DIY: Autumn jar

piątek, 26 września 2014


Już od jakiegoś czasu w szafce zalegał mi słoik. Pomyślałam, że teraz jest idealna pora na to, by go w końcu jakoś zużytkować. Korzystając z tego, że dzisiaj miałam zawody i wróciłam wcześniej do domu, postanowiłam, że wreszcie go ozdobię. Jest mnóstwo sposobów na udekorowanie słoika tak, by był uroczą ozdobą. Mój pełni rolę świecznika, ponieważ uwielbiam świeczki zapachowe, a jesień to pora roku kiedy najchętniej po nie sięgam!


Do udekorowania słoika będziemy potrzebowali wzorzystego materiału. Ja postanowiłam nie kupować nic nowego, ponieważ mam pełno ubrań czy dodatków, w których już nie chodzę! Przeszukałam więc reklamówki i wybrałam torbę w uroczy wzór kwiatów :) Potrzebne będą także nożyczki oraz klej.


Rozcinamy materiał i dopasowujemy jego długość do wysokości słoika. Nie muszą się idealnie zgadzać, zawsze potem można coś dokleić czy dociąć. Gdy już mamy odpowiednią ilość paseczków do pokrycia słoika, nakładamy klej na wierzchnią stronę materiału i przyklejamy do ścianki naczynia.



To na pewno nie ostatni słoik, który ozdobię taką metodą. Jutro zabieram się do zrobienia kolejnych dwóch świeczników o innych wzorach. Chcę, by razem tworzyły uroczą dekorację i umilały wnętrze nie tylko wyglądem, ale również zapachem :) Świeczki, które w tym pomogą kupiłam w Tesco i pachną czerwonym grejpfrutem. Są wręcz idealne na jesień, gdy pogoda na dworze nie zachęca do wychodzenia!



Słoik wygląda ślicznie, gdy jest zgaszone światło. Zdjęcia nie oddają w pełni atmosfery, jaka się wtedy tworzy w pomieszczeniu. Musicie sami spróbować! :)


Lubie sami tworzyć dekoracje do pokoju? A może macie jakieś ciekawe sposoby na ozdobienie słoika? :)

15 komentarzy:

  1. świetna dekoracja :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny, tylko trochę inaczej bym go wykonała :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się bała, że materiał się podpali :D Również uwielbiam świeczki ♥
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny pomysł! Słoik wygląda ślicznie na zdjęciach, na pewno w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy :)
    Bardzo lubię tworzyć samodzielnie dekoracje do mojego pokoju i może wykorzystam to DIY! ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z wykorzystaniem słoika, w ciemności wygląda super! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie to wygląda!

    http://aness1996-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne!
    Myślę, że będzie pasowało do mojego pokoju :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku nie byłam do niego przekonana, ale gdy zobaczyłam ostatnie zdjęcie, zmieniłam zdanie, naprawdę świetna robota ;)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/09/diyfall-decorations-jesienne-dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda, ale czy materiał się nie zapali? | Jestem tutaj nowa, byłoby mi bardzo miło gdybyś w wolnej chwili mogła zajrzeć na mojego bloga http://polinska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak ślicznie wyszło:))

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł bardzo lubię robić różne ozdoby do pokoju :) Ja wybrałabym jakiś spokojniejszy materiał w sensie jaśniejszy ale z tym też wygląda ładnie. Każdy ma swoje zdanie! :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne DIY ! ;3
    Przegladałam reszte twoich postów. Masz świetnego bloga. Czytałam wszystko z zaciekawieniem :)
    Wpadłabys ocenic moje zdjęcia? Niedawno zaczęłam swoja przygode z fotografią i zalize mi na opini, bo chce wiedziec czy mi to wychodzi ;)
    Co powiesz na wspolna obserwację? :)
    Pozdrawiam cieplutko ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. DIY Bardzo fajny tylko gorzej jak materiał się spali :D

    kreatywnie-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia