All colours of the rainbow

środa, 4 lutego 2015


My taste of fashion changes like a chameleon. I tried variety of different styles, trying to find something comfortable enough to wear everyday and put on with closed eyes. Every time I think I eventually found it, it gets me bored. My latest discovery has shown that, no matter how you combine it, black goes well with every single thing. That's why I try to ignore my grandma saying I should wear more colours because I'm young. To the advantages of wearing black clothes you can add the fact that it makes you look skinnier. I know that none of you had known it before, so I'm feeling like an explorer of America. They should write books about me!
Two-weeks-break from school has brought beloved freedom! Time passes so quickly that it will be over very soon, but I try to make most out of it. Half of me is still a child, so I would really apprieciate some snow. I could never get bored with these white, magical snowflakes. I wish I could go out and throw some snowballs at my friends, get frozen and enjoy a mug of hot tea with marshmallows.  You are never too old for having some fun!

Mój gust zmienia się proporcjonalnie do zmian koloru skóry kameleona. Próbowałam mieszanek różnych stylów, próbując znaleźć coś na tyle komfortowego, żebym mogła to zakładać z zamkniętymi oczami (szczególnie rano, gdy półprzytomna stoję przed szafą). Moje ostatnie odkrycie pokazało, że czerń wygląda dobrze, nieważne jak się ją łączy. Właśnie dlatego próbuję ignorować stwierdzenie mojej babci, która uważa, że powinnam nosić więcej kolorów, bo jestem młoda. Do plusów noszenia czerni można dodać fakt, że wygląda się w niej szczuplej. Wiem, że nikt z Was tego wcześniej nie wiedział, dlatego czuję się jak Kolumb odkrywający Amerykę. Powinni umieścić moje nazwisko w książkach!
Dwutygodniowa przerwa od szkoły przyniosła ze sobą ukochaną wolność. Wkrótce ten czas pozostanie tylko wspomnieniem, dlatego staram się go jak najaktywniej wykorzystać. Połowa mnie to wciąż dziecko, więc nie obraziłabym się, gdyby spadł śnieg. Chciałabym porzucać się śnieżkami z przyjaciółmi, porządnie zmarznąć, a później delektować się gorącą czekoladą z piankami. Nigdy nie jest się za starym na odrobinę szaleństwa!










crop top- Topshop/ skirt- H&M/ backpack-Atmosphere/ watch- allegro/ shoes- Matalan/ necklace- Atmosphere

Photos/help- Natalia Cichocka, thank you!


59 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja i masz racje nigdy nie jest sie za starym na odrobine szalenstwa ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia sa cudne. Nie moge sie doczekac nastepnych wypadow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh te babcie! :D
    Pięknie wyglądasz, na prawdę świetny look :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny blog,piękne zdjęcia-obserwuję i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o jezu booska stylizacja! *__* i w ogóle genialny pomysł z pisaniem również po angielsku ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest cudowna! :)
    Mój styl nie zmienia się zbyt często! :)
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, takie profesjonalne ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, także lubię czerń.
    A z tą półprzytomnością rano przed szafą... tak, też to znam. :)
    pozdrawiam cieplutko
    alenajpierwkawa@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ;)). Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You look stunning!
    Following you :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też marzę o śniegu, mam ochotę ulepić bałwana i porzucać się śnieżkami :D Świetne zdjęcia!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie, obserwuję !! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju jakie piękne zdjęcia *-*
    Fajny post:)
    Obserwuję! :3

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz cudne zdjęcia :) Świetna biżuteria :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie proste stylizacje urozmaicone jakimiś naszyjnikami. Dużo lepiej to wygląda niż całość w paciajki :) bardzo ładnie

    Pozdrawiam :)
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You look super stunning. I love the all black ensemble.
    Such a mouthwatering post.
    Would you like to follow each other via Blogger, G+ & Bloglovin?
    iCynosure Fashion Blog
    iCynosure on G+
    iCynosure on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz cudooownie w czerni!
    lecz po co pięknie szczupłej osobie wyszczuplenie? ;')
    moje ferie również niedługo przeminą nim się obejrzę :/
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny outfit, aż muszę dodać się do obserwatorów :) ostatnio brakuje mi takiego gładkiego, czarnego crop topu ugh muszę się za nim rozejrzeć w top shopie!
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czarne stylizacje, wyglądasz naprawdę świetnie!
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czerń, ale kolory to coś co jednak nosze częściej, jakoś nie potrafię się przekonać, żeby nosić ją cały czas haha :D życzę miłych ferii, ja swoje już niestety zakończyłam, echh szkoda :/

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego ty na każdym zdjęciu wychodzisz tak cudownie :O
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo ciekawe posty, czekam na kolejne :) Życzę sukcesów i wytrwałości w pisaniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/gosujemy.html zagłosuj i pomóż fundacji 'Dzieci Niczyje' to bardzo ważne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja :)
    Obserwuję i liczę na rewanż, bardzo mi zależy na twojej obserwacji <3
    ♥ MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja mama też mówi mi ze powinnam ubierać się bardziej kolorowo ;p . Śliczne zdjęcia!
    http://viki-trailblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. też jestem zdania,że czerń wygląda dobrze ;*
    cudne zdjęcia, masz naprawdę świetny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka świetna stylizacja! </3
    co powiesz na wspólną obserwację? http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wygladasz w czerni, zwlaszcza, ze masz jasne wloski.
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem nowa uciebie i bardzo mi sie tu podoba zapraszam do mnie

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, masz super bloga.
    klikniesz u mnie w linki >CHOIES<
    http://faszyngirl.blogspot.com/2015/02/ogromne-promocje.html

    Jak klikniesz napisz komentarz to cię za to zaobserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja. Zdecydowanie czerń zawsze wygląda dobrze!
    Ja na ferie wciąż czekam.

    Obserwuję!
    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piekne zdjecia i stylizacja na prawde bardzo mi sie podoba :>
    zapraszam do mnie:))
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. masz świetny sposób pisania! dodaje do obs ;*
    ja wcześniej wiedziałam, że czerń wyszczupla ;)
    mój blog<--kliknij

    OdpowiedzUsuń
  36. masz ciekawy styl i rację, że w czarnym jest ci do twarzy ;] ja też wolę ciemniejsze kolory niż 1000 barw, bo jest to klasyczne ale ładne ;) pozdrawiam!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię ubrania w czarnym kolorze. Świetnie można je dopasować ze wszystkim. Ładne zdjęcia!
    Blog dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  38. Również uwielbiam czarne ubrania :) Pasują do tego koloru praktycznie wszystkie dodatki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja przekonałam się do czerni niedawno, bo zawsze myślałam, że jest to tzw. pogrzebowy kolor. Jednak w połączeniu z ciekawą biżuterią, kolorowymi dodatkami wygląda bosko.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też wciąż poszukuję swojego stylu i zakłąadam naprawdę różne ubrania ;)

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę figury *.*
    U mnie styl już się przestał zmieniać, zostałam przy sportowym. Uwielbiam bluzy, leginsy, trampki to jest to !
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysł z czernią jak najbardziej trafiony, jednak uważam, ze nie ma cię ona z czego wyszczuplać, bo masz piękną figurę. Ja mam na tylko dziwny i nieprzewidywalny (nawet dla siebie) styl, że w mojej szafie nie może niczego zabraknąć ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  43. jeeej, jesteś prześliczna
    a jaśniejsze włosy i ciemna stylizacja tylko to podkreślia
    niesamowite <3
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post and love your combination. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie wyglądasz w czerni ^^
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uwielbiam kolor czarny. Klasyczny i pasujący do wszystkiego :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow cool and beautiful total black look! I love your watch and the beanie!

    xx glamdevils.com / miradevils.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Też jestem fanką czarnego, piąteczka ;)

    Dziękuję za Twój miły komentarz pod moim wpisem, a jeśli masz chwilkę, to zapraszam na nowy post:___BLOG___

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja :)

    http://desgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się kolor czarny. "Black is our happy color" <3 Nie ma u ciebie śniegu? Z chęcią oddam trochę. :)

    Pozdrawiam!
    vogue-loverr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również bardzo lubię nosić czerń :) Śliczne zdjęcia :*

    Happiness Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Całość jak zwykle mnie zachwyca! Świetny post i cudowna prowadząca! Czekam na więcej! Buziak

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie się czyta :) Pozdrawiam !
    http://nathalieniedbala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia