The first impression

środa, 3 września 2014


Dwa dni szkolne już za nami! Jak to mówią- pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego chcę się z Wami podzielić moimi przemyśleniami, co do nowej szkoły. Ogólnie jestem pozytywnie nastawiona i jak na razie bardzo dobrze oceniam liceum! Poniżej przedstawiam wam główne powody mojego zadowolenia :)

  cieplutka, przyjazna atmosfera
   obiady, które są świetnym wyborem, jeżeli ma się dużo lekcji albo po prostu chce się rozgrzać żołądek czymś pysznym
  szafki, dzięki którym nie musimy wszystkiego ze sobą tachać
   wysoki poziom nauczania, który jest widoczny już od pierwszych lekcji
  automaty oferujące przepyszne napoje (kremowa czekolada skradła moje serce!)
   kadra pedagogiczna, która wydaje się naprawdę sympatyczna i wyrozumiała
  baardzo fajny wychowawca :)
   klasa, która według mnie będzie świetna, jak ludzie przełamią już swoją nieśmiałość 
  ogromna elastyczność i różnorodność, jeżeli chodzi o rozszerzenia
  dogodny plan lekcji


Minusów, jak na razie nie zauważam, oprócz tego, że klasy na przerwy są zamykane. Ale to tylko mały, nieistotny szczególik. Mam nadzieję, że mój optymizm się utrzyma jak najdłużej! 
Jeżeli chodzi o przedmioty, to mam bardzo duże oczekiwania wobec podstaw przedsiębiorczości. Te zajęcia wydają się być bardzo ciekawe, szczególnie dla kogoś, kto w przyszłości chce postawić na kierunki ekonomiczne. Na jutro mamy napisać swoją autoprezentację i chętni wygłoszą ją przed klasą. Zapowiada się interesująco!


Wy też poszliście do nowych szkół? Jak Wam się podoba? Umieram z ciekawości, jak dajecie sobie radę! :*

7 komentarzy:

  1. rozumiem, że podstawy przedsiębiorczości masz z panią profesor Piorun. Nie oczekuj zbyt wiele po tych zajęciach, wgl po tej jakże "solidnej" nauczycielce. Po trzech latach nauki nic z tych zajęć nie wyniesiesz, obejrzysz kilkakrotnie te same filmiki, zrobisz parę projektow i na tym się skończy. Również oczekiwałam, że będą to ciekawe lekcje, uczące w pewnym stopniu jak żyć, ale to jest niemożliwe z tą nauczycielką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liceum jest najfajniejszą szkołą jaką można wybrać, ludzie z liceum są tak pozytywnymi osobami, że aż chcę się do tej szkoły chodzić. Ja niestety jestem w trzeciej liceum więc niedługo będę musiała się z wszystkimi rozstać i szczerze sobie tego nie wyobrażam. Zazdroszczę szafek w szkole, u nas by się przydały a jeżeli chodzi o obiady to jak to wygląda? :)
    www.hejmarysia.blogspot.com zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Do jakiego poszłaś liceum? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chełmoński to już nie ta sama szkoła co kiedyś, poziom wcale nie jest już taki wysoki, powiedzmy szczerze to szkoła w której tylko wymagają a nie nauczą. Do tego jeszcze budynek jest taki ponury i przytłaczający. Jakoś tam wytrzymałam ale drugi raz do tej szkoły bym się nie wybrała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mogła byś podać aska ? :) bardzo fajny post , w następnym może o tym jak ubierać się do szkoły /kajaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem w liceum, to zupełnie coś nowego :). Na razie nie zauważam minusów, wręcz przeciwnie. Jestem bardzo zadowolona z nauczycieli, kadry i przede wszystkim klasy, z którą już zdążyłam się zżyć. Liczę na to, że tak pozostanie :3.
    No i powodzenia, kochana. Oby tak dalej. Pozdrawiam ♥!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia