Give me summer!

środa, 11 marca 2015


106 dni, 4 godziny, 33 minuty i 10 sekund dzieli nas jeszcze od upragnionych i wyczekiwanych wakacji! Myślę, że każdy z nas zaczyna powoli, jeszcze nieśmiało odliczać czas do nadejścia tych beztroskich dwóch miesięcy!
Muszę przyznać, że jestem już tak zmęczona szkołą, że myśl o lecie naprawdę błyskawicznie poprawia mi humor. Mój chwilowy kryzys jest pewnie spowodowany brakiem snu- w ciągu tygodnia sypiam bardzo krótko, i pogodą, która wprowadza strasznie przygnębiającą aurę! Dlatego, żeby się trochę zrelaksować wyszperałam zdjęcia z zeszłorocznych wakacji, które na myśl przywołują mi masę cudownych, pozytywnych wspomnień :) Co do moich planów na ten rok, jeszcze żadnych dokładnie sprecyzowanych nie mam. Na pewno będę dążyć do spotkania z Mariną klik, bo naprawdę zdążyłyśmy się już za sobą porządnie stęsknić! W głowie mam sto tysięcy pomysłów, co będziemy robić, jak już będziemy razem haha :)
Moim kolejnym 'celem' na tegoroczne wakacje jest wyjazd z chłopakiem/ przyjaciółmi w jakieś miejsce o bajkowym krajobrazie. Za te kolejne kilka miesięcy z pewnością będę potrzebowała kilkudniowego, całkowitego resetu od rzeczywistości! Poza tym planuję dużo zwiedzać, robić spontaniczne wypady ze znajomymi i często kąpać się w morzu/jeziorze!
Myśl o wakacjach napawa mnie ogromną ekscytacją, więc mam wielką nadzieję, że wszystkie plany wypalą :) A teraz, żeby trochę rozpogodzić ten ponury dzień, zapraszam do obejrzenia zdjęć ze skąpanej w słońcu Grecji :)



Żeby jeszcze trochę 'przybliżyć' lato postanowiłam stworzyć kilka zestawów idealnych właśnie na tę porę! Mam nadzieję, że mam się spodobają +  proszę o poklikanie w linki :) Bardzo mi to pomoże.







Bralet- click Floral shorts- click Floral sunglasses- click 







Macie już jakieś plany na wakacje? Poklikacie w linki? :)

22 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, ze Twoje plany wypala!♥
    Ja juz tak bardzo nie moge sie doczekac wakacji:((

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam, cudowny post, masz śliczny wygląd bloga :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :) Bralet jest cudowny!
    Myśl o wakacjach, chyba każdemu poprawia humor :) Bliżej niż dalej lata :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Linki poklikałam,ja planuję się wybrać na koncert Ariany :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuu ale zatęskniłam za wakacjami przez te zdjęcia ;c
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jadę na obóz do Włoch :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mogę się doczekać wakacji, szkoła mnie kiedyś wykończy. Poklikałam we wszystko :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę wakacje POKLIKAŁAM
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała już wakacje!
    Prześliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Do wakacji jeszcze cała wiosna hahha ja jak na razie o nich nie myślę, bo nie chcę aby ten czas był takim jedynie czekaniem, jak będą to będą ;)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym, żeby były już wakacje :D
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać :D Pewnie pojadę na kolonie a reszta to nie wiem :)
    Śliczne ciuszki, uczciwie poklikane ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikane;d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne sa te zdjecia :) Ciekawy post :) Zapraszam do siebi :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjecia :)
    Ja tez czekam do wakacji :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjecia :) mi sie marzy juz lato tez :) sandalki krutkie spodenki...czego chcec wiecej:)
    Obserwujemy???
    Rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nasze największe marzenie - wakacje - z każdym dniem coraz bliżej ! haha Ale jest klimacik w tym poście, jak byśmy już stały nad brzegiem morza ! Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów ! Linki poklikane więc również powodzenia we współpracy z tą firmą ! :) Wpadnij do nas jak będziesz miała chwilę ! :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/london-day-1-serce-londynu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby ten czas do wakacji zleciał mi tak szybko jak te 7 miesięcy nauki :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała u mnie ;* Obs-obs ?

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia