What will the future bring

piątek, 16 stycznia 2015

Jest piątek wieczór, a ja zamiast bawić się gdzieś ze znajomymi próbuję sklecić post na temat, który nurtuje mnie od kilku dni. Od jakiegoś czasu w mojej głowie powoli kiełkowała myśl o ewentualnych rozszerzeniach, studiach, dalszej przyszłości, jednak spychałam ją gdzieś na bok. Nie chciałam psuć teraźniejszości, snując odległe wizje dalszego życia. W końcu jednak musiałam się z tym zmierzyć, a raczej spróbować zmierzyć. Pierwsze półrocze liceum minęło mi w oszałamiającym tempie, zanim się obejrzę nadejdą wakacje i druga klasa. Najchętniej zatrzymałabym czas- teraz jest idealnie, z cudowną klasą i lojalnymi przyjaciółmi.
Mój pomysł na życie dojrzewał razem ze mną. Porzuciłam pragnienia kilkuletniej wersji mnie o byciu piosenkarką czy aktorką na rzecz nieco dojrzalszych planów. Gdybyś mnie zapytał, jak wyobrażam sobie siebie za dziesięć lat, bez wahania opisałabym wizerunek eleganckiej kobiety w modnej dopasowanej sukience i 12-centymetrowych szpilkach, idącej pewnym krokiem ulicami Barcelony czy Nowego Jorku.
Teraz, gdy jestem o krok od dokonania wyboru, stał się on niezwykle trudny. Konieczność opuszczenia mojej ukochanej klasy, wątpliwości, czy sobie poradzę na wybranych rozszerzeniach konfliktują z możliwością dostania się na wymarzoną uczelnię.
Jak wielkim paradoksem jest wymagać od szesnastolatka podjęcia odpowiednich decyzji, od których będzie zależało całe jego przyszłe życie?









high waisted jeans- Frog/ boots- local shop/ crop top- New Look/ Jacket- Dunnes Stores

A Wy macie już sprecyzowane plany na przyszłość? Dokonaliście już wyboru rozszerzeń? Chętnie poczytam i mam nadzieję, że się nieco zainspiruję :)

21 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnych planów, niech będzie co ma być.
    masz superowy blog, taki przejrzysty i zadbany :)
    Zdjęcia świetne !
    Obserwuję i z chęcią bede tu wracać !

    Zapraszam równiez !
    http://namedreams.blogspot.com/
    + Nowy Post !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też boję się 2 klasy liceum, te wszystkie rozszerzenia mnie przerażają. Zdjęcia bardzo ładne :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem ale dotyczacy liceum i dalszej drogi :( powodzenia w dalszych planach!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tylko nadzieje ,że nie będziesz zmieniała klasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kochane! też mam taką nadzieję, chociaż raczej to nieuniknione :(

      Usuń
  5. Ja również boję się zmian które czekają mnie w najbliższej przyszłości... Ciężko jest podjąć decyzję od której zależy twoje życie.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice pictures!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia mają swój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak szybko mija <3
    Piękna stylizacja <3
    Obserwacja za obserwacja kochana? Jeśli się zgadzasz zacznij;* napewno się odzwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już mam zaplanowaną całą przyszłość haha <3 Śliczne zdjęcia
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie, mimo mojego młodego wieku już w minimalnym stopniu zaplanowałam sobie przyszłość, haha :D
    Jesteś śliczna.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam jeszcze takich planów, ale mam jeszcze czas. :) Śliczne zdjęcia ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne zdjęcia ♥
    Ja mam na plany jeszcze czas i na razie się tym nie zamęczam :P
    Dziękuję że do mnie wpadłaś i zapraszam na nowy post!
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w przyszłości chcę zostać prawnikiem haha

    obserwacja za obserwacje?:) ja juz obserwuje
    http://nickyjxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia, genialna stylizacja, ciekawie piszesz... nie rozumiem czemu masz tak mało obserwatorów, zasługujesz na zdecydowanie więcej! :*
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz cudownie, jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Zapraszam ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia