Domowe Spa

sobota, 18 października 2014

Która dziewczyna nie marzy o kąpieli w błocie, masażu gorącymi kamieniami lub o innych atrakcjach, które oferują nam luksusowe spa? :D W zaciszu swojego domku również możemy urządzić sobie mini salon piękności, może bez takich egzotycznych udogodnień ale na pewno sprawi nam to tyle samo radości!
W czasach, gdzie każdy za wszystkim goni, trudno wygospodarować sobie chwilę na spędzenie czasu sam-na-sam ze sobą. Ale jesień obdarowuje nas dłuuugimi wieczorami, podczas których można zrobić się na bóstwo,  przepijając łykiem gorącej herbatki!


W takich momentach, jak dziś, zazdroszczę każdemu, kto jest szczęśliwym posiadaczem wanny. Zazwyczaj biorę szybkie, "konkretne" prysznice, ale czasem z przyjemnością zanurzyłabym się w gorącej wodzie, wypełnionej różnymi aromatycznymi olejkami i z płatkami róż na krawędziach, mm..
Okej, wracamy do rzeczywistości!
Tak więc, mój dzień dla siebie zaczynam od trochę dłuższego niż zazwyczaj, gorącego prysznica, a potem wmasowuję w ciało przeróżne olejki i balsamy. Następnie zajmuję się włosami, ale o tym będzie osobny post, bo to dość wyczerpujący temat :)
Chciałabym podzielić się z Wami magicznym działaniem peelingu kawowego. Niesamowicie ujędrnia skórę (już po pierwszym razie), poza tym wypełnia łazienkę przepięknym, orzeźwiającym zapachem kawy!


Do jego przygotowania wystarczy kilka łyżek mielonej kawy, taka sama ilość żelu pod prysznic/oliwki do ciała i..gotowe! Można również dodać łyżeczkę miodu, cynamon czy startą skórkę pomarańczy dla polepszenia efektu.
Następnie zajmuję się twarzą. Na co dzień nie mam większych problemów z cerą, dlatego też raczej nie stosuję żadnych szczególnych kremów, czy dodatkowych kosmetyków. Dzisiaj postanowiłam sobie jednak nałożyć maseczkę z Under20, która faktycznie wyraźnie napięła moją skórę i ją wygładziła. Jeżeli chodzi o domowe maseczki, przygotowałam dla siebie mieszankę startego jabłka, miodu i płatków owsianych, która sprawiła, że moja twarz stała się gładziutka.



Potem maluję paznokcie oraz używam perfum i tak wypachniona, nabalsamowana i z mnóstwem energii mogę zmierzać się z pokonywaniem trudności reszty dnia! Następnym razem wyciągam przyjaciółki na taki babski wieczór, to super sposób na spędzenie cudownego wieczoru.
A Wy lubicie tak spędzać czas z przyjaciółkami czy może wolicie zostać przez chwilę same ze sobą? Chętnie poczytam Wasze opinie!


8 komentarzy:

  1. Próbowałam tego peelingu z kawą! Cudowne uczucie po nim jest! ♥
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zrobić sobie jeden dzień domowego spa. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie mam czasu na takie rzeczy sama nie wiem :/ ale piling z kawy chetnie wypróbuję kiedyś ;3 lubię te perfumy

    http://chilloutandawesome.blogspot.com

    zapraszam na post o egoizmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Wypróbuję mieszankę startego jabłka, miodu i płatków owsianych :)
    Zapraszam do nas debesisters.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie odpryśnięty lakier od paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. sory, ale to najgorszy zapach perfum

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu pięknie <3333

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia