Spring must haves- CHOIES

środa, 25 lutego 2015


I have eventually reached the point in which I decided to take another step forward. This blog has been my own little place for a while now so I think it's a high time to move on a little bit. While setting up this site, I never thought of any profits I could possibly take from it but..
I put a big part of my heart onto this blog and I really want it to keep developing. So I came up with an idea how to make it more interesting for all of you. Collaborotion is a good way for bloggers to gain some extra clothes so that they can post more outfits. All you have to do to help me with my collab is, as you probably know, just click on the links below. The clothes I have chosen are the ones I have absolutely fell in love with! I hope you'll like them too, let me know which one is your favourite. And don't forget to click the links :) Enjoy my spring must haves and see you in my next post.

W końcu dotarłam do punktu, który z czystym sumieniem pozwolił mi wziąć kolejny krok w przód. Ten blog jest moim małym, własnym miejscem w internecie już jakiś czas, więc myślę, że jest to odpowiedni moment aby troszkę ruszyć z miejsca. Podczas zakładania tej strony nigdy nie przeszło mi przez myśl, że kiedykolwiek będę mogła czerpać z tego jakieś profity ale..
Zostawiam tutaj dużą część mojego serca i zależy mi na tym, żeby blog się cały czas rozwijał. Dlatego postanowiłam spróbować nawiązać współpracę z firmą, dzięki czemu częściej będę mogła wstawiać outfity. Wszystko, co musicie zrobić, żeby mi pomóc sprowadza się do poklikania w linki poniżej. Ubrania i dodatki, które wybrałam totalnie mnie zauroczyły, mogę więc śmiało powiedzieć, że są to moje spring must haves! Mam nadzieję, że Wam też się spodobają! PS Nie zapomnijcie poklikać w linki :) Liczę na Was.

Laser bag click / Mini backpack click / Cat ear hat click
Sunglasses click  / Cut out shoes click / Chain ankle boots click

Cut out ankle boots click / Heeled ankle boots click  / Round flat shoes click
Collar dress click / Stripe bodycon dress click / Lace shorts click

 Leather biker jacket click / Bomber jacket click/ Blue coat click
Hooded denim coat click / Stripped crop top click/ Tigers T-shirt click

























Boyfriend jeans click/Skinny jeans click / Black distressed jeans click
Ripped jeans click  / Light blue longline coat click / Light green longline coat click

29 komentarzy:

  1. na prawdę super rzeczy ;) zdecydowanie w moim stylu ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) Naprawdę to co lubię zdecydowanie :) Z chęcią pomogłam i poklikałam :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! <33
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki <<3 Zapraszam do mnie jutro lub w piątek nowy post
    by-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice itens!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it! xoxo

    www.flu-ffy.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne te rzeczy. Również staram się o współpracę z nimi. Poklikane! :)
    Poklikasz w linki? Byłabym bardzo wdzięczna! ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy :) Spodnie zwłaszcza mi się podobają :D
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy wybrałaś! :) spodnie są boskie! :)
    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne rzeczy ♥ Naprawdę bardzo bardzo mi się podobają :)

    http://jenssine.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy wybrałaś. Mam nadzieję, że nawiążesz współpracę. Poklikałam :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam w kilka rzeczy, świetne są! <3

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam!
    Co do kurtki z bluzą, słyszałam bardzo dużo negatywnych opinii, niestety.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great selection, love every piece! :D
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, fajne ubrania, jednak nie wszystkie w moim stylu :)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam, super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zakładając bloga nie wiedziałam, że jest coś takiego jak współprace :)
    Poklikałam :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. poklikane :) świetne ciuszki!
    http://pyyysiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twoim blogu ♥ obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome! I like this so much. Hope you have an awesome new week and month) :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie tu, obserwuje i zapraszam do siebie :) majkabazal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful pieces for various looks :)

    *XoXo www.helenaprimeira.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia