We can all afford a private driver

środa, 18 lutego 2015

'Każdego stać na prywatnego szofera'
Ostatnio w internecie natknęłam się na zdjęcie autobusu, który w tylnej szybie miał baner z powyższym napisem. Z początku byłam zachwycona kreatywnością twórcy, a chwilę potem zalała mnie fala refleksji, którą chciałabym się z Wami podzielić.
Co autor tych słów miał na myśli, umieszczając je na jednym ze środków komunikacji publicznej? W mojej osobistej interpretacji, chciał on zwrócić oczy ludzi na drobnostki, których nie zauważają pogrążeni w codziennym pędzie. Zrywamy się z łóżka i na pół zaspani biegniemy do pracy czy szkoły, przytłoczeni rutyną i codziennością. Część takich przeciętnych ludzi już dawno porzuciło ambicję na lepsze życie, inni z kolei wyrzucają na tył głowy myśli o tych, którzy siedzą na jednej z plaż Malibu i mając kilkucyfrową liczbę na koncie, nie martwią się o jutro. A przecież my też możemy zapewnić sobie namiastkę luksusu! Wystarczy dostrzegać wyjątkowość na pozór zupełnie zwyczajnych miejsc czy sytuacji. Kierowca autobusu w Twoim miasteczku dowiezie Cię do celu szybciej niż prywatny szofer lśniącej limuzyny na Times Square. Nasze kubki smakowe mogą lepiej przyswoić hamburgera za piątaka z budki niż ekskluzywnie podanego homara. Zamiast więc martwić i przejmować się, że inni mają lepiej, sam/a dąż do wymarzonego sposobu na życie! A póki co, staraj się dostrzegać luksus i piękno w otaczającym Cię środowisku!


Topshop top
Accessorize chain


A jakie Wy macie zdanie na ten temat? Umiecie cieszyć się z małych rzeczy? :)

24 komentarze:

  1. Święte słowa :)
    Trzeba cieszyć się z małych rzeczy, z tego, co już posiadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należy cieszyć się z małych rzeczy, a los nam się odwdzięczy :))

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaję mi się , że umiemy , ale ten natłok problemów sprawia , że emanuje od nas chęć posiadania ogromnej fortuny i tylko tyle... gdzieś po drodze tracimy te najważniejsze wartości ... Trzeba na chwilę zwolnić i uświadomić sobie , że nie każdy ma tyle fajnych rzeczy co my :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisane :) moniaankaaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z toba. powinnismy zwracac uwage na mniejsze zeczy w zyciu :)

    Jak bedziesz miala czas tu jest link do mojego bloga. Mieszkam w Irelandii wiec pszepraszam za bledy ortograficzne :) http://the-watermelon-club.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Cieszmy się z małych rzeczy" ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale dobrany temat :) I oczywiście, warto cieszyć się z małych rzeczy - one też mogą wydawać się dla innych duże a nawet ogromne - czasami małe rzeczy są ważniejsze i wyglądają lepiej :) Ja uważam, że małe jest równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba się cieszyć z tego co się ma... Niekiedy nie zauważamy niczego, bo zaślepia nas blask tej fortuny, którą mamy na wyciągnięcie ręki. Musimy tylko pracować i pracować i pracować, ale potem co nam z tego?
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  9. nice pics dear!
    kiss kiss

    http://thepinkillusion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna interpretacja ! Masz rację- zamiast narzekać powinniśmy wziąć się w garść i zacząć oglądać świat w różowych okularach! ♡ lulss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale napisany post! Ja ostatnio jak szłam, na murze było napisane "Nie trać myśli". Ciekawe cytaty, które wyciągają nas z rutyny ;)
    [ Klik ]

    OdpowiedzUsuń
  12. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa interpretacja, zgadzam się z nią. Ludzie powinni przestać zazdrościć innym tylko coraz to wyżej stawiać sobie cele i cieszyć się z małych rzeczy, które przynosi nam po drodze los. Łatwo to napisać bądź powiedzieć, ale nie każdy wciela to w życie codzienne i coraz to więcej chcemy od życia, a takie drobiazgi zostają lekceważone i niezauważane.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem zdania, że nie warto się martwić i że życie zwykłego szaraka wcale nie jest najgorsze :D
    I w sumie też mam kilkucyfrową sumę na koncie XD Tylko, że ja mam trzycyfrową, góra czterocyfrową (zależy czy akurat pracuję xD), a tamci w Malibu pewnie z 6 to mają samych zer :P hehe

    Pozdrawiam!
    Mój blog o stylu życia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! :)
    Ja doceniam swoje nawet 'małe rzeczy' :)
    Mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze staram się cieszyć z małych rzeczy i je doceniać. Przecież liczą się chęci :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta racja! Trzeba cieszyć się z małych rzeczy tak jak to śpiewa Sylwia Grzeszczak ;p
    Bardzo fajny post :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ten naszyjnik śliczny! *__*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z walentynkowym OOTD <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing make up dear! So simple and beautiful :)) And cool room!
    Thank you for comment on my blog!
    Have a wonderful day!

    GlitterCircus

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju jak slicznie wychodzisz na zdjeciach
    somethingniceee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dokładnie! trzeba doceniać to co mamy :) ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku też tak uważam! Trzeba cenić to co mamy i cieszyć się z małych rzeczy :)

    Zapraszam! Napisz mi co myślisz o moim blogu, a jeśli ci się spodoba zaobserwuj aby być na bieżąco :)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia