How lovely

sobota, 14 lutego 2015


After Friday the 13th, here comes Valentine's Day! I hope you guys are in as good mood as I am :) I wish you all a romantic and a cute evening with your dates or friends! Don't forget to show them how important they are for you. My boyfriend certeinly makes sure I remember this. What a suprise he made me tonight! I was laying in my bed, wearing jogging bottoms and a large T-shirt watching another episode of Gossip Girl ( I'm an absolute fan by the way) when I heard someone knocking to my door. It was midnight so it couldn't be anyone else but my brother. I couldn't believe my eyes when I saw my boy holding a brunch of roses in his hand. I am super happy to have him by my side. Being with him is everything a girl can dream of and I want this fairy tale to last forever. So much.

Po piątku trzynastego, nareszcie nadeszły Walentynki! Mam nadzieję, że jesteście optymistycznie nastawieni i macie tak dobry humor, jak ja :) Życzę Wam wszystkim romantycznego i pełnego miłości wieczoru z drugą połówką lub przyjaciółmi. Nie zapomnijcie pokazać im, że są dla Was bardzo ważni. Mój chłopak z pewnością nie pozwala mi o tym zapomnieć :) Dzisiaj w nocy, gdy leżałam na łóżku w wyciągniętych dresach i koszulce XXL, oglądając kolejny odcinek Gossip Girl ( jestem wielką fanką tego serialu), usłyszałam pukanie do drzwi. Była północ, więc nie mógł to być nikt inny niż mój brat. Nie mogłam uwierzyć oczom, gdy w progu zobaczyłam mojego mężczyznę, trzymającego w rękach piękny bukiet róż. Jestem przeszczęśliwa, że mam Go przy swoim boku! Bycie z nim jest wszystkim, o czym dziewczyna może śnić. Tak bardzo chcę, żeby nasza bajka trwała na zawsze.




For tonight's party I stand for all black. I'm super excited about it!

Na dzisiejszą imprezę postawiłam na cały czarny look. Już się nie mogę doczekać wieczora!











 I send you lots of kisses! Have great fun tonight!
Łapcie waletynkowego buziaka ode mnie :) Miłej zabawy!



What are your plans for the evening?
Macie jakieś plany na wieczór?

35 komentarzy:

  1. Jeej, ale słodkie to co zrobił twój chłopak!
    mój blog<-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz! :)
    Obserwuję i czekam na ciebie :)
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wyglądasz :) sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Zostałaś nominowana do LBA! :) http://klaudiake.blogspot.com/ więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały wieczór spędziłam w domu ;) masz na prawdę wspaniałego chłopaka zazdroszczę ;D bardzo ładnie wyglądałas ;)

    rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały wieczór spędziłam w domu ;) masz na prawdę wspaniałego chłopaka zazdroszczę ;D bardzo ładnie wyglądałas ;)

    rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Ja niestety walentynki spędzałam sama :/
    Nowa akcja na blogu -----> http://werkka-werka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post. :) I follow you now via GFC. Thank you for visiting my blog. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna jesteś *,* fajny prezenty xdxd

    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, gratuluję takiego skarba! Wspaniały prezent <3
    śliczne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna niespodzianka ;D Dla mnie to dzień jak co dzień... jakoś tak nie świętujemy tego dnia :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną niespodzianke ci zrobił :)

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale romantyk! Tylko pozazdrościć! :)

    dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna sukienka! Bardzo mi sie podobal ten wpis:)
    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądałaś, buty są super;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pozazdrościć takiego chłopaka! :)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż wyobraziłam sobie twoją minę jak Go zobaczyłaś :D
    Zazdroszczę takiego chłopaka :3




    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ładnie wyglądałaś :)
    Ja walentynki spędziłam na koncercie :)

    http://aneledi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia. Ja na walentynki siedziałam u przyjaciółki. http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznotka :) Ja jestem forever alone ♥
    www.blog017.blogspot.com
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post...visit my blog,follow me i'm following you D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jesteś ♥ Ja nie obchodzę Walentynek jakoś szczególnie - dla mnie to zwykły dzień - jak każdy :D

    Zapraszam na mojego bloga:
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej ale Twój chłopak zrobił Ci niespodziankę, zazdroszczę ! Cudowne kwiaty ♥

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia, ładnie wyglądasz w tym zestawieniu:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały czas ! Ja w walentynki spotkałam się z przyjaciółmi ;)
    Piękne róże, sukienka również :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądałaś i na pewno świetnie spędziłaś walentynki :)
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądałaś w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia