Pielęgnacja włosów

sobota, 15 listopada 2014


Włosy są ozdobą nie tylko płci pięknej. Wiele osób właśnie na nie zwraca uwagę podczas pierwszego spotkania, dlatego ważne jest, aby o nie dbać. Piszę ten post na prośbę jednej z Czytelniczek, ale uprzedzam, że z moimi kosmykami nie robię nic szczególnego :) Jeżeli jesteście ciekawi, jakich produktów używam do pielęgnacji włosów, to serdecznie zapraszam do dalszej części posta.


Moje włosy niestety wymagają codziennego mycia. Bardzo szybko się przetłuszczają, na co zapewne ma wpływ to, że cały czas je dotykam, robię koczki, kitki a za chwilę je rozpuszczam, no i ogólnie się nimi "bawię". Być może jest to spowodowane stresem, taki tik nerwowy :) Jakiś czas temu kupiłam szampon i odżywkę z serii Essence Ultime od Schwarzkopf. Muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona. Zadaniem szamponu jest oczyszczać włosy i skórę głowy, a ten produkt doskonale się w tym sprawdza. Odżywka zmiękcza włosy i nadaje im ładny, zdrowy blask. Zdecydowanie moim numerem jeden, jeśli chodzi o pielęgnację włosów jest olejek arganowy. Zapobiega przed rozdwajaniem się końcówek, a dzięki niemu kosmyki są milutkie w dotyku i lśniące.


Naturalnie moje włosy są lekko pofalowane, dlatego czasem używam prostownicy. Kiedyś robiłam to codziennie, przez co na głowie miałam siano, które się cały czas puszyło i nic z tym nie można było zrobić. W końcu postanowiłam z tym skończyć i ścięłam sporo centymetrów. Od tego czasu skończyłam "przyjaźń" z prostownicą i teraz używam jej naprawdę sporadycznie. Żeby w jakimś stopniu zabezpieczyć włosy przed druzgocącym działaniem wysokiej temperatury, używam nabłyszczającej odżywki w sprayu od Pantene (żółta buteleczka). Uwielbiam ten produkt, bo ratuje mnie zawsze, gdy moje włosy nijak nie chcą się ułożyć.
Kończąc moją przygodę z prostownicą, musiałam polubić moje fale. W tym celu kupiłam krem podkreślający loki również od Pantene. Niestety, z tego produktu już nie jestem tak zadowolona. Bardzo obciąża włosy, a piękne loki trzymają się przez maksymalnie pół godziny.
Fioletowa buteleczka kryje spray, który ma za zadanie unosić włosy u nasady. W moim przypadku zapewnia on jednak jedynie ładny zapach i łatwiejsze rozczesywanie splątanych kosmyków.


Zapuszczam włosy, ale nie zapominam o regularnym obcinaniu końcówek. Do fryzjera chodzę raz na dwa-trzy miesiące, dzięki czemu moje końcówki się nie rozdwajają. Właśnie z tego powodu, moje ombre już powoli odchodzi w zapomnienie. A szkoda! Bardzo mi się podobało, ale raczej nie zamierzam powtórzyć tego zabiegu. Na  początek chcę zupełnie odbudować moje włosy :)


A Wy jak dbacie o włosy? Polecacie jakieś kosmetyki do pielęgnacji? :)

PS Przepraszam za zdjęcia o słabej jakości, jednak światło zupełnie nie sprzyja- w moim pokoju jest ciemno nawet o 13.

22 komentarze:

  1. Nigdy nie stosowałam żadnych olejków, ale chyba zacznę :) masz cudowne włosy.

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnych w pokazanych kosmetyków. :3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja (niestety) mam fobie na punkcie obcinania włosów! Wiem, że powinnam podciąć chociaż troszkę, te moje zniszczone końcówki, ale nie mogę się na to odważyć. :) Moje włosy traktuje jedynie odżywkami, a prostownica i lokówka to moje nie-przyjaciółki ;D

    ---------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam szamponu jaki jest w domu ale staram się zmieniać go co jakiś czas oraz używam kremu nawilżającego z lorys (?) Jest po prostu świetny! Polecam gorąco, wypróbuj go! :)

    kreatywnie-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje :) teraz ty :D OBSERWACJA=OBSERWACJA

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj różne mam sposoby :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga!
    a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny :D

    ♥ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć piękne, zdrowe i długie włosy ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na przykład po umyciu pryskam włoski sprayem od Avonu a potem smaruję jedwabiem ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, co powiesz na wzajemną obserwację?
    Buziaki ;* www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I come on your website by google search. I think I got the best website by search engine. I what to know that how you do so much nice work on this blog please share some blogging secret for me so I can do better blogging for my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze w sumie nie uzywalam zadnych. jakos jestem zwolenniczka polskich produktow:)

    zapraszam na konkursik! zblizaja sie mrozy.. warto zaopatrzyc sie w kubeczek termiczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne włosy. nie mogę na swoje narzekać, ale też nie są jakieś wspaniałe niestety, trzeba zacząć o nie w końcu dbać!
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba zadnych nie uzywałam, ale musze sprobować ;)
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie używam niczego specialnego :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super masz włosy :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mas śliczne włosy :)
    Ja naturalnie mam brąz, ale niedawno zaczęły mi się rozjaśniać i mam teraz rude, haha ;)
    Miło mi będzie, jak odwiedzisz i po komentujesz mój blog :)
    Mój blog :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam olejki do włosów, a ogólnie, bardzo o nie dbam :)


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatny post :)
    Moje włosy wołają o pielęgnację, więc dzięki Ci za niego :)


    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super post i blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jedynie używam szamponu i odżywki Gliss Kur. Im mniej tym lepiej =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez chodze podcinac koncowki raz na dwa-trzy miesiace
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia