New in..

poniedziałek, 26 stycznia 2015


Już dosłownie za niecałą godzinę spotkam się oko w oko z dziewczyną, z którą przez najbliższy czas będę spędzać cały swój czas :) To niesamowite uczucie, i pomimo lekkiego stresu, nie mogę się doczekać, by powitać ją ciepłym uściskiem!
Tymczasem jednak przygotowałam post, w którym podsumuję prezenty od Rodziców :) Trochę się ich nazbierało, dlatego jeżeli jesteście ciekawi- zapraszam do oglądania!

Shoes-Matalan/ Bag- Atmosphere

Buty są moją ogromną miłością i mimo, że mam już bardzo wiele par, nawet nie myślę o ich ograniczeniu :) Co jakiś czas moja kolekcja się powiększa, z czego się ogromnie cieszę! Chyba żadna rzecz materialna nie daje mi tyle radości, ile kolejna para tenisówek! Ten uroczy plecaczek w tle, dostałam już jakiś czas temu. Będzie idealny na lato, podczas wyjść ze znajomymi, jako alternatywa dla torebki.




all necklaces- Atmosphare


necklace- Matalan

Naszyjniki, wisiorki i wszelka inna biżuteria to moja kolejna słabość :) Kiedyś praktycznie w ogóle nie zwracałam na nie uwagi, ale jakiś czas temu doszłam do wniosku, że diabeł tkwi w szczegółach! Dlatego tak dużą uwagę przykładam teraz do dodatków, w związku z czym moja szafeczka z biżuterią jest już przepełniona :)

socks- New Look

Skarpetki-czyli coś, czego u mnie nigdy za dużo! Jakiś magiczny wir wciąga jedną z każdej pary, przez co rano najwięcej czasu spędzam na znalezieniu dwóch identycznych :)
Co do m&m, chyba nic nie muszę tłumaczyć. Mimo, że już nie jem słodyczy, na te kolorowe drażetki zawsze znajdzie się u mnie miejsce.


I mój ostatni prezent, którego tak długo wyczekiwałam! Żaden laptop nie spełniał w stu procentach moich oczekiwań, dopóki mój wzrok nie padł na ten, którego widzicie powyżej! Mam go od dwóch dni i już zdążyłam się uzależnić :) Piękny, estetyczny wygląd, czystość dźwięku, ładny wyświetlacz i możliwość idealnego dopasowania sprzętu do indywidualnych potrzeb to tylko niektóre zalety :)

EDIT: Marie już u mnie jest! Stresik okazał się bezpodstawny, bo jest świetną dziewczyną, z którą super się wszyscy dogadujemy! Teraz się kąpie, a potem pewnie zrobimy coś razem i pewnie przegadamy pół nocy- a jutro przed nami długi dzień :) Buziaki!

33 komentarze:

  1. Świetne prezenty! :) Bawcie się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja słabość, Taka biżuteria zawsze dodaje uroku! :)

    U mnie FOTOGRAFICZNE WYZWANIE http://malaczi.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-fotograficzne-1.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy :D
    Piękny kolor szminki na pierwszym zdjęciu! Taki mocny i orzeźwiający :D
    zapraszam również do mnie
    Nowy post o szkole w Anglii
    Zapraszam :)
    iknowtheuk.blogspot.co.uk/2015/01/mniej-szkoy-niz-wiecej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) zazdroszczę laptopa! Pozdrawiam

    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Świetny post:) Jakiej marki jest laptop? Właśnie jakiegoś szukam i możliwe, że właśnie wybiorę tego. Udanego spędzania czasu z Marie! Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Laptop jest firmy LENOVO :) Dziękujemy ślicznie, pozdrawiam!

      Usuń
  8. Super prazenty ! Udanego spędzania czasu z Marie ;)
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!!
    Obs za Obs?
    http://domadomcia6.blogspot.com/
    Ja już !!

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjniki są cudowne! już wyobrażam sobie stylizacje z nimi :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te butki, a biżuterię chętnie bym przygarnęła jest cudowna !

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne naszyjniki, całkiem w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor szminki i cudowna biżuteria! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieta ma prawo miec niezliczoną ilosc butow! :)
    Mam podobną szminkę. :)

    http://kobiecezrodelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam trampki <3
    śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości. :) Mam podobne buty w panterkę :D

    Miłego dnia życzę. :) W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy post o twoim pokoju po remoncie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. o takich butach marzę od dawna :)
    http://issku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty a najładniejsze są te buty ♥
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne :3
    +obserwuję :)


    http://everythhingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia