HAUL zakupowy- Thanks, Mom!

sobota, 4 października 2014

Jesień już na dobre rozgościła się w naszych ogródkach, parkach czy lasach. Liście zmieniają swoją barwę i spadają z drzew, tworząc piękny, barwny dywan. Powietrze jest wypełnione typowym, mroźniejszym powiewem wiatru. Wszystko to świadczy o tym, że już niedługo nadejdzie moja ukochana pora roku- zima, a wraz z nią śnieg, ciepełko domowego ogniska, święta i..prezenty! Apropo tych ostatnich, moja Mama ostatnio zrobiła mi ogromną niespodziankę, kupując mnóstwo cudownych rzeczy. Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do obejrzenia haulu! :)


Pierwsze spodnie, jakie dostałam, to dresy. Są jednak dosyć obcisłe, na dole mają ściągawki, więc można je ubierać nie tylko na halę sportową! Mają fajny, delikatny print panterki. Kolejne to zwykłe, czarne legginsy, których brakowało w mojej szafie. Uwielbiam w nich chodzić i jeżeli mam do wyboru spodnie vs. legginsy, zawsze wybieram te drugie. Głównym powodem jest to, że jeansy prędzej czy później zaczynają mi się marszczyć na kolanach, czego bardzo nie lubię! Swoją drogą, znacie jakieś sklepy, gdzie można dostać spodnie dobrej jakości, przylegające do ciała i w małych rozmiarach? Jeżeli tak, to napiszcie mi w komentarzach :)
Trzecia para to również dresy, ale tym razem z czarnymi akcentami. Nie są bardzo luźne, ponieważ mama wybrała rozmiar 34, ale myślę że się rozchodzą i będą elementem wielu moich stylizacji :)


Pierwsza z bluzek jest biała, a na przodzie ma fajny, kolorowy print. Na pewno ożywi wiele stylizacji, a ze względu na to, że ma rękawy trzy czwarte, jest idealna na jesień. Druga koszulka jest typowo na cieplejsze dni,  ma świetny motyw. Laaaato, wróć!
Trzecia z nich, to szary t-shirt z printem geparda i liczbą. Świetnie leży, dlatego był to strzał w dziesiątkę!


Buty są moim absolutnym faworytem! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, w dodatku są też bardzo wygodne, więc można śmigać w nich cały dzień. Dostałam również uroczy, skórzany plecaczek, który będzie często towarzyszył mi podczas wyjść na miasto. Torbę noszę do szkoły, jest bardzo poręczna i pakowna. Z boku ma aksamitne wstawki i pasuje dosłownie do wszystkiego. Najchętniej bym się z nią nie rozstawała :)


Kolczyki są przeurocze, uwielbiam każdą parę :3 Bransoletka świetnie prezentuje się na ręku, a naszyjnik będzie idealnie pasował do klasycznych stylizacji. Jestem bardzo zadowolona z tej biżuterii! Dostałam również słuchawki ze słodkim motywem biedronek. Są białe, więc będą mi pasować do telefonu. Uwielbiam takie gadżety :)



Każdy kto mnie zna, wie że przez pewien okres czasu miałam świra na punkcie skarpetek. Mogłam kupować je cały czas, haha. Szczególną miłością darzyłam (i nadal darzę) te pluszowe, cieplutkie i miłe w dotyku, dlatego bardzo się ucieszyłam, że dostałam ich dwie pary :) 
Lakiery są w kolorze różu i pomarańczy i nie wyróżniałyby się niczym, gdyby nie to, że świecą w ciemności! Już się nie mogę doczekać, żeby je wypróbować. Kolejnymi kosmetykami są balsamy do ust o różnych smakach. Szczerze mówiąc, jeszcze ich nie używałam, ale zapachy mają śliczne!


Moje włosy w pewnym momencie były w krytycznym stanie. Dlatego postanowiłam je ściąć i zacząć o nie należycie dbać. Kupiłam więc zestaw z serii esence ULTIME Omega Repair i muszę przyznać, że oprócz ślicznego zapachu zarówno szampon, jak i odżywka sprawdzają się świetnie. Włosy są lśniące i miękkie w dotyku. Do tego dołożyłam olejek arganowy, który dodatkowo je wygładza oraz zapobiega rozdwajaniu się końcówkom. Szczerze polecam te produkty!

To już wszystko :) Podobają Wam się jakieś rzeczy? :)

10 komentarzy:

  1. świetnie tu, zapraszam do mnie :)
    http://niepowiemjakbardzociekocham.blogspot.com/2014/10/staa-przed-nim-patrzac-sie-prosto-w.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ślicznych rzeczy! Kolczyki są przeurocze!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ile cudownych rzeczy! Jestem ciekawa tych kosmetyków do włosów. Bardzo mi się też podobają te spodnie z czarnymi wstawkami - gdzie Twoja mama je kupila?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore zakupy widzę,bardzo mi się podobają te spodnie dresowe :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu ile fajnych rzeczy!
    karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tego dużo! zazdroszczę tych zakupów!

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobają się wszystkie te rzeczy! Oddaj coś haha :)
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się wszystkie rzeczy ♥. Ja również uwielbiam ciepłe skarpetki :3.
    Wspaniały post :). Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia