Haul zakupowy- Anglia

niedziela, 3 sierpnia 2014

W piątek o godzinie 12 byłam już w Polsce. Na lotnisko do Warszawy przyjechał po mnie mój kochany chłopak, spędziliśmy razem cudowny dzień w stolicy. Teraz całe dnie jestem na dworze z przyjaciółmi, dlatego posta dodaję z jednodniowym opóźnieniem. Zapraszam Was na haul zakupowy! :)

Sukienka- Charity Shop, £3

Uwielbiam sukienki, bo wyglądają bardzo uroczo i dziewczęco. Lata jest idealną porą na to, aby je nosić :) Rozmiar tej sukienki to 10(38), dlatego idąc do przymierzalni nawet nie spodziewałam się, że będzie na mnie dobra. O dziwo, okazała się być wręcz idealna, bardzo dopasowana :)


Spoednki- Primark, £5

Kolorowy print na przodzie spodenek od razu przykuł moją uwagę. Na pewno będę często je nosić, bo ubarwią każdą stylizację.


Koszulka- Matalan,  £5

Lato daje dużo swobody i podczas tej pory roku można odsłaniać trochę więcej ciałka. Ostatnio bardzo spodobały mi się tzw.. crop topy, czyli bluzeczki odsłaniające pępek. Postanowiłam się zaopatrzyć w taką, którą będę mogła nosić przez cały rok, również w szkole- razem ze spodniami z wysokim stanem.


Bluza- Primark,  £5

W mojej szafie brakowało zwykłej, rozpinanej bluzy, dlatego gdy zobaczyłam ją w Primarku za tylko 5 funtów, od razu postanowiłam ją kupić :)

Kamizelka dżinsowa- Charity Shop,  £2

Poszarpaną dżinsową kamizelkę z azteckimi wstawkami upatrzyłam w jednym z Charities. Jest trochę za duża, ale rozpięta wygląda naprawdę fajnie. No i cena rewelacyjna- kosztowała w przeliczeniu ok. 10zł!

Jegginsy- Charity Shop,  £3,50

Uwielbiam obcisłe spodnie, które nie marszczą się w kolanach i idealnie przylegają do nóg. Niestety, rzadko mogę tak je dopasować, dlatego bardzo często chodzę po prostu w legginsach. Te spodnie pokochałam od pierwszego wejrzenia, najchętniej nosiłabym je cały czas. Dodatkowo są z wysokim stanem- już czuję, że to będzie moja ulubiona rzecz z szafy :)

Portmonetka- Primark,  £3

W prawdzie kolejny portfel nie był mi ani trochę potrzebny, ale uwielbiam takie słodkie dodatki. Poza tym cena była zachęcająca, dlatego postanowiłam nie słuchać głosu rozsądku i podążyłam do kasy :)

Koszulka- Primark,  £3
Klapki- Primark,  £5

Klapki typu Birkenstock budzą bardzo wiele kontrowersji, ale mi się naprawdę podobają, poza tym są lekkie i wygodne. W Anglii już ogrom dziewczyn zauważyło ich zalety, ale Polska, wiadomo, jest kilka lat wstecz. Wydaje mi się, że w przyszłe lato największe krytyczki będą je nosić z wysoko podniesioną głową. 
Przód koszulki jest z siateczki, dlatego jest ona idealna na lato.

Chain- Primark,  £3
Top- Primark,  £4

Zakup łańcucha planowałam już od jakiegoś czasu, dlatego gdy tylko  go zauważyłam, od razu zechciałam go mieć! Koszulka jest bardzo dopasowana, poza tym spodobał mi się print.

Baby Lips- Bodycare,  £1,50

Ta pomadka ma same pozytywne opinie. Teraz już wiem, że nie naciągane- ma rewelacyjny zapach i doskonale nawilża usta.

To już wszystkie rzeczy, które kupiłam dla siebie. Co o nich myślicie? :)

12 komentarzy:

  1. Wow podobają mi się chyba wszystkie rzeczy, które kupiłaś :*

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! :) zapraszam na swojego również ----> http://horyzontalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam sukienki, a ta którą kupiłaś jest śliczna <3
    Świetna jest ta dżinsowa kamizelka, portfel i pomadka! :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to te krótkie spodenki są świetne!
    Ogólnie wszystko w moim guście :)

    MÓJ BLOG-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się wybrać kiedyś do Anglii, nie żeby zwiedzać tylko na zakupy! Kupiłaś tyle fajnych ciuchów za tak niską cenę, że tylko ci zazdroszczę! A co do Baby Lips też niedawno się w nią zaopatrzyłam i jest świetna!

    ------------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na ten rodzaj baby lips, którego nie ma w PL ;(( Może zrobisz recenzję? :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę używała go trochę dłużej, to na pewno zrobię :)

      Usuń
  8. Ale fajne te rzeczy z Primaniego, zwłaszcza portmonetka :)
    Za tydzień będę w Anglii to może też znajdę coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, wybó jest ogromny, no i ceny bardzo atrakcyjne :) miłego wyjazdu!

      Usuń
  9. moja kolezanka ma bardzo podobna sukienke jak na pierwszych zdjeciach :)

    pozdrawiam, diyowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia