Hot Bun- czyli jak w 5 minut zrobić koka

czwartek, 7 sierpnia 2014

Dziś post typowo dla dziewczyn -sorry, panowie!
Posiadaczki długich włosów wiedzą, jak męczące mogą one być szczególnie, gdy na dworze panuje taki upał. Dlatego postanowiłam się z Wami podzielić bardzo szybciutkim sposobem, na to by je jakoś upiąć.
Zrobienie koka, którego za chwilę tu pokażę jest banalnie proste i zajmuje nie więcej niż pięć minut, a wygląda bardzo efektownie. Dziewczyny w Anglii chodzą w takiej fryzurze cały czas, właśnie stamtąd ją "podłapałam" :). Czego potrzebujemy?


Jeżeli nie macie gumki do koka, możecie wykonać ją samodzielnie. Wystarczy wziąć skarpetkę, obciąć "palce" i zrolować. Ja postanowiłam kupić już gotową, kosztowała tylko funta, a na pewno bardzo mi się przyda :) Recepturki i wsuwki myślę, że każda z nas ma.



Pierwsze, co musimy zrobić, to po prostu zwykła kitka. Najlepiej, jeżeli jest w miarę wysoka, wtedy kok najładniej wygląda. Potem na zwykłą gumkę nakładamy gumkę od koka i przykrywamy ją włosami, tak by nie było jej widać. Całość mocujemy recepturką, tak jak na zdjęciu:


Tę część włosów, która została zawijamy wokół koka i przypinamy wsuwką. I to wszystko! Prawda, że banalne? :)
Koka możemy też "opleść" ozdobną gumką lub opaską. A taki jest efekt końcowy:



A jakie są Wasze ulubione fryzury na upalne dni? :) Chętnie wypróbuję!




11 komentarzy:

  1. Ja też często robię takiego koka :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nosić koka i bardzo często robię takiego we wakacje :)
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja noszę zwykłego koczka "podomkę", nawet na jakieś wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszedł ten kok :) Ja nie mam jakiejś specjalnej fryzury ,po prostu związuje w kitkę i tyle :D
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boski kok!!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kok!
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dziecinstwa?

    byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga chociaż na chwilkę
    pozdrawiam ♥nakioo.blog -klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również noszę koczki, czasem skuszę się na warkocza bardzo modnego w tym sezonie. :)

    Pozdrawiam Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam w upalne dni miec tzw nielad artystyczny na glowie :)

    diyowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Fajny blog! Ja też uwielibam nosic koczki w upalne dni! Dopiero zaczynam, będę obserwowac i zapraszam serdecznie na mojego bloga do obserwowania komentowania mam nadzieje, że się spodoba :):
    http://vanitaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda ten kok, ale nie zdecydowałabym się na związywanie włosów recepturkami. Takie gumki bardzo ciągną i wyrywają :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia