Hello New Year, please be good!

sobota, 3 stycznia 2015


Przed nami czyste, jeszcze niezaplamione błędami kartki w kolejnej książce życia. Nowy rok niesie ze sobą wiele nowych szans, możliwości, otwiera kolejne drzwi ku szczęściu. Chcę, aby ten nadchodzący dwa tysiące piętnasty rok miał szansę stać się najpiękniejszym czasem mojego życia, dlatego wyznaczyłam sobie kilka postanowień. Jeżeli wszystko z tej listy uda mi się spełnić, to pod jego koniec będę z siebie bardzo zadowolona i dumna! Wiem, że nie ma sensu z góry stawiać poprzeczki zbyt wysoko. Dlatego, aby się nie zniechęcić, do celu będę dążyć metodą małych, z czasem coraz większych kroczków.

New Year brings lots of new chances, opportunities, opens other doors to happiness. I want this incoming year to become the time of my life and that's why I've made some resolutions. If I make all the things in my list happen, I will be so proud of myself by the end of the year. I know I shouldn't put my abmitions too high though, so in the beggining I will just take small steps towards my goals. In this year I'm willing to workout to earn a perfect body. I've already bought gym membership card so I'll have the motivation. Another thing I want to change is to reduce the amount of sweeties and fastfoods. I'm planning to eat them only once a week. Also, I want to spend much less time on facebook, so that I can organize my time better and do more necessary and important things. I'll try to pay even more attention to my blog though, because this site is inseparable part of me. I hope I'll make most of this incoming year! I'll do my best to make my dreams come true and surely, I won't let the fear stop me! Cross your fingers for me :)




Po pierwsze, chcę zacząć regularnie ćwiczyć, aby uzyskać wymarzoną sylwetkę. Do tej pory podejmowałam wiele prób, jednak prędzej czy później kończyły się one fiaskiem. Moim największym problemem jest systematyczność- a raczej jej brak, dlatego kupiłam sobie karnet wejść na siłownie. Jest ich 12, pierwsze już za mną i muszę przyznać, że patrzę na to bardzo optymistycznie! Już po pierwszych spalonych kaloriach czułam się świetnie, a pot spływający mi z czoła tylko potęgował produkcję endorfin :)
Kolejnym postanowieniem jest brak słodyczy i fast-foodów w mojej diecie. Oczywiście jestem tylko człowiekiem i jak każdy czasem mam chwilę słabości, dlatego postanowiłam wprowadzić cheat meal raz w tygodniu. Na razie nie ciągnie mnie do tego śmieciowego jedzenia i mam nadzieję, że tak pozostanie jak najdłużej!
Moim następnym celem na ten rok jest ograniczenie Facebooka. Do tej pory siedziałam "na nim" bardzo często, praktycznie zawsze odrywałam się od wykonywanych czynności, aby sprawdzać tablice, odpisywać na wiadomości itp. I tak traciłam pół dnia, leżąc w łóżku czy na kanapie i gapiąc się w ekran telefonu. Postanowiłam więc, że to musi się zmienić, na czym na pewno zyska organizacja czasu oraz życie towarzyskie w realnym życiu.
Chcę jednak więcej czasu poświęcić na bloga. Na pewno będę częściej i aktywniej uczestniczyć w blogosferze. Postaram się zadbać o tę stronę jak najlepiej, bo już stała się ona nieodłączną częścią mnie. I mimo że na początku była tylko i wyłącznie dla mnie, by zapisywać wspomnienia, to widok sporej grupy Czytelników bardzo motywuje i cieszy moje serduszko. Mam nadzieję, że przez ten nadchodzący rok zgromadzi Was się tu jeszcze więcej!


Poza tym obiecałam sobie, że będę brać życie garściami, dążyć do spełnienia wyznaczonych sobie celów i marzeń i nie pozwolę, by strach przed nieznanym uniemożliwił mi ich spełnienie!
Na pewno dołożę wszelkich starań, by być szczęśliwą. W najpełniejszym znaczeniu tego słowa.
3..2..1.. UWAGA! Zaczynamy!

A Wy macie jakieś postanowienia noworoczne?
Do you have any new year's resolutions?

40 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości ! ;D
    U mnie postanowienia noworoczne nie mają sensu ;/
    http://pelnemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo podobne postanowienia. Przede wszystkim chcę więcej ćwiczyć by osiągnąć wymarzony cel.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowienia dobre, obyś tylko w nich wytrwała - tego Ci życzę :)
    Też chciałabym zacząć ćwiczyć jednak nie zapisałam tego na moją listę postanowień, bo wiem, że mało realne jest to,, że zacznę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne postanowienia ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku nie zrobiłam listy z postanowieniami :) Świetny post!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny blog genialna notka zapraszam
    http://my-little-world-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy planuje schudnąć i przejść na dietę, ale to jest bardzo trudne :( w tym jest problem.



    obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja planuje schudnąć co roku, ale nigdy mi to nie wychodzi.
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo muszę ograniczyć facebooka :c Powodzenia ! :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także mam zamiar poświęcic więcej czasu blogowi, ostatnio troszkę go zaniedbuję :(
    Świetny post i śliczne zdjęcia :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohh, ten internet i facebook! Ja też próbuję ograniczyć siedzenie przy komputerze bądź komórce, ale to jest takie trudne! No więc, czas obudzić się do życia! Powodzenia i wytrwałości w postanowieniach oraz szczęśliwego nowego roku! :)

    --------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim postanowieniem noworocznym jest znalezienie przyjaciela :)

    capitan-blue.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam żadnych postanowień noworocznych, uważam, że nowy rok nie jest potrzebny aby coś zmienić :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ogólnie muszę ograniczyć komputer. :)

    Zapraszam do mnie. Jeżeli mój blog Ci się spodoba, to zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło. ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=3Q6rf8kKX0E
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na ten rok :) Świetne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś przecudowna :)
    masz super paznokcie !!
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/graffiti.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia z postanowieniami! Ja ich nie mam bo zawsze brakuje mi wytrwałości :(

    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    Mój blog (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam identyczne postanowienia. Też w tym roku mam zamiar osiągnąć w końcu tą wyamrzoną sylwetkę. Zyczę powodzenia :D

    ewuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, ja co miesiąc mam postanowienie że schudnę. Od jakiegoś czasu regularnie chodzę na siłownię i to się stało troszkę uzależniające. Nawet jak mi się nie chce, to muszę iść. Chociaż przyznaję, moje lenistwo czasem wygrywa :c Ale rzadko.
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim postanowieniem jest zrby dostac sie do wymarzonego liceum:) masz swietna urode, jestes polka?

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę ci wytrwałości z postanowieniami, ja mam - ćwiczyć, więcej czytać i nie zostawiać niczego na ostatnią chwilę. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ne mam żadnych postanowień... chyba po prostu chce sie uszczesliwiac w kazdy mozliwy sposob :)
    powodzenia z twoimi postanowieniami! wierzę, że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja chce schudnac z 10 kg :(
    Bardzo ciekawie piszesz!
    PS Ładny szablon!
    Może obserwacja za obserwacje? daj znać u mnie na profilu
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia w zrealizowaniu Twoich celów :)
    tez muszę ograniczyć Facebooka :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia !
    olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam kilka postanowień,pisałam o tym post ;D Bardzo ładne zdjęcia ;>
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia:) Powodzenia w realizowaniu postanowień:) Mam własne postanowienia i mam nadzieję, że dam radę je zrealizować:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia w realizacji postanowień :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie wspaniałe, pozytywne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia w realizacji postanowień,mam podobne!cudowne zdjęcia :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. powodzenia i dotrzymania danej sobie obietnicy :) wbrew pozorom nie są to łatwe rzeczy, choć na początku posta troszkę to zasugerowałaś
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje :) teraz licze na Ciebie :)
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post i ładne zdjęcie ;) Ja też oczywiście mam postanowienia ;) obserwuje ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia. Ja w tym roku mam postanowienia. Zamierzam nauczyć się szpagatu oraz ćwiczyć na mięśnie brzucha. Wszystko idzie dobrej myśli. :)
    Obserwuję ;)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, postanowienia podobne do moich :) ja również zamierzam ćwiczyć i postaram się rozwinąć bloga ;)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia