Discover summer with romwe.com

poniedziałek, 18 maja 2015


During the early hours all I could think about was to come back home and get a proper sleep. I haven't slept long enough for the past couple of days so I was excited to finally put my exhousted body and mind into my lovely warm bed. Yes, some people get excited about their new travels, others about an important event and me- about getting myself some sleep. Oh, well..
But my plan didn't work out anyway, I guess I'm just not this kind of person who can sit and do nothing for the majority of the day. So the minute my cheek touched my fluffy, soft pillow, I was back on me legs, getting ready to shoot some photos. I fell in love with the flowers growing in my garden (those of you who are uptaded, must have noticed I fall for every single flower growing in my sight) so I must have taken some pics with them. How unusual.. Anyway, I hope you guys will like the photos and please make sure to click on the links below my romwe wishlist. Thanks, and I wish you all a great, sunny week!

Przed południem natrętnie powracała do mnie myśl o powrocie do domu i zafundowaniu sobie kilku godzin przyzwoitego snu. Przez ostatnich kilka dni (nocy) spałam bardzo krótko więc położenie mojego ciała-zombie do cieplutkiego łóżka napawało mnie niemałą ekscytacją. Tak, niektórzy są podekscytowani na myśl o wyruszeniu w nową podróż, inni jakimś ważnym wydarzeniem, a ja- przespaniem kilku godzin. No cóż..
Ale mój plan jednak nie wypalił. Chyba po prostu nie należę do tej grupy osób, które mogą siedzieć,nie robiąc absolutnie nic przez połowę dnia. Tak więc z sekundą, gdy mój policzek dotknął miękkiej poduszki, byłam z powrotem na nogach, szykując się do zrobienia paru zdjęć. Bzy rosnące w ogrodzie absolutnie zawładnęły moim sercem, ale to chyba żadna nowość. Ci, którzy są na bieżąco z postami, musieli zauważyć, że każdy kwiatuszek rosnący w zasięgu mojego wzroku darzę ogromnym sentymentem. Właśnie dlatego uznałam, że bzy będą idealnym towarzyszem do zdjęć i tak powstały poniższe ujęcia. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają (dajcie znać w komentarzach) i zachęcam do poklikania w linki :) Dziękuję i życzę Wam kochani wspaniałego, słonecznego tygodnia!





Tops:                                                1. here
                                                          2. here
                                                          3. here

Bottoms:                                           1. here
                                                          2. here
                                                          3. here


27 komentarzy:

  1. Ale cudowne zdjecia!❤
    Ja tez jakos nie moge marnowac dnia, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjecia! Poklikałam:*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, naturalny uśmiech, a bez dodaje uroku ;) Super! Powodzenia przy współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie zdjęcie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również w swoim ogrodzie w Polsce miałam bzy przeróżnych kolorów i tęsknię jednak za tymi kolorkami i zapachem :) No ale mówi się trudno. Świetnie wykonane zdjęcia :) Cudne wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow so beautiful! xx
    www.flu-ffy.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez nw lubię marnować dnia, choć często to robię, haha
    Śliczne zdjecia :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :)

    http://adziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia. Ja niestety w wakacje często marnuje dni :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Bardzo inspirujące :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy dzień wykorzystuję w 100%
    Poklikałam

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja też uwielbiam spać, ale ostatnio staram się nie robić tego w dzień, bo zwyczajnie szkoda mi czasu :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia! Masz cudowny uśmiech <3
    Bardzo mi się podobają te czarne shorty!

    diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, naprawdę!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia! Masz śliczny uśmiech! :) strasznie podobają mi sie te topy! <3

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są zupełnie idealne, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia są na prawdę piękne !

    Vic | http://vicinparis.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tych zdjęciach ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! Masz cudowne zęby :P Just saying :) I bardzo fajnie piszesz. Tak lekko i na luzie, nie za mało i nie za dużo. Jeden z lepszych blogów, który ostatnio odwiedziłam <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia