DIY- Xmas Cards

sobota, 13 grudnia 2014


Wysyłanie świątecznych kartek uważam za piękną tradycję, która niestety powoli odchodzi w zapomnienie. W dobie tak rozpowszechnionej elektroniki, rzadko kto sili się na wysłanie odręcznie napisanej kartki. Do złożenia życzeń używamy smsów i tablicy na Facebooku, a zamiast ich jakości- stawiamy na ilość. Dla mnie jednak radość z otrzymania świątecznej kartki jest nieporównywalnie większa! :) Dlatego w te święta postanowiłam nie patrzeć biernie na zanik owej tradycji. Po raz tysięczny słuchając Last Christmas, wzięłam parę drobiazgów i dałam upust mojej świątecznej wyobraźni :)




Szukając inspiracji, wpadłam na bardzo prosty sposób wykonania kokardki, którym chciałam się z Wami podzielić. Wszystko, czego będziecie potrzebować, to kawałek wstążki i..widelec! Efekt końcowy zachwyca, a "przepis" jest banalny, nawet dla tych, którzy nie są wyjątkowo obdarzeni talentem plastycznym :)



Uważam, że nie ma co czekać, aż "świąteczna atmosfera" sama magicznie na nas spłynie. Warto samemu o nią zadbać! Wykonywanie kartek świątecznych rozwija wyobraźnię i sprawia radość  nie tylko podczas tworzenia, ale również gdy zobaczymy uśmiech osoby, której ją wręczymy. Mam nadzieję, że choć trochę Was zachęciłam :)


A Wy lubicie dostawać kartki świąteczne? A może sami je tworzycie? :)

8 komentarzy:

  1. Świetne te kartki ;) U mnie właśnie akcja, w której chodzi o wymianę świątecznymi kartkami więc serdecznie zapraszam ;)
    Bardzo przejrzysty i ładny blog, pozdrawiam i jak znajdziesz chwilę to zapraszam do mnie : http://verczil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to chyba jeszcze nigdy nie dostałam żadnej kartki na święta. :( A nie! Raz dostałam od przyjaciółki. Też uważam, że to fajna sprawa, ale w dobie internetu i telefonów odeszła w zapomnienie. Śliczne te Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej tworzę ale dostawać też uwielbiam :). Najlepsza ta z bombkami :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) : http://majadepp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W tamtym roku samodzielnie robiłam wyszywane kartki dla Domu Opieki Społecznej, nie licząc działalności dobroczynnej, niezbyt lubię się w to bawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, ja już nie pamiętam kiedy wysyłałam kartki do kogo kolwiek :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki, pozdrawiam! ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia