Sweet Sixteen

niedziela, 21 grudnia 2014


Dziś piszę do Was już jako oficjalnie szesnastolatka! W piątek obchodziłam swoje urodziny i dzień ten minął mi tak cudownie, że muszę Wam trochę o nim opowiedzieć :)
Pierwszą niespodziankę dostałam w szkole! Tego dnia mieliśmy klasową Wigilię połączoną z Mikołajkami, więc nie było żadnych lekcji. Gdy już powoli zasiadaliśmy do stołu, by spróbować świątecznych pyszności, do klasy weszli mój chłopak oraz Wychowawca, wioząc ogrooomny tort. Nie możecie sobie nawet wyobrazić mojego wielkiego zaskoczenia! Po gromkim sto lat, dostałam mnóstwo indywidualnych życzeń i słodkich przytulasów od każdego. Nie obyło się również bez szampana, no bo przecież co to za impreza bez Piccolo?!
Wieczór spędziłam na bardzo romantycznej randce z Kubą. Od progu przywitał mnie bukietem pięknych róż, a w środku czekał na nas stół, zastawiony mnóstwem świeczek, pizzą i winem. Lepszych urodzin nie mogłam sobie wyobrazić!
Wszystkie życzenia, telefony, smsy, prezenty, filmiki i niespodzianki sprawiły, że tego dnia czułam się naprawdę wyjątkowo. Mam obok siebie najcudowniejszych ludzi pod słońcem i jedyne, o czym marzę to to, by byli ze mną przez cały następny rok oraz każdy kolejny.


Today I'm writing to you as officially sixteen! It was my birthday on Friday and I spent this day so wonderfully that I have to tell you about it :)
At school I got my first surprise! That day in our class we had a Christmass Eve, so there wasn't any lessons. When we were about to sit by the table to try some Xmass dishes, my boyfriend and my Teacher entered the classroom with a huuuge birthday cake! You can't even imagine how surprised I was. After loudly sung  "Happy Birthday" I got lots of wishes and hugs.
In the evening, I went on a very romantic date with Kuba. He gave me a perfect bunch of roses and inside there was a table with candles, wine and pizza waiting for me. I couldn't wish for better birthday!
All the wishes, phone calls, messages, gifts, videos and surprises made me feel very special this day! I have the most wonderful people around me!










Już za trzy dni Wigilia! Jak trwają Wasze przygotowania do świąt? :)

Only three days left till Xmass Eve! Are you prepared for Christmass? :)





18 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji 16 urodzin :) Przede mną już 18 :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe wyglądasz na 16! :o spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytkiego Najlepszego kochana :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. #spóźnione# wszystkiego najlepszego! :*

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, to spóźnione wszystkiego najlepszego! Śliczne zdjęcia. :)
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźnione wszystkiego najlepszego <3
    śliczne zdjęcia, cudowna jesteś!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego:)
    A przygotowania trwają :D
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego + śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś !
    http://olaabo.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia, bardzo podoba mi się twoja stylizacja!;)
    https://mynameisdominica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super prezent taki tort :D
    wspaniałe zdjęcia!
    jesteś mega śliczna *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. spóźnionego najlepszego od bliźniaczek:* Życzymy wesołych świąt ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. nominowałam cię do lba :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie zazdro! Z tego co piszesz to ja chyba nie czułam się tak super nawet na swojej 18 ;/ :)

    U mnie przygotowania w pełni, jest ok! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow ! świetna stylizacja, robi niesamowite wrażenie :D

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia