Hello Spring

niedziela, 22 marca 2015


Wiosna od zawsze kojarzyła mi się z pewnego rodzaju detoksem. Razem z wełnianymi swetrami i puchowymi kurtkami, zrzucam przytłaczające myśli, zostawiając miejsce na świeże pomysły i marzenia! Czuję się jak queen of the world, gdy rano budzą mnie ciepłe promyki słońca, przedzierające się przez fragment okna niezasłoniętego roletą. Dostaję wtedy takiej energii do życia, że nawet osiem godzin spędzonych w szkole wydaje się być całkiem znośną opcją!
Przez cały okres zimy (który zresztą wcale taki zimowy nie był- brak śniegu zupełnie zaburzył moje postrzeganie tej pory roku) wprost nie mogłam się doczekać, by wreszcie wyjść w krótkim rękawku i nie dostać hipotermii. Pogoda nas rozpieszczała, dlatego byłam bardzo rozczarowana i zaskoczona, gdy wyglądając przez okno w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, zobaczyłam ogródek pokryty... śniegiem! Mam nadzieję, że to tylko mały psikus, będący początkiem mojej ukochanej wiosny, podczas której kwiaty budzą się do życia, a w uszach rozpływa się piękne ćwierkanie ptaszków.












Lubicie wiosnę? Za co najbardziej? :)

49 komentarzy:

  1. Wiosna detoksem? Super stwierdzenie! :) Ja uwielbiam wiosnę przede wszystkim za masę słońca, kolorów i kwiatów. Świetne zdjęcia. WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne paznokcie:) ja wolalabym jakby z zimy przeskoczyc od razu na lato. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jestes :) Cudne zdjecia :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj było prawie 15 stopni<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wiosnę, ponieważ przynosi ze sobą takie ,,przebudzenie''. :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wiosna daje masę pozytywnej energii i pewnie jest to główny powód tego, że jest to moja ulubiona pora roku.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, prowadzisz bardzo fajnego bloga :)

    doneev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy lubię? Uwielbiam wiosnę! To taki wielki przeskok z depresji w ogromną radość! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię wiosnę za wycieczki rowerowe i śpiew ptaków :)
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie zdjecia, uwielbiam wiosnę :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W wiośnie cenię najbardziej tą piękną pogodę. Nie jest wtedy ani za ciepło, ani za zimno. I nie ma robaków.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://more-clouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne wiosenne zdjęcia, ja wiosnę lubię bo jest cieplej, zielono.. ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :D świetnie Ci w tych okularach! ;)
    Ja z niecierpliwościa czekałam na wiosnę, chociaz lubie zimę, nie mogłam się doczekać kiedy wreszcie można będzie chodzić w krótkim rekawku i bez kurtek! :P
    pozdrawiam i zapraszam: MÓJ BLOG ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie tak samo! Kocham wiosnę, no a najbardziej za to, że w końcu chce mi się żyć, świeci słońce i jest cieplej! :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Queen of the world, haha! Święta prawda :) W moim mieście aura płata różne figle. Wczorajsza pogoda była okropna, strasznie wiało, padał deszcz. Dziś, kiedy wracałam ze szkoły do domu, zza chmur pojawiło się słoneczko i ogrzewało wszystko dookoła. I weź tu zrozum matkę naturę! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej do Ciebie zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam w wolne chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosnę uwielbiam przede wszystkim za słońce! <3 Cudowne zdjęcia :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Queen of the world hah ;3 ja mam dokładnie tak samo :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna, super zdjęcia! :)
    zapraszam na nowego bloga: http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Wiosna jest jedną z moich ulubionych pór roku i długo czekałam, aż się znów zacznie :)

    Zapraszam,
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. matko BOSKIE ZDJĘCIA *O*
    też zamierzam zrobić jakiegoś posta o wiośnie :) zapraszam :D
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem strasznie zadowolona z tego, że nareszcie przyszła wiosna :)
    Jestem naładowana pozytywną energią!

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo cieszę się, że zawitała u nas nareszcie wiosna :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wiosnę! Wszystko budzi się do życia, a dzięki słońcu na ulicach robi się jakoś weselej. Bardzo ładne okulary :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie wiosna to czas na zmiany!
    I wszystko jest zdecydowanie łatwiejsze :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. dobry post!
    zapraszam do mnie
    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Również bardzo lubię wiosnę!
    Prześliczne zdjęcia! ;)
    Uwielbiam krokusy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wiosnę, bo dzięki niej świat z tego ponurego staję się cudowny! Wtedy najbardziej czuję lato i coraz bardziej chcę wakację!*:

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia *.*

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała u mnie ;*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia *.* Ja bardzo lubię wiosnę, a za co? Chyba że jest dużo zieleni i nie jest aż tak gorąco jak w lato ;c
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne kwiaty i piękna mieta na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealny blog ! Świetne zdjęcia! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje na bloggerze?
    Jeśli tak fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne zdjęcia :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham wiosnę. Piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham wiosnę :) robi się tak kolorowo :) super zdjęcia :)

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia i ogolnie super blog..sama robiłaś wygląd?
    zapraszam na swojego bloga, bardzo by mnie ucieszył jakiś komentarz :) : Wbijaj

    OdpowiedzUsuń
  37. swietne sa te zdjecia! sliczne paznokcie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog, ciekawie piszesz i milo sie cie czyta. ladne zdjecia i jestes mega sliczna , masz ciekawa urode :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje ? ja juz ! :) zapraszam http://angelica-gurgul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny post i cudowne zdjecia! :*
    Ja lubie wiosne, kojarzy mi sie z energia i checia do zycia, haha nie wiem czemu :)

    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkie zdjęcia są cudowne ale w drugim się zakochałam jest przecudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia