Dzień Chłopaka

wtorek, 30 września 2014

Dzisiaj szczególna data dla chłopaków- oto ich dzień! :) Złożyłyście już życzenia kolegom, ukochanemu albo tacie?!
Wiem, że mam również kilku Czytelników, dlatego drodzy Panowie! Życzę Wam mnóstwa radości, pięknej (i mądrej!) dziewczyny u boku, sześciopaku na brzuchach i częstszych mundialów :)
W mojej klasie dzień chłopaka będziemy obchodzić w piątek- wtedy właśnie mamy gzw i zarówno nasi chłopcy jak i Wychowawca dostaną malutki prezent. Jak wszystko wyjdzie tak, jak planujemy z dziewczynami, to zapowiada się naprawdę zabawnie!


Również dla mojego Ukochanego przygotowałam mały prezencik. Mam nadzieję, że nie przeczyta tego posta przed jutrem! Jak widać na zdjęciu, kupiłam mu bluzę oraz dodałam słoiczek słodyczy. Do środka włożyłam słodycze oraz karteczki z powodami, dla których go kocham :)



Uwielbiam dawać ludziom prezenty, widzieć ich uśmiech na twarzach.. A już szczególnie lubię wybierać/robić jakiś drobiazg dla Kuby :) Jutro wszystko ładnie opakuję i mam nadzieję, że ten prezencik spodoba się mojemu chłopakowi.
A Wy dawałyście jakiś upominek przyjaciołom, chłopakowi czy może kolegom z klasy? Piszcie, chętnie poczytam Wasze pomysły :)!

10 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł na taki prezencik! Na pewno Twojemu chłopakowi się spodobał :)
    Ja razem z innymi dziewczynami przygotowałyśmy słodkie upominki dla kolegów z klasy ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely blog!!

    If you like follow my facebook page https://www.facebook.com/thelooklover or my blog,ciao!

    Paolo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, ja nikomu nic nie dawałam i nie życzyłam. Tak jakoś nie obchodzę tego dnia bo nie mam komu dać jakiegoś upominku czy czegoś tam. Więc może kiedyś ... :)
    ewuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, ja niestety nie mam komu robić ale można wymyślić niesamowite rzeczy :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, szczególnie jeśli się ma kogoś wyjątkowego, dla kogo można coś tworzyć! wtedy to sprawia największą przyjemność :)

      Usuń
  6. Jaki śliczny prezencik ♥! Jestem przekonana, że spodobał się on Kubie :3.
    U mnie w liceum obchodzimy Dzień Chłopaka i to bardzo fajnie. Jako, że nasza klasa jest bardzo zgrana i kochamy się wszyscy jak rodzina, to razem z dziewczynami zorganizowałyśmy dla chłopaków kilka niespodzianek :3.
    Składałam również życzenia najważniejszemu mężczyźnie w moim życiu - tacie ♥. Oraz bratu i chłopakowi. Ja również uwielbiam dawać ludziom prezenty, dlatego każdy otrzymał ode mnie jakiś upominek :).
    Ale ten prezencik, który tutaj pokazałaś jest naprawdę cudowny. Świetny blog ♥! Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia