Turn your face towards the sun | Sheinside jeans

sobota, 25 kwietnia 2015


Witajcie kochani! Jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że tak beztrosko i słonecznie jak mi :) Pogoda jest fantastyczna, na ulicy mijam osoby ubrane w szorty i koszulki z krótkim rękawkiem, a jest dopiero koniec kwietnia! Mam nadzieję, że taka aura utrzyma się już do lata, bo budzące mnie każdego ranka słoneczko przedzierające się przez roletę, daje mi mnóstwo energii na nadchodzący dzień :)
Wczoraj przyszła do mnie paczka z Sheinside, której zupełnie się nie spodziewałam! Nadeszła w zaskakująco szybkim tempie, a w jej zawartości zupełnie się zakochałam :) Szczerze mówiąc, gdy wybierałam tę rzecz, miałam pewne obawy co do jakości i rozmiaru, jednak zupełnie niepotrzebnie! Rozmiar jest idealny (wzięłam najmniejszy), a jakość i wygląd zachwycają. Spodnie, bo to o nich tu mowa, już stały się jedną z moich ulubionych części garderoby, a wśród znajomych zyskały wiele pochwał. Zobaczcie sami :)






















    
Ripped Jeans- click here
Top- second hand
Shoes- atmosphere
Watch- allegro
Jacket- Dunnes Stores
Lipstick- Eveline 419
Necklace- atmosphere

Bardzo proszę o kliknięcie w link do spodni :*

Jak Wam mija weekend? Podobają Wam się zdjęcia? :)

23 komentarze:

  1. Rzeczywiscie swietne spodnie! Choc caly outfit jest super :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo podobają mi się tego typu spodnie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Spodnie wyglądają fanqstycznie i wspaniałe do Ciebie pasują. I slipony to idealne uwieńczenie stroju. Pozdrawiam :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych spodni tylko pozazdrościć, śliczne są!
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja a twoje włosy są śliczne
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczna stylizacja, a w spodniach się zakochałam
    Zapraszam
    haniaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz,ja też mam nadzieję, że taka piękna pogoda będzie utrzymywać się aż do samych wakacji!
    Kliknęłam w link :)


    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie rzeczywiście wyglądają fantastycznie! Też mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się już do samych wakacji, a potem będzie jeszcze lepiej! :)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit, spodnie idealne<3. Pogoda jest piękna!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny outfit, śliczna jesteś
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie są genialne! chciałabym kupić sobie podobne :D
    zapraszam na rozdanie <- kliknij ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś bardzo fotogeniczna :o zazdroszczę bardzo+obserwuję
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) http://bytosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się jeansy i koszulka ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna cała stylizacja :)
    A zdjecia są przepiękne!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodnie ! mega mi się podobają <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. U mnie w weekend pogoda rowniez była cudowna, a od poniedziałku za oknem dziesięć stopni i deszcz. Teraz tylko czekam na poprawę i słońce za oknem.
    Zapraszam do mnie - killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie świetnie wyglądają ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne spodnie, bardzo ładnie na tobie wyglądają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby taka piękna pogoda była w weekend majowy, czas rozpocząć sezon na kiełbaski z grilla i ziemniaki z ogniska :)
    A spodnie ładnie się na tobie prezentują :)

    paastelsweater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te spodnie :)
    Także lubię, gdy rano zamiast budzika budzi mnie piękne słoneczko :)

    Pozdrawiam:) Mój blog- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia