18!

poniedziałek, 24 listopada 2014

Witajcie kochani! Nie było mnie tu strasznie długo, ale moje życie pędzi ostatnio w takim tempie, że ciężko mi znaleźć chwilę i siły, by tutaj wpaść. Już się nie mogę doczekać końca listopada, psychicznie będzie trochę lżej. Na szczęście już tylko miesiąc został do moich ulubionych świąt, też już odliczacie? :) W tym lub przyszłym tygodniu pojawi się post, w którym pokażę bożonarodzeniowe prezenty dla najbliższych, mam nadzieję, że choć trochę Was zainspiruję.
Wracając do tematu postu, w sobotę bawiliśmy się z Kubą na osiemnastce. Baardzo fajnie spędziłam czas, brakowało mi tego wytańczenia się! Jak zawsze miałam dylemat ze strojem, ale suma sumarum wybrałam małą czarną :) Zostawiam Was ze zdjęciami i koniecznie dajcie znać, co sądzicie o sukience!





Końca listopada wyczekuję również z jeszcze jednego względu- mam już dosyć tej ponurej aury i egipskich ciemności w moim pokoju niezależnie od pory dnia. Mam nadzieję, że grudzień przyniesie ze sobą biały puch, który troszkę wszystko rozjaśni!

PS Zwracam się z gorącą prośbą do Was o zagłosowanie na moją przyjaciółkę Basię! Jest cudowną osóbką, a ma szansę wygrać stypendium! http://uski.edu.pl/index.php?page=ankieta
dziękuję:*

9 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka!
    Ja również nie mogę doczekać się świąt i tej magicznej atmosfery.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, mogę wiedzieć skąd? :* Ja też wypatruję końca listopada, potem będzie już z górki i święta. Uwielbiam. *-*
    http://dwiechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłas sukienkee??? Jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam ją rok temu na Sylwestra, więc już nie pamiętam :(

      Usuń
  4. ale cudowna sukienka! :) Pięknie w niej wyglądasz!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia