Mikołajki

sobota, 6 grudnia 2014


Do świąt zostało już tak niewiele czasu! Myślę, że każdy z nas odlicza już dni (a niektórzy nawet godziny) do tego wyjątkowego wydarzenia. Ja tak bardzo nie mogę się go doczekać! A dzisiaj mamy szósty grudnia- Mikołajki. Trochę już zdążyłam poczuć tę niesamowitą świąteczną atmosferę, brakuje mi jedynie śniegu! Mam nadzieję, że pogoda obdaruje nas nim jak najszybciej :) Znając mnie, będę cieszyć się jak dziecko z pierwszych płatków tego magicznego puchu. I mimo, że często narzekam na mróz i przymus noszenia rajstop pod spodniami, to naprawdę cieszę się, że tak wielkimi krokami idzie do nas moja ulubiona pora roku- zima!
W szkole pozostał tak naprawdę tylko jeden tydzień nauki, który będzie decydujący. Muszę więc maksymalnie się spiąć, żeby z jak najlepszym wynikiem zakończyć to półrocze. Za dwa tygodnie mamy klasowe Mikołajki, a 19 mam podwójne święto- organizujemy Wigilię i obchodzę urodzinki. Tak więc najbliższa przyszłość zapowiada się naprawdę cudownie! Grudzień to już ostatni rozdział z dwunastu w tegorocznej książce życia, dlatego mam nadzieję, że spędzę go naprawdę wspaniale!



Co do dzisiejszych Mikołajek, chciałabym Wam, moi kochani,  życzyć mnóstwa pozytywnej energii, uśmiechu i mocy prezentów :) Mam nadzieję, że też już powoli wyczuwacie tę ekscytację z okazji zbliżających się świąt! Ja spędziłam ten dzień bardzo przyjemnie :) Najpierw przyszedł mój cudowny chłopak, który podarował mi piękny prezent. Patrząc na niego, ubranego w czapkę Mikołaja i takiego wesołego, po raz kolejny uświadomiłam sobie jak ogromne mam szczęście!
Następnie poszłam na sesję, podczas której robiłam zdjęcia pięknym Mikołajkom. Dziewczyny ozdobiły pokój lampkami choinkowymi i wyglądało to naprawdę prześlicznie!




A Wy jak spędziliście Mikołajki? Dostaliście jakieś ciekawe prezenty? :)

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo pozytywnie spędziłam Mikołajki, z herbatą i dobrą książką.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również przez ten tydzień muszę się nieźle postarać jeśli chodzi o testy, oceny etc. Trzeba to jakoś przeżyć. :/
    Śliczne masz oczęta. *^*
    Pozdrawiam cieplutko. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jaka ty sliczna;p i nutella - moja ulubiona;d ja dostalam kosmetyki i sllodycze;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne ramki. Mikołajki kojarzą Nam się z polsatowym blokiem reklamowym, warto pomagać! :*
    Buziaki, Karolina i Sandra wierne obserwatorki z www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam na zakupach, jednak nic nie kupiłam..
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak dostałam książi i już nie mam pojęcia kiedy je przeczytać :D
    ewuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! U mnie typowo, jak to na Mikołajki - słodycze :D

    http://zmojejstronyobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołajki spędziłam z chłopakiem i Jego rodziną :)
    Również mam w szkole Wigilię klasową 19 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołajki są moim ulubionym dniem!
    Ja dostałam tym razem płytę 1D four deluxe :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam mikołajki, świetny dzień :)
    ja dostałam słuchawki i lakiery do paznokci i słodycze :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ładne oczy ;))
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak co roku dostałam słodycze :) Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie❄

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia