Believe me, you can

sobota, 4 kwietnia 2015


Uwielbiam otaczać się ludźmi i przedmiotami, które wywierają na mnie wpływ. Kocham inspirujące książki i filmy, które poruszają mnie jeszcze przez długi czas po ich skończeniu.
Rozmyślanie nad każdym fragmentem, analizowanie go i rozkładanie na czynniki pierwsze stanowi dla mnie unikalną rozrywkę.
Dzięki trwającej przerwie świątecznej mam czas, który postanowiłam poświęcić wyłącznie sobie. Mam okazję nadrobić zaległości literackie i filmowe, czego bardzo mi brakowało.
Ostatnio, czytając książkę, która zainspirowała mnie tak, że zasługuje na oddzielny post, natknęłam się na pewną myśl, która od tamtego momentu stale mi towarzyszy. Wspomniany fragment opowiada historię mężczyzny, który czerpie radość z każdej wykonywanej czynności. Radość z możliwości jej wykonania. Zamiast niechętnie wstawać z łóżka z myślą, że musi iść do pracy, on myślał, że może tam iść.
Prawie nikt z nas, szczególnie jeśli ma się naście lat i całe życie przed sobą, nie rozmyśla nad takimi rzeczami. Rano wstaję, jem śniadanie, myję zęby i wychodzę do szkoły- to przecież oczywiste. A jednak nie dla każdego jest to możliwe- nie każdy ma tyle szczęścia, by móc obudzić się i beztrosko, na własnych nogach, pobiec do szkoły.
Możesz robić, co tylko zechcesz. Możesz ugotować spaghetti, przeczytać książkę, pojechać na wycieczkę rowerową, uczyć się hiszpańskiego, chodzić do szkoły. Możesz żyć. Do dzieła!










black shirt- second hand
jeans- bershka/DIY
gold watch- allegro
sneakers- nike air force (for sale, contact me for further information)

Znacie jakieś inspirujące książki/filmy? Podzielcie się nimi w komentarzu! :)

PS ostatnio napisała do mnie Jessy z sheinside z propozycją współpracy :) abym mogła ją nawiązać potrzebuję sto kliknięć w poniższe linki, dacie radę?


1 klik        2 klik      3klik

26 komentarzy:

  1. Jestem tutaj po raz pierwszy i odrazu mi się spodobało. Również uwielbiam czerpać inspiracje z książek i filmów. Czasami jedno słowo, zdanie, spojrzenie, ujęcie czy kadr może zainspirować bardziej niż cała książka poświęcona motywacji itp. Na pewno zostanę u ciebie na dłużej :) Śliczne zdjęcia, Wesołych świąt, smacznego jajka i czasu z rodziną.
    Ściskam cieplutko i zapraszam do siebie <3
    www.worldpomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jestes, masz świetne posty, oby tak dalej ! <3 Obserwuje :3

    http://weerrczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG---those red sneakers rock!! LOVE your all black outfit! Gorgeous hair babe!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely <3
    xx, www.flu-ffy.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętnik narkomanki warto przeczytac!
    Świetne spodnie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz włosy!
    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Super comfy and simple.. I'd wear it :)

    xxo,
    Mafalda || bymafaldacosta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie piszesz! Cudne zdjęcia :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz w czerni jesteś śliczna :*
    buty świetne. Życzę kochana wesołych pogodnych świąt.
    proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :)
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju cudowny outfit! *-*

    Zapraszam na nowy post oraz życzę wesołych Świąt.♡
    ✿MÓJ BLOG - KLIKNIJ✿

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny outfit :)

    Bardzo fajny post! :)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesolych swiat. ;)
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :)
    będę wdzięczna jeśli wpadniesz :) http://nikolasiwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so my type of outfit - black on black with a bit of color. Haha, love it!

    The Dragonfruit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem pewna, ale chyba mowisz o "bóg nigdy nie mruga" :)
    Śliczna jestes :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie znam takich filmów lub książek.
    Mnie najbardziej inspirują piosenki! ;)
    Mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie motywujesz do życia i dajesz masę energii!
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny jest twój post, bardzo motywujący. A poza tym ślicznie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten cytat tego mężczyzny jest świetny, ja staram się cieszyć z każdej rzeczy, którą robie nawet z tych złych chociaż to czasem bardzo trudne do wykonania :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten cytat tego mężczyzny jest świetny, ja staram się cieszyć z każdej rzeczy, którą robie nawet z tych złych chociaż to czasem bardzo trudne do wykonania :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosty ale bardzo ładny outfit :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w Twoich spodniach. Jaki jest ich rozmiar? :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia