Oddychaj- to koi umysł

wtorek, 21 kwietnia 2015

Gdy pierwszy raz usłyszałam o tej książce, od razu chciałam ją przeczytać. Motywujący przewodnik po życiu autorstwa Reginy Brett namieszał na listach czytelniczych, nie tylko w Polsce. Pozycja "Bóg nigdy nie mruga" została przetłumaczona na kilkadziesiąt języków i podbiła serca dziesiątek milionów osób na całym świecie. Na czym polega jej fenomen?



Wbrew pozorom stwarzanym przez tytuł, treść książki nie skupia się wyłącznie na wierze i relacjach duchowych. Wątki religijne występują, nie jest to jednak nachalne narzucenie swoich poglądów.
Przewodnik składa się z 50 lekcji- wskazówek, które stanowią podsumowanie życiowego doświadczenia autorki oraz wyjątkowych osób spotkanych na jej drodze. Książka ta jest źródłem motywacji do zmiany siebie i swojego życia na lepsze. Każda wskazówka inspiruje i pozwala inaczej spojrzeć na wypełniające nasze życie wydarzenia, radości i osobiste końce świata. 
Myślę, że dzieło Reginy Brett jest idealną pozycją dla każdego- niezależnie od płci czy wieku. Wierzę, że każdy czytelnik, zmagający się z jakimkolwiek wyzwaniem od losu, po przeczytaniu tej książki znajdzie w sobie siłę i odwagę, by z radością powitać nowy dzień.

Opisywany spis felietonów zawiera tyle mądrości, że najchętniej zacytowałabym tutaj całą książkę. Przedstawiam jednak mój ukochany fragment, który zmienił moje podejście do ludzi, którzy w jakiś sposób mnie zranili. Mam nadzieję, że się spodoba :)
"Jeśli chcesz uwolnić się od jakiejś urazy, pomódl się za osobę lub rzecz, do której ją czujesz, a będziesz wolny. Pomódl się o to, żeby otrzymali wszystko, czego pragniesz dla siebie, a będziesz wolny. Pomódl się o ich zdrowie, powodzenie i szczęście, a będziesz wolny. Nawet jeśli w rzeczywistości im tego nie życzysz, a twoje modlitwy to tylko puste słowa, bo wcale tak nie myślisz, nie przestawaj się modlić. Rób to codziennie przez dwa tygodnie, a zorientujesz się, że zacząłeś w to wierzyć, że naprawdę im tego życzysz, Wtedy zrozumiesz, że dawną gorycz, niechęć i nienawiść zastąpiło w tobie pełne współczucia zrozumienie i miłość."












Czytaliście tę książkę? Znacie jakieś inspirujące przewodniki?

31 komentarzy:

  1. Już jakiś czas temu udało mi się przeczytać tę książkę podobnie jak 'Jesteś cudem'! Obie bardzo mi się spodobały, na pewno są warte uwagi. Świetne zdjęcia :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę i jest ona niesamowitym zbiorem inspirujących do życia historii! Też polecam ją każdemu :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotykam coraz wiecej pozytywnych opini o tej ksiazce i mysle, ze najwyzszy czas ja przeczytac! :)

    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytalam, ale moglabym..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie felietony Reginy Brett i są moim źródłem motywacji. Po każdej lekcji czuję się silniejsza i zaczynam wprowadzać zmiany w swoim życiu. Polecam Ci również - "Jesteś cudem".
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy psot :) Chyba też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar przeczytać tę książkę i resztę tej autorki :)
    Zaobserwowałam, co powiesz na to samo? ^^
    http://dashy-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś genialny cytat, chyba skorzystam z zachęty i spróbuję ją przeczytać, wydaję się bardzo ciekawa i życiowa.
    Mam nadzieję, że te lekcję w pewien sposób mi pomogą... :)
    zapraszam do siebie --- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam tej książki, ale wydaje się ciekawa :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ksiązka, chyba przeczytam :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie mam przekonania do takich ksiązek, ale coraz częściej mijając ją w Empiku mam ochotę ją kupić. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. książka książką ale sałatka mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam książki, ale planuje :) pozdrawiam i zapraszam do nas : http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny post ♥. Słyszę o tej książce pierwszy raz i nie miałam okazji przestudiowania jej treści. Natomiast Twoja notka bardzo zachęciła mnie do jej przeczytania i jestem pewna, że w najbliższym czasie po nią zasięgnę :). Jeśli chodzi o "inspirujące przedowniki" to dla mnie niezmiennie będzie nim dzieło Demi Lovato ♥. Przy okazji, dołączyłaś do postu śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjcia, ja nie czytałam tej książki ; //
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie czytałam jeszcze tej książki, ale słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii! Będę musiała kiedyś się na nią skusić :)
    Piękne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Już kiedyś słyszałam o tej książce. Jakoś nie zebrałam się na jej zakup i czytanie. Niestety... Piękne zdjęcia ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam tej książki, ale planuję kupić :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam o tej książce, ale nie miałam okazji do przeczytania jej ^.^
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Książka rzeczywiście ma w sobie coś religijnego, co wynika z cytatu, ale skoro mówisz, że w zasadzie wcale taka nie jest, to czemu by się na nią nie skusić, przecież ja uwielbiam czytać. Obserwuję!

    Wypromuj się - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. nie czytałam tej książki, ale wydaję się ciekawa

    Pozdrawiamy i zapraszamy do naszego konkursu :)
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. od naprawdę długiego czasu zbieram się do przeczytania tej książki, bo jak na razie słyszałam same dobre opinie ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja dobra przyjaciółka przeczytała i bardzo sobie zachwala, nie tylko ona z resztą. Słyszałam same świetne opinie, ale póki co jestem w Norwegii więc muszę trochę poczekać aż ją przeczytam:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia i wydaje mi się, że ten post przekonał mnie do zakupu tej książki. *-*

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czytałam, ale myślę, że gdy tylko bede miała wolny czas to sięgnę do niej :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad jej kupnem ;))
    Świetnie napisana recenzja :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałam tej książki, ale jest bardzo polecana, więc chyba się na nią skuszę :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia