Fast & Healthy breakfast

środa, 8 października 2014


Nie od dziś wiadomo, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Często jednak je lekceważymy, w biegu przegryzając pozostałości z kolacji i popijając je kawą. Rano czas biegnie dwa razy szybciej niż zawsze, ale warto wstać kilka minut wcześniej, żeby przygotować sobie pyszne i pożywne jedzonko, które zapewni nam energię na cały dzień. Poniżej przedstawię kilka przykładów zdrowych śniadań, które można przygotować nawet śpiąc na stojąco :)



Pierwszy posiłek składa się z dwóch kromek razowego chlebka, awokado oraz kiełków roślin.
Zalety jedzenia tego owocu są powszechnie znane i lubiane: bardzo dobrze wpływa na kondycję i funkcjonowanie mózgu, zapobiega chorobom serca oraz chroni oczy przed uszkodzeniami. A w dodatku jest taaaki pyszny! Na pewno zapewni nam poczucie sytości aż do następnego posiłku :)


Moją drugą propozycją jest owsianka, która jeszcze do niedawna kojarzyła mi się tylko z wykrzywionymi buziami dzieciaków. Na szczęście zmieniłam punkt widzenia! Uwielbiam w niej to, że jest uniwersalna i smakuje równie pysznie z różnymi dodatkami. Można ją jadać z miksem ulubionych owoców, konfiturą, musami..do wyboru, do koloru. Poza tym, jest bardzo łatwa i szybka w przygotowaniu. A jaką Wy lubicie najbardziej?


Czas na musli! Moje ulubione składa się z płatków owsianych, kukurydzianych i jogurtowych, kawałków suszonych owoców- żurawiny, ananasa, rodzynek oraz orzechów. Można je zalać mlekiem lub jogurtem, wedle gustu. Taki posiłek zapewni naszemu ciału oraz mózgowi odpowiednie odżywienie. Ponadto, orzechy polepszają pamięć i ułatwiają uczenie się, dlatego są wręcz idealne na śniadanie, przed szkołą, w której nasz umysł pracuje na najwyższych obrotach.

A Wy co najbardziej lubicie jeść na śniadanie? Chętnie poczytam :)

7 komentarzy:

  1. Ja lubię tosty ^^
    jagodzianka2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianki również uwielbiam i nie wiem czemu dzieci ich nie lubią! Owsianka to moje ulubione śniadanie :)
    Do awokado coś się nie mogę przekonać,ale skoro tak zachwalasz i tyle w nim dobroci to może czas najwyższy.
    Buziaki, Karolina


    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły! Uwielbiam musli ;) Często jem również na śniadanie płatki kukurydziane :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! a może dodałabyś następny post o twoich sposobach na podryw? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama robię akie zdrowe kanapki! wręcz uwielbiam:)


    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznym niejadkiem, ale śniadanie jem zawsze :). Natomiast nie przepadam za owsianką. Na śniadanie zawsze spożywam, opisane przez Ciebie, musli. Jem je z owocami suszonymi, orzechami, płatkami owsianymi oraz jogurtem naturalnym :3. To posiłek, który najbardziej mi smakuje. Świetny post ♥. Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia