Changes!

sobota, 23 sierpnia 2014


Zmiany, zmiany.. Wrzesień zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie- nowa szkoła, inni ludzie.  W całym tym chaosie w mojej głowie narodził się pomysł jeszcze jednej zmiany, tym razem w moim najbliższym otoczeniu, miejscu w którym spędzam znaczną część swojego życia. Już przed wakacjami ustawiłam sobie za cel przemalowanie mebli w moim pokoju. Niestety, dopiero pod koniec sierpnia wzięłam się za realizację moich planów. Główną przyczyną zmiany koloru mebli, był fakt, że nienawidzę sztucznego światła. Wręcz razi mnie w oczy, zapalam je tylko, kiedy muszę. Dlatego też chcę zatrzymać więcej słoneczka w moim pokoju, tym bardziej, że zbliża się jesień, a po niej zima. Dzięki bieli będzie jasno i harmonijnie. Do tego dołożę wieeele zapachowym świeczek, które uwielbiam i prostą roślinność. Już się nie mogę doczekać, kiedy wszystko będzie gotowe i będę mogła pochwalić się Wam efektami na blogu!
Nie byłabym sobą, gdybym nie porobiła kilku zdjęć podczas malowania, haha! Zapraszam do oglądania :)




Własnoręczne malowanie to super sprawa, bardzo podnosi się poziom umiejętności manualnych, hehe :D
Trochę tylko żałuję, że nie wzięłam się za to wcześniej, ale myślę, że jeszcze tylko dwa-trzy dni i wszystko będzie gotowe.
A Wy lubicie samodzielnie zmieniać coś w swoim pokoju? :)

16 komentarzy:

  1. ja w tym roku też wzięłam się za malowanie ścian, tak mnie wciągnęło, że pomalowałam jeszcze inny pokój xD
    ciekawy blog, zapraszam też do siebie :)
    http://czescjestempaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda jest taka, że prawie codziennie robię jakieś ozdoby do pokoju. Od dawna chcę też go przemeblować, ale nie do końca jest to możliwe ;/
    Masz śliczny uśmiech ! ;D
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/08/back-to-school-haul-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać by zobaczyć efekty!

    --------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie sie nie znam na takich pracach ;)
    Jestem bardzo ciekawa efektu ;)
    Do twarzy ci w czapce-budowlance ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne selfie :D
    jeśli możesz to pokilkaj w kliki u mnie w poście
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy zmieniać, a najbardziej dostrzegać ten efekt końcowy, takie zmiany się opłacają :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam robić DIY do pokoju, ale jeszcze nigdy nie malowałam mebli. możliwe, że spróbuję.
    pozdrawiam ♥
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym najchętniej pozmieniała kolor nie tylko mebli, ale i też ścian. denerwuje mnie, że po przeprowadzce trafiłam na białe. ale może na jesień się za to zabiorę :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam białe meble...Ja bym zmieniła wszystko w swoim pokoju.Obs za obs? jeżeli tak to zaobserwuj a ja się odwdzięczę.
    everything-you-needy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zmiany w moim pokoju! Pierwsze zdjęcie jest urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do LBA (Liebster Award) Gratuluję!
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)

    --------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, uwielbiam zmiany w moim pokoju, praktycznie cały czas coś przestawiam w nim xD
    śliczne zdjecia <3
    masz cudowny uśmiech ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. What a nice dress,maybe next time ,you can try Robes Moulantes this website.last month,i bought a dress the same to you,the quality is very good and the price is very low!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia