We can all be friends

czwartek, 22 stycznia 2015


Ci z Was, którzy są ze mną od początku doskonale wiedzą, że rok temu brałam udział w projekcie partnerskim, zakładającym wyjazd do innego kraju. Odwiedziłam Katalonię, gdzie spędziłam najpiękniejszy tydzień, poznając kulturę i osoby z innych krajów. Codziennie zasypiałam w jednym łóżku z moją hiszpańską siostrą, która co noc szeptała mi "dobranoc, księżniczko". Bardzo chętnie wracam do tych wspomnień, bo czułam się wtedy przeogromnie szczęśliwa- z najlepszymi osobami obok, z dala od szaro-burej codzienności i problemów w Polsce.
Dlatego całym sercem jestem za takimi projektami! Uczą one samodzielności, bo nagle znajdujesz się sam na sam z zupełnie inną kulturą, pozwalają poznać smak prawdziwej przyjaźni.  Teraz przyszła pora na kontynuację przygody! Już w poniedziałek zobaczę na żywo Marie- moją rówieśniczkę z Niemiec! Jestem bardzo ciekawa, jak będzie wyglądał nasz tydzień. Czuję lekki stres- nie wiem, czy będę umiała się z nią swobodnie porozumieć, bo językiem kontaktowym będzie głównie angielski. Mam nadzieję, że mój gość wykaże się jego znajomością, jeżeli nie to będziemy musieli dać sobie radę po niemiecku. Dodatkowa korzyść, będę miała okazję podszkolić ten język!
Generalnie jednak, jestem bardzo podekscytowana i choć moje miasteczko nie oferuje wielu atrakcji dla młodych ludzi, myślę, że ten tydzień będę bardzo długo wspominać!


 crop top- Matalan

A Wy co sądzicie o takich wymianach uczniowskich? Braliście kiedyś udział? :)

36 komentarzy:

  1. kiedyś brałam udział, fajna sprawa! :)
    prześliczna! <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w takim projekcie, ale wydaje się bardzo ciekawe :) Daj koniecznie znać jak spędziliście czas ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł z tymi wymianami. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/01/winter.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udziału jeszcze nie brałam,ale bardzo bym chciała :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym wziąć udział w takiej wymianie uczniowskiej. Świetna sprawa! :)

    Zapraszam do mnie. Aktualnie potrzebuję pomocy, mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć <3
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam w Niemczech i bardzo się przydała ta wymiana bo zaraz po liceum tu wyjechałam. Miałam okazje zobaczyć jak wygląda życie w innym kraju i dzięki temu zdecydowałam się przenieść. Niesamowite wspomnienia!!!


    Zapraszam Cie na bloga oraz na nowo założoną strone na fb. Kciuk w górę bardzo się przyda! <3
    https://m.facebook.com/profile.php?id=1537862603162678&ref=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie brałam udziału, Ale chyba na następny rok wezmę :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała możliwość to z chęcią wzięłabym udział w takiej wymianie :) świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym tylko miała taką możliwośc wziełabym z wielką ochotą udział w takim czymś, jednak nigyd nie brałam udziału a brzmi tak zachęcająco :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś byłam na takiej wymianie w Rumunii i było świetnie, z chęcią powtórzyłabym ten wyjazd :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  13. brałam udział w Comeniusie w Gimnazjum - ile było zabawy!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie brałam nigdy udziału w wymianie, ale zawsze o tym marzyłam!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie brałam udział w takich wymianach ale to fajna sprawa :D
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie brałam chociaż w mojej szkole także są. Niemiecki jest bardzo trudny, aż Ci współczuje, chodź trochę zazdroszczę.

    obserwuje(jako:Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam okazji brać udziału w wymianie, ale parę uczniów z mojej byłej szkoły tak :)
    Sądzę, że jest to bardzo ciekawy pomysł.

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie bałam jeszcze udziału w wymianach. Szczerze mówiąc to jeszcze jakiś temu się tego bałam. Słabo umiem angielski, niestety. Jednak teraz żałuję,że nie byłam na wymianie. Miałabym styczność z językiem angielskim i czegoś bym się nauczyła, poznała inną kulturę.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Korzystaj, to są najpiękniejsze lata i beztroskie. Jeśli później pójdziesz na studia zawsze można wyjechać na Erasmusa, ale jeśli masz okazję już w liceum korzystać z takich wymian, super sprawa :) Obserwuję :)

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę. Ja co roku w liceum chciałam ale mój wychowawca nas o tym nie informował. Teraz w ostatniej klasie miałam okazję zaprosić Wietnamkę ale to był ostatni dzień przed świętami, a w domu dużo zamieszania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny post. Ślicznie wyglądasz. Może wspólna obserwacja? http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie brałam w takim czymś udziału.
    Jednak fajnie by było tak wyjechać do innego kraju w celu wymiany :)
    Jesteś prześliczna :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam okazji być na żadnej wymianie ale chciałabym :D jesteś prze ładna ! *o*
    Pozdrawiam ! :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Ci tych wyjazdów! Ja wyjeżdżam tylko na własną rękę, nawet na obozie nigdy nie byłam :)
    Wyglądasz pięknie! Lubię ciemne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpowiedzUsuń
  26. w mojej szkole jest taka wymiana uczniowska;)
    piekny masz usmiech;*

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie. zawsze się odwdzięczam :)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie wymiany to serio fajna sprawa. U nas zazwyczaj są tygodniowe z Francją, ale niestety nie miałam okazji w takiej uczestniczyć :( tylko w jednodniowej z Izraelitami, ale też było bardzo fajnie :D

    Obserwuję i piszę to nie dlatego, żeby wyprosić od Ciebie obserwację tylko chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo ciekawie piszesz i podoba mi się Twój blog. ;*

    http://neverlosefaaith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W mojej poprzedniej szkole były wymiany z Niemcami :) też uważam ,że jest to zawsze fajna przygoda :)
    zapraszamy do nas www.eat-wear-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie brałam jeszcze nigdy udziału w takiej wymianie, ale mam nadzieję, że uda mi się to zrobić! :)

    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki projekt to świetna sprawa:) Prześliczne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia