Nie patrzę za siebie

piątek, 12 września 2014


"Na razie tu widzę tylko zawiść i twarze, które czekają na upadek,
więc nie patrzę za siebie i biegnę do marzeń"

Cały czas nucę sobie ten fragment piosenki Sulina i chciałabym przedstawić tu moją subiektywną interpretację. W internecie pojawia się fala hejtów na.. hejty, więc nie mam zamiaru klepać kolejny raz formułki "nie przejmuj się hejterami, oni są zazdrosni". Wirtualną rzeczywistość zostawmy w spokoju i przyjrzyjmy się temu, jak wygląda codzienność. Tutaj już trzeba więcej odwagi, żeby wyrazić swoją opinię, nie możemy ukryć się za anonimowym loginem. Myślę, że właśnie to jest źródłem tak popularnej teraz "dwulicowości", czy- pospoliciej mówiąc- po prostu fałszywości. Większość społeczeństwa ma za mało inwencji, by wyróżnić się w tłumie, a jednak są gotowi zrobić wszystko, żeby przycisnąć do ziemi tę mniejszość, która próbuje. Jestem zmuszona przyznać, że zjawisko to zauważam głównie w naszym kraju- doskonale znam tę słynną mentalność "Polaków-cebulaków".
Tyle słyszy się, żeby nie przejmować się zawiścią i bezpodstawną krytyką innych, obcych ludzi, ale bardzo trudno nie wziąć sobie tego do serca. Nawet, jak mówimy, że mamy to gdzieś, to tak naprawdę pierwiastek z tego zostaje w naszych głowach, przez co osłabia się nasza pewność siebie i chcemy się poddać. Ale wiecie co, nie wolno dawać się takim hienom, które żerują tylko na naszej porażce. Mogą się z Ciebie śmiać i obrzucać błotem, ale to Ty za jakiś czas będziesz mógł patrzeć na nich z góry. Już możesz, bo dopóki walczysz, dopóki się nie poddajesz i wbrew wszystkiemu spełniasz marzenia, jesteś zwycięzcą. A nagrodą w tej grze jest szczęśliwe, satysfakcjonujące życie.









leggins- crop/ shirt- no name/ chain- atmosphere/ jumper- atmosphere



26 komentarzy:

  1. Natalia! Twój post bardzo dojrzały, aż za bardzo jak na piętnastolatkę. To świadczy, że świat jest o wiele bardziej skomplikowany, niż w moich czasach licealnych... Podoba mi się to, że już dostrzegasz zjawiska, które innym są obce... Szczególnie innym... nastoletnim.
    Ale pisz więcej o swoich oczekiwaniach, nadziejach, niż obawach i niepokojach. Optymiści górą!!! Przekonuje mnie o tym Twój śliczny uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuu ty jesteś taka ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam się za przeciętną, ale dziękuję bardzo :3

      Usuń
  3. Fajny post ! + obserwuję ;) i liczę na rewanż ;D MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że wpadniesz :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, w pełni zgadzam się z tym co napisałaś wyżej.
    Zawsze powinniśmy być sobą i nie dawać się pomiatać przez falę zazdrośników

    http://aness1996-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem coś o tym, bo ubieram się "nieco" inaczej niż inni i oczywiście od razu słyszę komentarze i czuję na sobie ich wzrok.. Nienawidzę tej ignorancji w ludziach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze uważam, że lepiej się wyróżniać- choćby ubiorem, niż ślepo podążać za tłumem. Gratuluję wytrwałości w swoim stylu, nie zmieniaj się dla innych :)! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna bluzeczka ;)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie, uwielbiam klasykę- więc outfit, jak najbardziej w moim guście ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja ! Ładnie wyszłaś :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :D

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą :) Podeszłaś do tematu w trochę inny sposób niż większość osób - podoba mi się to, oby tak dalej ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog, fajnie upiekszony, bardzo faaaaajna stylizacja, bd wpadac czesciej' zaobserwowalam, licze na to samo.
    Moj blog moze cie zainteresowac.
    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładna dziewczyna jesteś:) obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądre słowa w końcu ktoś dobrze o tym napisał. Na wielu blogach morał postów to nie przejmuj się hejtami a u Ciebie jest to rozwinięte i szczerze :)
    http://kejtifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego rapera! <3
    Mazz sliczny usmiech ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie to napisałaś :)
    Te słowa tej piosenki są takie mądre :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie ci w kucyku!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry post, zgadzam się z tobą - fajnie, że rozwinęłaś ten temat inaczej niż większość blogerek :)

    http://moje-zakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze powiedziane ♥. Przy okazji śliczne zdjęcia :3.

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą w 100%. Cytat bardzo mi się spodobał, jest taki prawdziwy :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna koszula! masz ciekawą urodę i piękny uśmiech :D

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :D

    Obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia