Wolności nadszedł kres

niedziela, 31 sierpnia 2014


Co dobre, szybko się kończy! Czas lata przeleciał mi niewyobrażalnie szybko i wciąż nie mogę uwierzyć, że już jutro zostanę uczennicą liceum. Rozpoczynam kolejny etap życia z wielkim entuzjazmem i uśmiechem na twarzy, ale w mojej głowie kotłują się różne obawy. Przede wszystkim- boję się, że stracę kontakt z moimi przyjaciółmi, którzy idą do innej szkoły! Są cudowni i mam nadzieję, że w tym całym chaosie nadal znajdziemy dla siebie miejsce w naszych sercach. Poza tym jeszcze nie wiem, jaka trafi mi się klasa- czy będziemy umieli się zgrać i czy dogadamy się ze sobą bez problemów. Jest tylko 6 chłopców!
Jutro po rozpoczęciu planujemy zrobić spotkanie klasowe, oby wypaliło :)
Ostatnio byłam na zdjęciach z moją Czytelniczką (ślę buziaki!). Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć efekty :)



Pamiętam, jak kiedyś każdy weekend spędzałam na zdjęciach! Uwielbiam stawać przed obiektywem, ale teraz robię to już tak rzadko, że zapomniałam, jak to się robi. Niestety, moi znajomi, którzy mnie fotografowali przestali się tym interesować albo mają problem ze sprzętem. Być może w mojej klasie trafi się ktoś, kto lubi robić zdjęcia, byłoby super :)

Obiecałam Wam pokazać mój plecak. Jest z dosyć cienkiego materiału, dlatego nie wiem, czy wytrzyma ciężar książek. Jeżeli się nie sprawdzi, to kupię jakiś inny albo będę nosić mój poprzedni, który nadal po 4 latach jest w idealnym stanie i wciąż mi się podoba :)



Jesteście już gotowi na kolejny ciężki rok szkolny? :)

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! A plecak jest genialny ;)
    Ja już się przygotowałam na ten rok szkolny, ale jeszcze trochę się denerwuję ;/

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia , miłego spotkania klasowego :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah gotowa to ja raczej nie jestem xd ciężko się przestawić na tak wczesne wstawanie ; c
    Bardzo mi się podoba twój plecak :*
    Pozdrawiam :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak śliczny. A ja w mojej klasie mam 2 chłopaków. :D
    Ja ju przygotowana na rok, ale chyba jak każdy mam małe obawy.
    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby ci się klasa zgrała, bo w takiej gdzie każdy każdego obgaduje jest strasznie! A plecak jest super!

    ---------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny plecak ładne zdjęcia :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja idę do technikum - znaczy poszłam, dziś. I mam identyczne obawy co do urwanie kontaktu z przyjaciółką. Na szczęście miezkamy od siebie 5 minut. Mam nadzieję ,że chociaż raz na 2 tydzień będziemy się widywać. Ale głowa do góry :-))
    Serdecznie Cię zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    ZACHĘCAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE - DO WYGRANIA MIESIĄC PROMOCJI POSTA :-))

    Pozdrawiam, Ada :-**

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś leginsy?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia