Keep calm and.. eat muffins

sobota, 16 sierpnia 2014


Pogoda za oknem psuje wakacyjną atmosferę, a w dodatku wczoraj dopadła mnie jednodniowa choroba. Dzisiaj na szczęście czuję się już lepiej, ale nie chciałam kusić losu, więc prawie nie ruszałam się z domu. Postanowiłam jednak wykorzystać ten czas produktywnie i padło na zrobienie babeczek. Prosty przepis i pół godzinki wystarczyły, by w powietrzu unosił się smakowity zapach bananowo-czekoladowych muffinek :)


Czego potrzebujemy?

3 banany
125 ml oleju
7 łyżek cukru
szklanka mąki
łyżeczka proszku do pieczenia
2 jajka
50g czekolady
łyżeczka sody (opcjonalnie)

Sposób wykonania

Banany rozgniatamy widelcem na jednolitą, gładką papkę, następnie odstawiamy na bok. 
Do miski wlewamy olej i dodajemy jajka, ubijamy je. Potem wsypujemy mąkę, cukier, proszek do pieczenia i dalej miksujemy. Po wymieszaniu składników dolewamy mus bananowy, mieszamy.



Trzemy lub kroimy czekoladę na drobne kawałki, następnie dodajemy je do pozostałych składników i mieszamy. Całość przelewamy do foremek i pieczemy w temperaturze 200 stopni przez około 20 minut.


Voila, nasz deser gotowy! Uwaga, jedzcie póki możecie, babeczki dość szybko znikają z talerza! :)


A jakie muffinki Wy najbardziej lubicie jeść? Znacie jakieś proste przepisy? :)

12 komentarzy:

  1. Super blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pychota, przez Ciebie jestem głodna ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam muffinki, a te wyglądają pysznie! Muszę kiedyś je zrobić ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mm, nie spotkałam się jeszcze z takim przepisem :D
    wygladają (i pewnie smakuja) pysznie, muszę je koniecznie wypróbować!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają smakowicie, w dodatku bananowe *o*
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają smacznie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie robiła ich a te wyszły bardzo apetycznie ! więc chyba muszę je zrobić! :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja piekę takie np.:
    http://eatmemargaret.blogspot.com/2014/06/muffiny-dzdzownice.html :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia