniejszy! Fajny post, ja też uwielbiam kolorowe zakreślacze*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyczny piórnik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć!
    Bardzo ciekawy wpis :D
    Co powiesz na wspólne obserwowanie? Daj znać w komentarzu
    http://greenteatime101.blogspot.com/
    stay awesome ☯ ☮ ✌

    OdpowiedzUsuń
  20. Czym robisz zdjecia ?? Pliss odpowiedz bo sa przepiekne💕😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Czym robisz zdjecia ?? Pliss odpowiedz bo sa przepiekne💕😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia