Get ready for Easter!

poniedziałek, 30 marca 2015

 Chyba powinnam zostać pogodynką! Już na początku roku snułam tezy, że tegoroczna Wielkanoc upłynie w szaroburej, wietrznej aurze. Prognozy pogody niestety potwierdzają moje przypuszczenia- miejscami ma się pojawić nawet śnieg! Kolejny przykład na to, że nasza troskliwa Matka Natura wystawia naszą cierpliwość na próbę, mieszając święta z pogodą, której w tym okresie zdecydowanie się nie spodziewamy :)
U mnie jednak Wielkanoc pozostanie przy palecie barw, które zawsze w tym czasie przeważały. Wiosną wychodzę spoza mojej szaro-czarnej skorupy i coraz chętniej otaczam się kolorami. Podobną zależność zauważam w sklepach- zarówno hipermarketach jak i tych malutkich, osiedlowych.
Pewnego razu, spacerując po Tesco, które często jest docelowym miejscem moich wycieczek zważając na brak większych atrakcji w miasteczku, w którym mieszkam, rzuciły mi się w oczy wiosenne dekoracje. Chyba był to czynnik wybudzający we mnie dziecko, które z zachwytem przyglądało się wszystkim żółtym kurczaczkom, kolorowym pisankom i pastelowo różowym foremkom do muffinek.

Pełna zapału wróciłam do domu, odpaliłam pinteresta i przejrzałam stronę w celu znalezienia jeszcze więcej inspiracji! Stąd właśnie narodził się pomysł na dzisiejszy post :)
Koniecznie spróbujcie się trochę pobawić, bo skoro ja, uważająca się za dość dojrzałą jak na swój wiek, miałam tyle frajdy, to gwarantuję, że Wy również miło spędzicie czas!
Zazdroszczę tym z Was, którzy mają rodzeństwo- macie doskonały pretekst do obudzenia w sobie dziecięcej kreatywności i malowania, wycinania, przyklejania bez końca.. Enjoy!







Śliczne i darmowe printables (brakuje mi słowa po polsku- ygh, chodzi po prostu o te szablony, które możecie wydrukować i przyczepić :)) znajdziecie na przykład tu: klik1klik2, klik3 :) Miłej zabawy!

Niedługo powinien się pojawić post w stylu Cook it yourself- wielkanocna edycja :)
Do zobaczenia w następnym poście!

22 komentarze:

  1. O tak, z pogodą jest naprawdę średnio, dzisiaj była burza,słońce,deszcz i grad.
    Śliczne zdjęcia :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety pogoda nas nie rozpieszcza;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pogoda naprawdę potrafi nas zaskoczyć rano deszcz, wieczorem słońce. Ciekawe, czym wiosna zadziwi nas w święta :)
    Świetne zdjęcia:)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona doniczką-zając
    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj w tym roku pogoda jest nieprzewidywalna. Raz cieplo, a raz zimnooo. U mnie w Szczecinie w pierwszy dzien wiosny padał śnieg z deszczem. Wlasnym oczom nie wierzyłam. No ale cóż, mam nadzieje ze pogoda ulegnie znacznej poprawie. Co do ozdób wielkanocnych, zamierzam sie wybrac do sklepów na przegląd, ale tak zeby nie przepłacić. Czasami w takich sklepach jaki Netto, Lidl, czy Pepco mozna znaleźc wiele wspanialych ozdob. Za drobnostke kupiona w takich sklepach zaplacimy np 10 zł a w takim home&you 50 zł. Oplaca sie? Oplaca :D
    Pozdrawiam i zapraszam na świeżą sesje :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj w tym roku pogoda jest nieprzewidywalna. Raz cieplo, a raz zimnooo. U mnie w Szczecinie w pierwszy dzien wiosny padał śnieg z deszczem. Wlasnym oczom nie wierzyłam. No ale cóż, mam nadzieje ze pogoda ulegnie znacznej poprawie. Co do ozdób wielkanocnych, zamierzam sie wybrac do sklepów na przegląd, ale tak zeby nie przepłacić. Czasami w takich sklepach jaki Netto, Lidl, czy Pepco mozna znaleźc wiele wspanialych ozdob. Za drobnostke kupiona w takich sklepach zaplacimy np 10 zł a w takim home&you 50 zł. Oplaca sie? Oplaca :D
    Pozdrawiam i zapraszam na świeżą sesje :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ja jakos nie lubie robic zadnych diy, wycinac, sklejac.. nigdy nie bylam w tym dobra :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post <3
    xx, www.flu-ffy.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna = pozytywny kopniak energii =D To właśnie ten czas, kiedy czarne swetry nie są główną częścią garderoby.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten doniczkowy zajączek jest przeuroczy!!<3

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety już od trzech lat pogoda w święta zawodzi :( a ten zajączek tak cudownie wygląda, że nie mogę się napatrzeć.

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne zdjęcia! Kolorowo u ciebie, w przeciwieństwie do krajobrazu na zewnątrz niestety :(

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta doniczka z króliczkiem! Jest urocza *.*

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne ! Wesołych i pogodnych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny jest ten obrazek i doniczka z króliczkiem ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia